شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت

شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت

شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت با تولید محصولاتی باکیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی به عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری با بهترین کیفیت می پردازد. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون طبق سلیقه مشتری رنگ می شود.

پنجره دوجداره بیرون لمینیت

شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت با تولید محصولاتی باکیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی به عرضه پروفیل های لمینت شده طبق سفارش مشتری با بهترین کیفیت می پردازد. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون طبق سلیقه مشتری رنگ می شود.
شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت برای بالا بردن کیفیت، مغز پروفیل پنجره دوجداره قهوه ای رنگ(براساس تیره یا روشن بودن طرح لمینت) می باشد و این مورد سبب می شود که پنجره UPVC تولید شده در نقاط جوش و در صورت خراشیده شدن و بریدن لمینت، برنگ قهوه ای باشد. پروفیل های دورو لمینت با پروفیل سفید رنگ، در نقاط جوش خط سفیدی از خود باقی می گذارند که با رنگ پوشانده می شود. شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت به تولید یکی از انواع شیشه های ایمنی می باشد که از کنار هم قرار گرفتن دو یا چند لایه شیشه تخت که توسط لایه میانیPVB بهم متصل شده اند، تهیه می شود. در این فرایند لایه PVB به شیشه می چسبد و باعث پیوستگی شیمیایی و فیزیکی می شود. این لایه میانی، پیوستگی شیشه را در هنگام شکست حفظ نموده و همچنین در برابرصوت نقش عایق را داشته وباعث کاهش اشعه UV تا میزان ۹۹% می شود
پنجره دوجداره دو رو لمینیت در این بین بسیار پرطرفدار است و بسیاری از سازندگان و معماران ساختمانی برای جلوه بخشیدن به نمای بیرونی ساختمان و همچنین نمای داخلی آن، از درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره دورو لمینت استفاده می نمایند. در تک رو لمینت، پروفیل UPVC سفید رنگ می باشد و روکش لمینت تنها یک طرف پروفیل را می پوشاند. نمایی با طرح چوب برای درب ها و پنجره های دوجداره بسیار زیبا و چشم گیر می باشد و به زیبایی بنا و محیط زندگی شما بسیار کمک می نماید. اما تهیه درب ها و پنجره های چوبی و یا رنگی بسیار گران و تولید آنها بسیار دردسر ساز است. لمینت کردن درب ها و پنجره ها راه حلی کارآمد برای حل این مشکل است. در شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت ، درب ها و پنجره دوجداره یو پی وی سی را می توان به صورت دورو لمینیت و یا یکرو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یک رو لمینت بنا به خواست مشتری و یا طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره یو پی وی سی ما از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که نمای داخلی درب و پنجره دوجداره ما رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.

رنگ بندی پنجره لمینیت

شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت با رنگهای متفاوت
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد. به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند. لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقام است.
بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که در شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشند. شرکت درب پنجره دو سه جداره دورو لمینت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!