شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی با انجام آزمایشاتی از قبیل کنترل وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه را کنترل می کند.

یو پی وی سی

شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی با انجام آزمایشاتی از قبیل کنترل وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه را کنترل می کند.
فرصتی بدست آمده تا شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی را که یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل upvc کشور است مورد بررسی قرار دهیم. این مجموعه علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ درب و پنجره نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های upvc در بین تولید کنندگان به شمار می رود.
یکی از مهمترین اجزاء تشکیل دهنده یک پنجره دو جداره ، پروفیل های upvc آن می باشد. پروفیل upvc ماده ای است که از ترکیبات نفت خام، نمک طعام (کلیرید سدیم) و وینیل تشکیل شده است. البته بیشتر پروفیل یو پی وی سی از کلر و وینیل ساخته می شود. پروفیل upvc بسیار مناسب و عایق در برابر رطوبت و سرما بوده است و از این ماده امروزه برای ساخت قاب پنجره upvc جهت عایق بودن بیشتر استفاده می شود. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت در و پنجره دو جداره یو پی وی سی به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید پنجره دو جداره یو پی وی سی از آنها استفاده میشود.
در شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد ۶۸۴۰ واژه ها و اصطلاحاتی آمده که کاربرد زیادی دارد که عبارت اند از:
۱-پروفیل: که عبارت است از طول ماده اکسترودی با برش عرضی معین و مشخص
۲-پروفیل اصلی: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل مقدار بار یا وزن را تحمل می کند.
۳-پروفیل ثانویه: که در درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی پروفیلی است که وظیفه تحمل وزن یا بار را بر عهده ندارد.
۴-سطح قابل دید: وقتی که در یا پنجره یو پی وی سی بسته است سطح قسمتی که قابل دیدن است را سطح قابل دید گویند.
۵-مواد قالب ریزی شده: که در تهیه پروفیلها این مواد باید دارای مشخصات موجود در استاندارد باشد.
در ضمن باید توجه داشت که مصرف مواد قالب ریزی نامشخص ممنوع می باشد.

بهترین پروفیل


در آزمون استاندارد پروفیل عواملی که مورد توجه قرار میگیرد عبارت است از:
وزن پروفیل- ابعاد پروفیل- ظاهر پروفیل- شرایط آب و هوایی- مقاومت ضربه ای پروفیل- آزمون حرارتی پروفیل- مواد اولیه
باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت در و پنجره دو جداره upvc بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
همچنین باید توجه کرد که در هنگام نگهداری وانبار کردن پروفیل سطح آن صاف و بدون خوردگی باقی بماند.
محدودیت های پنجره یو پی وی سی
یکی از مهمترین محدودیت ها ی این پنجره ها به ابعاد آنها مربوط میشود. این طور نیست که بتوانیم پنجره ها را به هر اندازه ای که خواستیم بسازیم، مگر آنکه محدودیت ها، قابلیت ها و روش های اجرایی آن را بشناسیم. ضمن این که برای ساخت پنجره در ابعاد مختلف باید عواملی را در نظر گرفت و محاسباتی را انجام داد. در واقع این پروفیل گالوانیزه است که مهم ترین نقش را در خصوص سایز پنجره بازی می کند.
نقش پروفیل گالوانیزه
در محاسبات استاتیکی که انجام می شود، محاسبات و طراحی های خود را بر اساس پروفیل گالوانیزه که به عنوان تقویت کننده در سیستم به کار می رود، انجام می دهیم. پروفیل گالوانیزه باید تمامی نیرو های وارده به پنجره را تحمل کرده و آنها را به سازه ساختمان منتقل سازد.
شرکت بهترین پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره الماس از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره الماس تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!