شرکت پنجره یو پی وی سی

شرکت پنجره یو پی وی سی

شرکت پنجره یو پی وی سی

این شرکت جزء شرکت های بسیار فعال در زمینه تولید ، تعویض و نصب درب و پنجره دوجداره UPVC می باشد. تمامی محصولات این شرکت از برندهای بسیار معتبر می باشند و دارای گارانتی هستند.

UPVC مخفف کلمات (Unplas PolyVinyl Chloride) می باشد و اصلی ترین ماده تشکیل دهنده پروفیل های یو پی وی سی (PolyVinyl Chloride ) است. این ماده در سال 1912 برای نخستین بار تولید آزمایشگاهی شد. یو پی وی سی بر پایه سنگ نمک و نفت است که طی فرآیندی شیمیایی و پس ازگذار از چندین مرحله به پودری سفید رنگ بنام یو پی وی سی تبدیل می شود.

در دنیا بیش از 50% پی وی سی تولید شده درساختمان به کارمی رود زیرا با اضافه کردن افزودنی هایی که اصلی ترین آنها فتالیت است می توان پی وی سی را نرمتر و قابل انعطاف تر کرد ، آنگونه که امروزه درصنایع پوشاک ولوازم خانگی مانند پرده ، روکش مبل، ساخت شلنگ، لوله نرم و تاشو در کف سازی ساختمان ها و رویه بام ها و عایق سازی کابل های برق استفاده می شود. همچنین در آتش سوزی ها گاز هیدروژن کلراید از سوختنیو پی وی سیتولید می شود که به عنوان از بین برنده ی رادیکال های آزاد، از سرعت انتشار آتش می کاهد.

امروزه این ماده یکی ازمهم ترین مواد ترموپلاستیک است که دربسیاری از رشته های ساختمانی ، صنعت، کشاورزی و بسیاری از طرح های زیر بنایی از آبرسانی و شهرسازی گرفته تا هواپیماسازی کاربرد های گسترده دارد. افزودن مواد پایدار کننده مانند کلسیم موجب افزایش عمر و مقاومت پی وی سی در برابر عوامل فیزیکی محیطی و آب و هوایی در اقلیم های متفاوت جوی و ثابت بودن رنگ در اثر گذشت زمان تابش نور خورشید می شود.

PolyVinyl Chloride حدود 85 در صد ترکیب آمیره اولیه تولید پروفیلیو پی وی سیرا تشکیل می دهد . علاوه بر این ماده ، مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب اضافه می شود که عدم وجود آنها یا تغییر میزان بکار رفته در فرمولاسیون می تواند محصول نهایی ساخته شده را به شدت تحت تاثیر قرار دهد .

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!