شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره

شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره

شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره با پیشرفت تکنولوژی  یراق آلات را از لحاظ کیفیت وامنیت در تراز بالاتری قرار داده است. یراق آلات پنجره upvc باید به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع بازشوهای پنجره دوجداره یو پی یو سی استفاده نماید.

 

شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره با پیشرفت تکنولوژی  یراق آلات را از لحاظ کیفیت وامنیت در تراز بالاتری قرار داده است. یراق آلات پنجره upvc باید به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع بازشوهای پنجره دوجداره یو پی یو سی استفاده نماید.
تنوع محصولات شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره همگام با گسترش صنعت UPVC، کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت در مقایسه با همتای خود از کشور های دارنده صنعت UPVC، ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات محسوب گردد.برای گرفتن لیست قیمت یراق با دفتر فروش تماس بگیرید. یکی دیگر از خدمات این شرکت فروش انواع یراق آلات درب و پنجره دوجداره می باشد. به جرات میتوان گفت شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره یکی از برترین شرکت های تولید یراق آلات می باشد که تمام نیاز های یک تولید کننده را در زمینه یراق آلات برطرف می نماید.
بدون تردید نقش یراق ‌آلات در ساخت و مونتاژ در و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم با کیفیت و استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و شرکت یراق آلات درب و پنجره دوجداره باید کیفیت آنها را جدی بگیرد و تنها ملاک خرید قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره نباشد.
در ابتدا به ویژه گی های شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره میپردازیم:
از مهم ترین که باید در انتخاب و قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره این دسته از یراق‌آلات مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد. حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل ۵۰۰ ساعت می‌باشد.

یراق پنجره دوجداره


تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره دو حالته می‌باشد. ۱۰۰ کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند. برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
مسئله دیگری که در اینجا می‌توان به آن اشاره نمود آن است که به دلیل تعداد زیاد قطعات موجود در هر ست از این نوع یراق‌آلات، باید طراحی به گونه‌ای صورت پذیرفته باشد تا در هنگام مونتاژ، حداقل زمان را صرف نموده و سایز بندی به نحوی انجام شده باشد که مقرون به صرفه بوده و با تحت پوشش قرار دادن دامنه وسیعتری از اندازه‌ها، ضایعات یراق را حتی المقدور کاهش داده و موجب گران شدن یراق مصرفی در سایزهای مختلف پنجره نگردد.
در استفاده از سیستم بازشوی دو حالته کوچکترین و بزرگترین سایز اسپانیولت‌های عرض و ارتفاع جزء مواردی است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد و حتما مطابق جدول نمودار استاندارد ارائه شده توسط هر شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره تولید کننده آن مورد استفاده قرار گیرد.
اسپانیولت‌های قفل میانی که در ارتفاع پشت و عرض پائین لنگه قرار می‌گیرد در ارتفاع و عرض بزرگتر از ۸۰۰ میلی متر استفاده می‌شوند تا مانع نفوذ گرد و غبار، باد و آب باران شده و هم زمان ضریب ایمنی پنجره‌ها را نیز افزایش می‌دهد.
عدم رعایت ملاک ‌ها و معیارهای دقیق موثر بر کیفیت و استاندارد شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره می تواند تاثیر مستقیم و منفی بر کیفیت در و پنجره داشته باشد. به دلیل باز و بسته شدن همیشگی در و پنجره‌های UPVC یراق‌آلات نقش مهم و اساسی در کیفیت درب و پنجره ها دارند و در واقع می توان گفت که انتخاب یک یراق مطابق با استاندارد جهانی و البته نصب صحیح آن می تواند تضمینی بر ارتقای کیفیت در و پنجره دوجداره UPVC باشد.
در بعضی از شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره و کارخانه های تولید کننده به علت دانش کم نیروی انسانی و سهل انگاری در بخش مونتاژ یراق الات متاسفانه پس از مدتی استفاده از این سیستم ها که مهم ترین بخش از جهت عایق بندی در پنجره دوجداره میباشند دچار افت کیفیت در ساختار درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی شده و درب و پنجره‌های نصب شده از کارایی لازم برخوردار نبوده و در نتیجه اعتراض و نارضایتی مشتریان را به همراه دارد.
کیفیت محصولات شرکت یراق آلات در پنجره دو سه جداره
به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که این مهم از ابتدای کار, در سرلوحه امور شرکت قرار داشته است. هم چنین به واسطه کیفیت بالای محصولات تولیدی، توانستیم در کمترین زمان در اخذ نمایندگی محصولات وین تک و ویستابست موفق باشیم.
فاکتورهای یک پنجره دوجداره استاندارد
موارد مختلفی در این زمینه تاثیرگذار هستند، از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره کرد: تولید پنجره های استاندارد از مواد مصرفی، ملزومات استاندارد و توصیه شده توسط تولید کنندگان پروفیل، استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و آموزش پرسنل.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!