بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره

بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره

از بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره در ایران می توانیم پنجره دوجداره وین تک و ویستابست را نام برد که در چند دهد اخیر به دلیل کیفیت بالایشان مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. این شرکت ها با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات موجود در این صنعت به تولید محصولات خود می پردازند.

باکیفیت ترین در و پنجره دوجداره

از بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره در ایران می توانیم پنجره دوجداره وین تک و ویستابست را نام برد که در چند دهد اخیر به دلیل کیفیت بالایشان مورد توجه خریداران قرار گرفته اند. این شرکت ها با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات موجود در این صنعت به تولید محصولات خود می پردازند.
بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره وین تک : شرکت وین تک Wintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد مورد نیاز این صنعت نمود. در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیلهای UPVC وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد. در صنعت درب و پنجره دوجداره upvc با توجه به تنوع و تعداد بالای برند ها در زمینه پروفیل های پنجره های دوجداره معمولا مشتریان دچار یک سردرگمی می شوند. از بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره در ایران که بسیار شناخته شده هستند می توان ویستابست و وین تک را نام برد که هرکدام دارای خصوصیات منحصر به فردی می باشند.
تکنولوژی و ماشین آلات بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره وین تک :
در مجموعه های صنعتی شرکت وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره دوجداره upvc با بالاترین استانداردها کرده است.

پنجره دوجداره وین تک
رنگ بندی پروفیل های بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره وین تک :
پروفیل های یو پی یو سی به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد. در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
در شرکت بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره وین تک طی مراحل بسته بندی، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.
بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست
کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.
فرمولاسیون بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست
ترکیب مواد استفاده شده در ساخت پروفیل یو پی وی سی در بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی منطقه جغرافیایی کشور ایران در نظر گرفته شده و توسط آزمایشگاه های پیشرفته و شرکتهای با تجربه اروپایی مورد آزمون و تایید قرار گرفته است. بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست در زمینه صنعت تولید پروفیل یو یپی وی سی از برترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کند. این مواد پس از تخلیه در انبار مورد آزمایش قرار گرفته و سپس در بخش میکسینگ توسط ماشین آلات تمام اتوماتیک برای تولید پروفیل ترکیب می شوند.
آزمایشگاه بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست
مواد اولیه و پروفیل تولید شده، در لابراتوار مجهز ویستابست مورد کنترل قرار می گیرد. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی می باشد.

ویستابست

لازم به ذکر است که بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 و همچنین گواهینامه شرکت گراینر مبنی بر آموزش فنی مراحل تولید و همچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است. میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید پروفیل بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست هم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست.
پنجره ویستابست می تواند یک انتخاب مناسب برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل ساختمان باشد ولی نکته مهم ترکیب (پروفیل) ویستابست با شیشه مناسب می باشد که با توجه به موقعیت ساختمان و سر و صدای اطراف می بایست نوع شیشه انتخاب شود. به عنوان مثال برای ایجاد محیطی مناسب خواب باید شدت صوت را حدود ۶۰ دسی بل رساند. از نکات مهم که ویستابست را بهترین مارک شرکت درب و پنجره دو سه جداره در بازار فعلی میکند موارد ذیل می باشد:
عایق دما
پنجره ویستابست با پروفیل ۳ چمبر و شیشه های دو جداره می تواند تا ۴۵ درصد از اتلاف انرژی و هزینه های سرمایشی و گرمایشی بکاهد. در صورت استفاده از پنجره ویستابست با پروفیل ۵ چمبر و شیشه سه جداره حداقل تا ۶۰ درصد از اتلاف انرژی کاسته می شود.
نکته: پنجره با پروفیل ۵ چمبر ویستابست مناسب برای مناطق سردسیر و گرمسیر
جلوگیری از ورود گرد و غبار و سایر آلودگی های محیطی
با استـفاده از نـوارهای درزبنـدی مخـصوص و یراق آلات قفل شونده چند نقطه ای در و پنجره های یو پی وی سی، تا حد بسیار زیادی از ورود گرد و غبار و دوده به داخل جلوگیری می شود.
صرفه جویی در مصرف انرژی
با توجه به اینکه حـدود ۴۵ درصد از اتلاف انرژی در درون ساختمان ها از طریق پنجره ها صورت می پذیرد، بنابراین کنترل و کاهش آن با پنجره های ساخته شده از پروفیل های یو پی وی سی ویستابست با شیشه دو جداره امکان پذیر می باشد.
تاثیر مطلوب بر محیط زیست
.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!