شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره

شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره

شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره به تولید انواع مختلف شیشه ساده، رنگی، رفلکس و شیشه سکوریت می پردازد. تفاوت شیشه های رنگی و رفلکس در میزان دید فضای داخل ساختمان است. در شیشه دوجداره رفلکس در روز از بیرون دید به داخل ساختمان نداریم، اما در شب کاملا برعکس است.

شیشه دوجداره

شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره به تولید انواع مختلف شیشه ساده، رنگی، رفلکس و شیشه سکوریت می پردازد. تفاوت شیشه های رنگی و رفلکس در میزان دید فضای داخل ساختمان است. در شیشه دوجداره رفلکس در روز از بیرون دید به داخل ساختمان نداریم، اما در شب کاملا برعکس است.
شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره تولید شیشه را با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران انجام می دهد در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، شیشه‌های دو جداره به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد.
به طور کلی دو فاکتور اساسی در انتخاب شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره باید در نظر گرفته شود . اولین فاکتور عایق صدا برای شما مهم تر است یا عایق حرارتی؟ اگر عایق حرارتی برای شما مهم باشد: شیشه های دوجداره از سه قسمت، شامل دو شیشه ی تک جداره و یک اسپیسر میان این دو شیشه تشکیل شده اند. برای داشتن عایق حرارتی بهتر، باید ضخامت شیشه ها را کمتر و اسپیسر را بیشتر انتخاب کرد. اگر عایق صوتی برای شما مهم باشد: در صورتی که می خواهید عایق صدای بسیار قوی داشته باشید، باید از شیشه هایی با ضخامت بیشتر استفاده کنید. زیرا موج صوت با برخورد به شیشه های ضخیم بیشتر شکسته شده و عایق صوتی مناسب تری فراهم می کند. و اما زمانیکه هم عایق صدا و هم عایق حرارت برای شما حائز اهمیت باشد.در این صورت بهتر است ضخامت دو شیشه ۴ و 6 میلیمتر و ضخامت لایه هوای بین آن دو 8 میلیمتر (4+8+6 ) باشد که در این حالت عایق صوتی و عایق حرارتی خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد
فاکتور دوم در انتخاب شیشه مناسب رنگ و نوع ظاهر شیشه می باشد.
انواع شیشه ها : ساده، رنگی، رفلکس، سکوریت، لمینیت، مشجر و سند بلاست
شیشه ساده : این نوع شیشه از دو جداره شیشه فلوت ساده تشکیل شده است. شیشه بی رنگ بوده و از هر سه نوع ۴+۴ و ۴+۶ و ۶+۶ از آن در بازار موجود است.
شیشه رنگی : این نوع شیشه ها از یک جداره شیشه ساده و یک جداره شیشه رنگی تشکیل شده اند. از این نوع شیشه فقط نوع ۴+۴ و ۴+۶ وجود دارد و نوع ۶+۶ به دلیل قیمت بالای شیشه رنگی ۶ میل وجود ندارد.

شیشه رنگی


شیشه رفلکس : این نوع شیشه همانند شیشه های رنگی بوده و نوع ۴+۴ و ۴+۶ آن وجود دارد و رنگ های سبز، آبی، برنز، نقره ای و طلایی آن موجود است.
این نوع شیشه از یک جداره ساده و یک جداره شیشه رفلکس یا رنگی ساخته می شود که جداره شیشه رفلکس باید به طرف بیرون قرار گیرد. یکی از محدودیت های شیشه رفلکس این است که در شب خاصیت بازتابنده آن برعکس می شود و از محیط داخل محیط بیرون بصورت آینه ای دیده می شود و از محیط خارج محیط داخل براحتی دیده می شود. محدودیت دیگر این است بخش مهمی ازنورمرئی بهمراه پرتـوهای IR و UV است که ممـکن است مطلوب نباشد بازتاب می شود.
تفاوت شیشه های رنگی و رفلکس در میزان دید فضای داخل ساختمان است. در شیشه دوجداره رفلکس در روز از بیرون دید به داخل ساختمان نداریم، اما در شب کاملا برعکس است.
شیشه سکوریت یا نشکن: این نوع شیشه دارای استحکام بسیار بالا است که بوسیله عملیات حرارتی بدست می آید. در فرآیند تولید، شیشه را تا دمای 700 درجه سانتیگراد گرم و پس از آن به وسیله دمیدن جریان سریع هوا و به طور یکنواخت سرد می کنند. در طی این فرآیند شکل ظاهری شیشه حفظ می شود ولی با تغییرات فیزیکی بوجود آمده ، خواص مقاومتی آن تغییر می کند. شیشه های سکوریت برای محل های پرخطر و پر تردد در نظر گرفته می شود . شیشه سکوریت در هنگام شکستن کاملاً خرد شده و باعث ایجاد تیکه های بزرگ و خطرناک شیشه نمی گردد .شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت است. این نوع از شیشه مناسب فضاهایی است که ابعاد شیشه ثابت آن از حد معمول بیشتر بوده و یا پنجره در جایی قرار دارد که شکستن شیشه آن خطرآفرین خواهد بود. این نوع شیشه را پس از گرمای بسیار بالا بلافاصله سرد می کنند. پس از این فرآیند در داخل شیشه ترک های ریزی ایجاد خواهد شد که باعث می شود تا شیشه هنگام شکسته شدن به تکه های بسیار ریز تبدیل شود و از میزان خطرزایی آن کاسته شود.
شیشه لمینیت : شرکت انواع شیشه پنجره دوجداره این نوع شیشه همانند شیشه سکوریت بوده با این تفاوت که مثل شیشه جلوی اتومبیل پس از شکسته شدن خرد نشده و بصورت یک تکه ترک برمی دارد و تکه تکه نمی شود. شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت 3 میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است
شیشه مشجر: شیشه مشجر یا برفی شیشه های هستند که سطح انها کاملا پوشیده و مات هستن نور از انها عبور کرده ولی دید ندارد. شیشه مشجر بیشتر برای سرویس ها و سند بلاست برای مکان های اداری خاص کاربرد دارد.
شیشه Low-E :Low-E مرغوبترین و با کیفیت ترین شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره در جهان است. Low-E نور خورشید را عبور می دهد و در مقابل حرارت را عبور نمی دهد. این نوع شیشه به دلیل Low-E بودن در هزینه های گرمایش سرمایش ساختمان صرفه جویی قابل ملاحظه ای می کند. Low-E دارای پوشش Pyrolytic سخت می باشد و به همین دلیل می تواند به آسانی تحت پروسه های مختلف برش، سکوریت، لمینیت، خمش و دوجداره قرار گیرد.
شیشه دکوراتیو: جورجین بار یا دکورایتو به به مجموعه ای از پروفیلهای باریک آلومینیومی اطلاق می شود که با قرار گرفتن در بین دوجداره شیشه در مدل ها و طرحهای مختلف، زیبایی منحصر به فرد و کلاسیکی به شیشه های دوجداره می دهد. این پروفیل ها با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه از کثیفی و خاک گرفتگی مصون می مانند و در عین حال تمیزکردن شیشه را همچنان آسان حفظ می کنند.
ویژگی های شرکت انواع شیشه در پنجره دو سه جداره:
 کاهش مصرف انرژی: یک پنجره نور کافی را در اختیارمان قرار می دهد، طبیعت را به منارمان می آورد، احساس آرامش را به محیط زندگی ما منتقل می سازد و در نهایت یک پنجره خوب می تواند پاسخگوی سایر نیازهای اولیه ما بوده و به عنوان یک عایق حرارتی مناسب موجب مصرف کمترین میزان انرژی جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد. استفاده ازهر متر مربع شیشه دوجداره منجر به صرفه جویی ۴۰ مترمکعب گاز در سال خواهد شد.
 کنترل نور و اشعه UV: در صورت استفاده از شیشه های پوشش دار و یا لمینیت،به راحتی می توان چگونگی ورود نور را کنترل و همچنین از ورود اشعه مضر UV که به رنگ پریدگی اشیا منجر می شود جلوگیری نمود

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!