شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc

شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc

امروزه صنعت تولید درب و پنجره دو جداره و سه جداره upvc جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا به تولید محصولات خود وبا کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه هر گونه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

پنجره دوجداره

 

امروزه صنعت تولید درب و پنجره دو جداره و سه جداره upvc جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا به تولید محصولات خود وبا کادری مجرب و کارآزموده آماده ارائه هر گونه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.
دیگر نیازی به استفاده از پنجره هایی قدیمی مانند پنجره های آلومینیومی ، چوبی و آهنی است. بهترین پنجره دوجداره پنجره ای است که در برابر شرایط جوی گوناگون مقاوم و تغیر رنگ ندهد و در برابر , سرو صدا , سرما , گرما , گردو غبار , رطوبت و اب باران غیرقابل نفوذ باشد. در زمان بهترین نوع پنجره دوجداره باید به طراحی استاندارد، اندازه گیری دقیق و انتخاب نوع پروفیل یو پی وی سی ، تولید استاندارد شیشه و نصب استاندارد توجه بسیاری کرد.
شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc : همانگونه که در ابتدای این مقاله بیان گردید در صورتی که پنجره دوجداره از مواد مرغوب ساخته شود و نکات عایق بندی در ساخت آن و نیز ساخت شیشه دوجداره صورت پذیرد، می توان به آنچه از نصب این نوع پنجره های انتظار داشت دست یافت. اما با قیمت بالای استفاده از مواد مرغوب، پنجره های دارای قاب آلومینیومی که از شیشه های دوجداره استاندارد استفاده می نمایند به عنوان جایگزینی مناسب مطرح شده است. در مورد عدم عایق بودن قاب آن در مورد حرارت، سازندگان معتقد هستند که این تلفات حرارتی کمتر از ۱۰% می باشد و با توجه به قیمت بهترین نوع پنجره دوجداره آن، عدم تغییر شکل با گذشت زمان و رنگ پذیری مناسب آن، گزینه ای قابل بررسی در انتخاب پنجره دوجداره می باشد.
مقایسه انواع پنجره از نظر جنس و مزایای کاربردی:
پنجره های چوبی :
چوب سرما و گرما را عبور نمی دهد. اما چوب خاصیت شکنندگی و سوراخ شدن دارد. بنابراین در طول زمان به خصوص در قسمت های خارجی ترک خورده و می شکند.
پنجره های آهنی :
پنجره های آهنی نیز به صورت دوجداره قابل ساخت می باشند. حسن آنها قیمت مناسب تر ، قابل ترمیم بودن (مثلا در صورت شکستگی لولاها) و رنگ پذیری مناسب می باشد. اما همان مشکلات عایقی پنجره های آلومینیومی را داراست. به علاوه درزگیری آن نیز معمولا به درستی قابل انجام نبوده و در هنگام بارندگی باعث نفوذ آب از اطراف به داخل پنجره می شود. زنگ زدگی به مرور زمان از دیگر مشکلات این نوع پنجره ها می باشد.
پنجره های آلومینیومی :
آلومینیم یک فلز بوده و در مقابل خوردگی و زنگ زدگی آسیب پذیر است و به مرور زمان آسیب پذیرتر می شود. تورفتگی و خراش خوردگی آلومینیم قابل تعمیر نبوده و باید کلاً تعویض گردد. گوشه های درب ها و پنجرههای آلومینیمی به صورت مکانیکی به یکدیگر متصل می شوند که باعث آسیب پذیری آن در برابر تغییر شکل خواهد بود.
پنجره دوجداره upvc :
شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc : پنجره های یو پی وی سی از ماده سخت و محکم UPVC ساخته شده است. شکل چند محفظه ای آن باعث می شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعریق مقاوم باشد. پنجره دوجداره زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمین می کند که UPVC فرم و پایداری خود را حفظ می کند. گوشه های درب ها و پنجره های UPVC به صورت مکانیکی بهم متصل نمی شوند بلکه به یکدیگر جوش داده می شوند که باعث می گردد درب یا پنجره دو جداره به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود.

پنجره دوجداره


معیار های مهم در انتخاب و شرکت بهترین نوع پنجره دوجداره
پروفیل:‌ پروفیل مهمترین عامل در انتخاب یک شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc است. پروفیل های مختلفی از شرکت های ایرانی و خارجی با قیمت های متفاوت و جود دارند. در انتخاب پروفیل باید به اعتبار شرکت سازنده،‌ مناسب بودن نوع پروفیل با نیاز شما و حصول اطمینان از عدم تغییر رنگ پروفیل upvc در طول زمان توجه کرد.
شیشه دو جداره: شیشه دو جداره از دو شیشه با ضخامت های مساوی یا متفاوت، اسپیسر و چسب های مربوطه تشکیل شده است. در شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc در انتخاب شیشه دو جداره ، در وهله اول، نوع شیشه و کیفیت آن و در وهله دوم نحوه عایق بندی و تزریق گاز بین دو شیشه مطرح می شود. معمولاً از گاز آرگون برای پر کردن فضای بین دو شیشه دو جداره استفاده می شود.
گالوانیزه:‌ در پنجره دو جداره برای افزایش استحکام پروفیل upvc از فولاد گالوانیزه استفاده می کنند. ممکن است قیمت پایین یک پروفیل به علت نازک بودن گالوانیزه آن باشد. حتماً در این مورد از شرکتی که پنجره دو جداره را از آن ها تهیه می کنید سوال نمایید.
یراق آلات: یراق آلات در پنجره دو جداره شامل قفل ها، دستگیره، لولا و به طور کلی هر آنچه غیر از پروفیل و شیشه پنجره دو جداره می شود. یراق آلات از نوع باز شو به دو نوع کلی تک حالته و دو حالته تقسیم می شوند. یراق آلات دو حالته دارای کارایی بیشتری هستند. بنابراین قبل از انتخاب یراق آلات به نوع آن ها فکر کنید و این شرکت مشورت کنید. ممکن است تهیه یراق آلات دو حالته کمی گرانتر تمام شود اما راحتی و امکانات بالایی که در اختیار شما قرار می دهد جبران اضافه قیمت اندک آن را می کند. یراق آلات موجود در بازار ایران ساخت کشورهای آلمان، ترکیه و چین هستند.
شرکت بهترین نوع در پنجره دو سه جداره upvc و نقاط قوت پنجره های ساخته شده با پروفیل های یو پی وی سی (UPVC) :
آب بندی و هوا بندی بسیار مطلوب
عدم ورود باد و ضد صدا
تمیز کردن آسان
هزینه نگهداری بسیار ناچیز
عمر طولانی بدون پوسیدگی ، خوردگی و از بین رفتن
استفاده آسان
تنوع بازشو و یراق آلات متنوع

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!