شرکت پنجره سه جداره

شرکت پنجره سه جداره

مزایای پنجره‌های سه جداره :
1.    عایق مناسب در برابر گرما و سرما
2.    مانع نفوذ گرد و غبار، دود و آلودگی‌های محیطی
3.    عایق صوت تا ۵۵ دسیبل
4.    تنوع اشکال بازشو و شکل پذیری متناسب با معماری و فضای ساختمان
5.    مقاوم در برابر نور خورشید
6.    مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی
7.    قابلیت نصب یراق آلات استاندارد
درب ها و پنجره های یو پی وی سی انواع مختلفی دارند. برخی از این درب ها و پنجره های دوجداره هستند و برخی از این درب ها و پنجره ها سه جداره می باشند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی سه جداره بسیار عایق می باشند و در شرایط و مناطق خاص از آنها استفاده می شود.
درب و پنجره دوجداره در سال های 1960 در کشور آلمان شروع به تولید گردید. بدلیل مزایا و کاربرد زیاد این نوع پنجره ها استفاده از آن در جهان رونق گرفت.تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و یا مقاومت در برابر شرایط جوی متفاوت و همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی به کاررفته در ساخت این نوع از پنجره ، موجب تحولات عمده ای در این صنعت گردیده است. واحد تولید پروفیل و ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در ایران اولین بار در اواخر دهه 50 احداث گردید و با اینکه در سال های بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث گردیده است ، همچنان مواد اولیه پروفیل این محصول از خارج از کشور وارد می گردد. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از سال 1380 با حمایت و پشتیبانی و دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث 19 که موضوع آن دستورالعمل صرفه جویی انرژی در ساختمان می باشد ، استفاده از این محصول روز به روز بیشتر گردید.

سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان 60% و سه جداره تا میزان 80% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.

درب و پنجره یو پی وی سی بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث 19 ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.

جلوگیری از ورود گرد وغبار  با درب و پنجره یو پی وی سی
این محصولات با توجه به اینکه به خوبی درز بندی میشوند و هم چنین به صورت کاملا قالب و دقیق در فریم های خود کار گذاشته میشوند از ورود گرد و غبار و آلودگی های صنعتی به میزان بسیار بالایی جلوگیری میکنند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!