شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای

شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای

شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای بالاترین آمار فروش را نسبت به سایر توری ها به خود اختصاص داده است. توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد وهم چنین دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب بدون شک بهترین انتخاب است.

توری درب دوجداره

شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای بالاترین آمار فروش را نسبت به سایر توری ها به خود اختصاص داده است. توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد وهم چنین دارای طول عمر بالا و قیمت مناسب بدون شک بهترین انتخاب است.
شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای ، انواع توری ها را نیز ارائه می دهند. توری پلیسه جدیدترین و ازجمله بهترین توری ها است . این توری جانشینی مناسب برای توری های لولایی می باشد از جنس فایبر گلاس است و گرد و غبار و چربی را به خود نمی گیرد و هم چنین در مقابل رطوبت و نور شدید آفتاب مقاوم است و از ورود حشرات به محیط داخلی منزل یا محل کار جلوگیری می کند.
ویژگی های ساختاری و زیبایی ظاهری در کنار ماندگاری بالا سبب گشته است تا بازار فروش شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای افزایش چشمگیری داشته و تقاضا برای این نوع توری ها روند رو به رشدی را سپری کند. بهترین زمان برای خرید و نصب توری پنجره دوجداره یو پی وی سی در فصل بهار و در آستانه فصل تابستان است البته با توجه به تغییر اب و هوا و حاکم شدن اقلیم خشک در کلان شهر تهران و کرج ، زمان خرید توری یو پی وی سی را نمی توان به طور دقیق معین کرد اما به طور تقریبی هر زمان که گرمای هوا در محیط حاکم شد و حشرات موزی در اطرافمان دیده شدند لازم است تا اقدام به اینکار کنید.

 

توری جدید پنجره دوجداره


مراحل نصب توری درب و پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.
مزایای شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای :
قابل شستشو – ضد زنگ
ضد اشتعال – حریق
مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بودن توری پنجره
مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی
امکان دید محیط خارج تا ۹۵%
خدمات پس از فروش
قیمت توری پنجره به صورت مترمربع توسط شرکت توری پنجره upvc پلیسه ای محاسبه شده و هزینه ای نیز بایت نصب توری به قیمت کل اضافه میشود.
توری هایی که توسط تیم کاری ما به فروش می رسد دارای قیمت مناسب و استاندارهای لازم بوده و دارای ضمانت می باشند و نصب ان نیز با دقت بالا توسط افراد متخصص انجام می شود.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!