شرکت تولید کننده قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره

شرکت تولید کننده قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره

استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت نقش مهمی را در نحوه عملکرد و نوع پنجره دو سه جداره دارا می باشد بر همین اساس شرکت تولید کننده قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره upvc سعی دارد بوسیله محصولات با کیفیت رضایت کامل مشتریان را کسب کند.

استفاده از قطعات مرغوب و با کیفیت نقش مهمی را در نحوه عملکرد و نوع پنجره دو سه جداره دارا می باشد بر همین اساس شرکت تولید کننده قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره upvc سعی دارد بوسیله محصولات با کیفیت رضایت کامل مشتریان را کسب کند.

از قطعات مهم درب و پنجره دو سه جداره upvc زاماک نقش مهمی در آب بندی ایفا می کند . شرکت تولیدکننده قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خالص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود تا محصولی با بالاترین استاندارد تولید شود. درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم از اجزای متعددی تشکیل شده ولی بعضی از این اجزاء قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره می باشند که کار آبندی و عایق بندی پنجره ها انجام می دهند. یکی از این قطعات زاماک نام دارد. زاماک از قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره می باشد که اصلی ترین کار آب بندی درب و پنجره ها را انجام می دهد که نبود آن یا استفاده کردن از جنس نامرغوب باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. به طور کلی زاماک برند یا نام کارخانه خاصی نیست، بلکه زاماک جنسی از قطعات است ، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند. در اینجا بد نیست اندکی با این آلیاژ آشنا شویم و مزایای آن را در صنعت بدانیم.
عناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.


اما کاربرد زاماک در صنعت در و پنجره دو جداره چیست؟
همانطور که اشاره شد زاماک در قطعاتی که تحت فشار قرار می‏ گیرند، کارایی بسیار مطلوبی دارد. از این جهت در یراق ‏آلات درب و پنجره و همچنین دستگیره ‏ها به‏ کار می ‏رود. سختی زاماک ۸۵ برینل است و در قالب­های دایمی هم به ۱۲۰ برینل می­رسد که سختی نزدیک به فولاد ساختمانی می باشد مقاومت به اکسداسیون زاماک تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد خوب است. چقرمگی زاماک واقعاً چشمگیر است. اگر بخواهیم نقش زاماک را در درب و پنجره دوجداره بررسی کنیم به این شکل است که یراقی که تحت عنوان زاماک در درب و پنجره دوجداره به کار می رود برای قفل شدن و چسبیدن کامل لنگه به فریم استفاده می شودالبته لازم است توضیح مختصری راجب اسپانولیت ذکر کنیم تا کاربرد زاماک را بهتر درک کنید:
اسپانیولت نوعی یراق می باشد که معمولا در پنجره های دو جداره با چند زبانه کوچک در امتداد طولی پروفیل لنگه درب یا پنجره را به چهارچوب قفل می نماید و با درگیر شدن به زاماک لنگه درب یا پنجره بصورت محکم به چهارچوب می چسبد.
شرکت تولیدکننده قطعات کلیدی پنجره دو سه جداره : اسپانیولت از قطعات کلیدی پنجره دوجداره در اندازه های مختلف برای درب یا پنجره دوجداره در سایز های متفاوت در دسترس می باشد و توسط دستگیره معمولی و یا قفل درب عمل می نماید. ابزار و یراق اسپانیولت در تولید انواع پنجره های دوجداره و آلومینیومی کاربرد دارد. زاماک نقش اساسی در بحث رگلاژ نیز ایفا می کند و باید زاماک موجود درست تنظیم شود تا رگلاژ درب و پنجره دوجداره بدون مشکل انجام شود. در بحث تعمیر یراق الات نیز باید عنوان کنیم که زاماک موجود قابل تعویض و تعمیر می باشد. امروزه به دلیل الودگی هوا و دود های سمی و اسیب های جدی آن و الودگی های صوتی ناشی از زندگی شهری،بروز گردوغبار، جلوگیری از نفوذ سرما و گرما و مشکلاتی از این قبیل اکثر خانواده ها برای راحتی و آسایش خود تصمیم به استفاده از درب وپنجره upvc و آلومینیومی میگیرند که علاوه بر زیبایی ظاهری،مزایای بی شماری دارد . اما پس از مدتی استفاده مطلوب و نگهداری از آن،براساس عواملی چون رعایت نکردن اصول نصب و یا جنس نامناسب پروفیل و استفاده از یراق الاتی که مرغوبیت کمی دارند ،افت کیفیتی پیدا میکند که دیگر نمیتواند نقش مهمی را در بهره وری انرژی ایفا کند و مرغوبیت خود را از دست می دهد و ضرورت نیاز به تعمیرات درب و پنجره دوجداره و upvc و الومینیومی پیدا میکند.

یراق فولکس واگنی
یراق آلات مصرفی در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده هستند که کار آبندی و عایق بندی درب و پنجره ها را انجام می دهند. لذا می بایست شرکت تولید کننده قطعات کلیدی پنجره دوسه جداره در انتخاب نوع مکانیزم و برند آن دقت بعمل آورد تا درب و پنجره خریداری شده با مشکل روبرو نشود.
یراق الات مصرفی درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف در بازار موجود می باشند و سطح کیفیتی متفاوتی بین یراق الات وجود دارد، اما باید دقت کنیدکه یراق الات مرغوب و بی کیفیت قابل تشخیص هستند.
یراق الات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق الات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای تعویض،تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق الات، امکان تعمیر و تعویض ان وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!