شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره

شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره

شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره برای تولید محصولاتی با کیفیت و طول عمر بالا ازبرند های استاندارد پروفیل و یراق آلات استفاده می کنند. شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره به دلیل تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت محصولات و سهولت در نصب مورد توجه قرار گرفته است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره برای تولید محصولاتی با کیفیت و طول عمر بالا ازبرند های استاندارد پروفیل و یراق آلات استفاده می کنند. شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره به دلیل تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت محصولات و سهولت در نصب مورد توجه قرار گرفته است.
رنگ اصلی یو پی وی سی سفید بوده و هرچه رنگ آن سفیدتر و براق تر باشد بهتر است. یکی از مزایای درب و پنجره های یو پی وی سی رنگ سفید آن است که در برابر اشعه ماوراء بنفش ( UV ) که برای انسان مضر می باشد مقاوم است. رنگ پروفیل یو پی وی سی مرغوب به مرور زمان نباید تغییر کرده و زرد رنگ شود. یکی از موارد ضمانت نامه ۱۵ ساله ما ضمانت تغییر نکردن رنگ پروفیل درب و پنجره های تولید ما در طی ۱۵ سال می باشد. در مورد ساختمان هایی که به لحاظ رنگ نمای ساختمان احتیاج به درب و پنجره های رنگی دارند ، این امکان وجود دارد که با ورقه های مخصوص رنگی ، پروفیل یو پی وی سی را لمینت کرده و آنرا به رنگ دلخواه تغییر داد. به سبب طراحی خاص درب و پنجره دوجداره upvc که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.
محصولات شرکت بهترین مارک در پنجره دو سه جداره دارای خصوصیات زیر می باشند :
• بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.
• پنجره های یو پی وی سی لولایی-از بالا بازشو یا بازشو به سمت بیرون، پنجره های کلنگی بازشو به طرف داخل، پنجره های فرانسوی، پنجره های خلیجی و انواع پنجره های هلالی و هندسی از جمله مواردی هستند که در بازه درب ها و پنجره های تولیدی ما می گنجند. بر خلاف درب و پنجره های دیگر ، درب و پنجره های یو پی وی سی به لحاظ آنکه احتیاج به عملیات ساختمانی ندارند می توان در آخرین مرحله ساخت پیش از رنگ کردن دیوارها و یا نصب کاغذ دیواری نصب گردند. فقط در هنگام ساخت باید یک قاب فلزی در دیوارها تعبیه گردد تا درب و پنجره های یو پی وی سی بوسیله پیچهای مخصوص و فوم مخصوص به آن اتصال گردد. درب ها و پنجره های یو پی وی سی دوجداره که دراین شرکت تولید و عرضه می گردند تمام شرایط یک پنجره دوجداره ایده آل را دارا می باشند. این شرکت همواره کیفیت محصولات تولیدی خود را تضمین می نماید.

قیمت پنجره ضد سرقت


سه عامل مهم و اساسی که درب و پنجره دوجداره را از دیگر درب و پنجره ها متمایز میکنند:
پنجره دو جداره upvc بعنوان عایق صوتی
با توجه به اینکه جنس پروفیلها از نوع یو پی وی سی هستند و همچنین شیشه های دو جداره عامل مهمی در جلو گیری از ورود سر و صدا به داخل محیط میباشد، استفاده از درب و پنجره دوجداره تا میزان ۶۰% و سه جداره تا میزان ۸۰% آلودگی های صوتی محیط اطراف کار و زندگی ما را کاهش میدهد.
درب و پنجره دو جداره بعنوان عایق حرارتی
امروزه با بالا رفتن هزینه های سوخت و انرژی و ارائه مبحث ۱۹ ساختمان استفاده ازدرب و پنجره دوجداره امری مهم تلقی میشود که در این میان درب و پنجره یو پی وی سی با توجه به میزان عایق بندی بالای پروفیل یو پی وی سی و همچنین قالب بندی و آب بندی خوب و مناسب میتواند سهم بسزایی را در جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی داشته باشد.
این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه تولید شیشه های ساختمانی است که بهترین و باکیفیت ترین شیشه های دوجداره و سه جداره صنعتی که توسط دستگاه های پیشرفته تولید و مونتاژ میشود را در اختیار مشتریان و همکاران عزیز قرار می دهد. همان طور که می دانید اصلی ترین کارایی پنجره های یوپی وی سی و آلومینیوم بحث عایق صدا و حرارت آن است و این امر باعث افزایش آسایش و کاهش هزینه خانوارها میشود اما چرا در مواردی از شیشه سه جداره استفاده میشود؟
در پاسخ به این سوال باید مثالی برایتان عرض کنیم : فرض کنید که منزل شما در کنار اتوبان یا خیابان شلوغ واقع شده است با وجود چنین شلوغی سرسام اور آیا پنجره با شیشه دوجداره کارایی لازم را خواهد داشت آیا می توان آسایش شما را تضمین کرد.
برای همین منظور در سال های گذشته پنجره هایی با شیشه سه جداره مهندسی و تولید شده است و به طور کلی یک لایه دیگر به شیشه دوجداره اضافه شد و این امر کارایی پنجره ها را در بحث عایق بندی دوچندان کرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!