انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره

انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره

امروزه با توجه به طیف بسیار وسیع انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره انتخاب یک شرکت معتبر و خوب کار بسیار مشکلی به نظر میرسد.به همین دلیل مشتریان عزیز باید توجه داشته باشید یک خرید خوب زمانی خوب است که تمام ابعاد آن در نظر گرفته شود. بحث خرید پنجره , نوع پروفیل , یراق , شیشه و نحوه نصب به یک طرف و از همه مهمتر نوع پشتیبانی شرکت تولید کننده طرف دیگر.

امروزه با توجه به طیف بسیار وسیع انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره انتخاب یک شرکت معتبر و خوب کاره بسیار مشکلی به نظر میرسد.به همین دلیل مشتریان عزیز باید توجه داشته باشید یک خرید خوب زمانی خوب است که تمام ابعاد آن در نظر گرفته شود. بحث خرید پنجره , نوع پروفیل , یراق , شیشه و نحوه نصب به یک طرف و از همه مهمتر نوع پشتیبانی شرکت تولید کننده طرف دیگر.
انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره در سطح کشور به تولید محصولات خود می پردازند و در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند. از شرکت های صاحب نام در این صنعت می توان یراق آلات روتو و ونتوس را نام برد. یراق آلات روتو یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت در و پنجره ها را افزایش داد.انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره در سطح کشور به تولید محصولات خود می پردازند و در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت از با کیفیت ترین مواد اولیه استفاده می کنند. از شرکت های صاحب نام در این صنعت می توان یراق آلات روتو و ونتوس را نام برد. یراق آلات روتو یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت در و پنجره ها را افزایش داد. تحمل وزن اولین نکته حائز اهمیت در تمامی یراق‌آلات دو حالته می‌باشد. ۸۰ کیلوگرم حداقل وزنی است که این سیستم از یراق‌آلات در اندازه ‌های مختلف بازشو باید تحمل کند.
برای تحقق این امر مقاومت، اندازه و وزن مناسب لولاها باید مورد توجه قرار گیرد. و همچنین پیچ‌های رگلاژ لولاها نیز باید از جنس مناسب برخوردار بوده تا در هنگام رگلاژ دچار هرز شدن رزوه‌ها نگردد.
یکی دیگر از مهم ترین که باید در انتخاب این دسته از یراق‌آلات پنجره دوجداره upvc و آلمینیوم مورد توجه قرار گیرد تست آب نمک می باشد. انجام تست آب نمک جهت جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی هنگام استفاده از این یراق‌آلات در مناطق مرطوب می‌باشد.حداقل تست آب نمکی که می‌بایست گواهی آن توسط آزمایشگاه‌های معتبر و مورد قبول RAL آلمان صادره شده باشد، برابر استاندارد معادل ۵۰۰ ساعت می‌باشد.
بدون تردید نقش یراق ‌آلات در ساخت و مونتاژ درو پنجره دوجداره upvc با کیفیت بالا و استاندارد را نمی‌توان کمرنگ کرد و باید کیفیت انواع یراق آلات پنجره دوجداره را جدی گرفت. یکی از مهمترین و اساسی ترین خواص انواع یراق آلات پنجره دوجداره ، بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد وغبار و سر و صدای بیرون داخل واحد می گردد. در بازار کنونی دو برند معروف یراق آلات پنجره دوجداره روتو و ونتوس نام دارند.
از خصوصیات انواع یراق آلات پنجره دوجداره با کیفیت می توان میزان تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه را نام برد. از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دو جداره می گردد. متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.
آبندی کامل پنجره توسط انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. انواع یراق آلات پنجره دوجداره باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد.

یراق آلات
مقاومت یراق آلات پنجره دوجداره در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجرهدوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
زاماک یکی از اجزای درب و پنجره دوجداره می باشد که نقش کلیدی را ایفا می کندبه طور کلی زاماک برند یا نام کارخانه خاصی نیست، بلکه زاماک جنسی از قطعات است ، زاماک یک نوع آلیاژ است که برخی از قطعات مورد استفاده در صنعت ما از جنس آن ساخته شده ‏اند. در اینجا بد نیست اندکی با این آلیاژ آشنا شویم و مزایای آن را در صنعت بدانیم.عناصر اصلی آلیاژ زاماک عبارتند از روی، آلومینیوم، مس، منیزیم. البته آهن، کادمیم، قلع، نیکل، کرم و منگنز نیز به مقادیر اندک در آن به کار می‏ روند. اما پایه اصلی و اساس این آلیاژ روی است. برای تهیه آلیاژ ابتداء آلومینیوم را ذوب کرده سپس تکه های مس خا لص را داخل مذاب انداخته ودرجه حرارت را بالا برده تا اینکه مس در داخل الومینیوم حل شود و بقیه موارد اعمال میشود.
آنچه درمهمترین قطعه مربوط به مجموعه یراق الات یعنی اسپانیولت درب حائز اهمیت است. مکانیزم مرکزی اسپانیولت است که عدم استفاده از آلیاژ مناسب در ساخت قطعات مربوط به آن موجبات از کار افتادن چرخ دنده ها, شکست زبانه, فشار بیش از حد بر روی دستگیره و عدم عملکرد مناسب فنر اسپانیولت را فراهم آورده که این امر منجر به قفل شدن دائمی درب هنگام بسته شدن و نهایتا عدم کارایی یراق میشود.
یراق upvc روتو استفاده شده در انواع شرکت یراق آلات پنجره دو سه جداره:
با توجه به مسائل یاد شده نوع یراق ارتباط مستقیمی بر روی کیفیت و کاربری پنجره دوجداره دارد. شرکت این پنجره در تولید پنجره های خود از معتبرترین انواع یراق آلات پنجره دوجداره روز دنیا از جمله یراق روتو آلمان (Roto) استفاده می کند که به عنوان قدیمی ترین و طراح و مبتکر یراق دوحالته (Tilt & Turn) در جهان می باشد. همچنین کلیه مباحث مربوط به وزن، دقت در آبندی، ایمنی و ضدسرقت بودن و کاربری آسان و روان بودن به بهترین وجه ممکنه رعایت گردیده است.
• پنجره های بالای درب طرحی اصیل است که همواره در قسمت های بالایی درب ها و پنجره های بزرگ (در طراحی های سنتی ایرانی در بالای پنجره های ارسی) مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل عدم دسترسی، معمولا از این پنجره ها تنها به عنوان پنجره های نور رسان استفاده می شده است.
• امروزه با الگو برداری از این پنجره ها و با استفاده از سیستم یراق آلات ونتوس، امکان باز و بسته کردن این پنجره ها نیز به وجود آمده است. تهویه مطبوع، امنیت و ایجاد زاویه مناسب در هنگام بارش باران تنها بخشی از مزایای این پنجره ها هستند. وجود اهرم دستگیره در سیستم مکانیکی که به وسیله یراق آلات متصل به آن می تواند تا ۵ متر پایین تر از سطح پنجره نیز قرار گیرد و امکان هدایت الکتریکی در سیستم های برقی این یراق نیز مشکل دسترسی به این پنجره ها را حل نموده و امکان استفاده از مزایای این سیستم را فراهم می آورد.
• سیستم های پنجره ونتوس نمونه دیگری از انواع یراق آلات پنجره دوجداره صنعت درب و پنجره یو پی وی سی است که شرکت پنجره سعی در معرفی آن دارد.

یراق روتو
یراق آلات بیرون بازشو
• یراق آلات بیرون بازشو از مدرن ترین انواع یراق آلات پنجره دوجداره در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی به حساب می آیند. عدم اشغال فضای داخلی در زمان باز شدن پنجره, امینت بالا و کنترل دید از خارج در کنار زیبایی ظاهری و تهویه مناسب، این یراق را به یراقی کارآمد برای سرویس های بهداشتی، حمام ها و اتاق های استراحت تبدیل کرده است. این یراق که به ابتکار شرکت انگلیسی ANTHONY INNOVATIONS و با نام تجاری STERLING HINGE تولید شده، هم اکنون در سبد محصولات شرکت پنجره موجود می باشد. در استفاده از سیستم بازشوی دو حالته کوچکترین و بزرگترین سایز اسپانیولت‌های عرض و ارتفاع جزء مواردی است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد و حتما مطابق جدول نمودار استاندارد ارائه شده توسط هر کمپانی تولید کننده آن مورد استفاده قرار گیرد.
اسپانیولت‌های قفل میانی که در ارتفاع پشت و عرض پائین لنگه قرار می‌گیرد در ارتفاع و عرض بزرگتر از ??? میلی متر استفاده می‌شوند تا مانع نفوذ گرد و غبار، باد و آب باران شده و هم زمان ضریب ایمنی پنجره‌ها را نیز افزایش می‌دهد.
گوشه‌های بالا و پائین مورد استفاده در یراق‌آلات دوحالته به جهت اهمیت فراوان این قطعات و نوع کاربرد آن‌ها که به عنوان مفاصل اصلی باعث گردش یراق و انتقال نیرو به تمامی قطعات می‌شوند، باید از لحاظ سایز، مقاومت و آلیاژ مصرفی مورد توجه قرار گیرند تا در هنگام عملکرد دچار شکستگی و هرز شدن دندانه‌ها نگردد.
• شرکت این پنجره در نظر دارد ضمن ارائه انواع یراق آلات پنجره دوجداره متداول صنعت درب و پنجره، پیشگام در معرفی و عرضه انواع یراق آلات پنجره دوجداره نوین این صنعت نیز باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!