شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc

شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc

شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc شما را هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره upvc مطمئن می سازد چرا که پنجره دوجداره کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.

شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc شما را هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره upvc مطمئن می سازد چرا که پنجره دوجداره کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
در و پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.این پنجره دوجداره قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند. نحوه باز شدن در و پنجره دوجداره کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است. از مهم ترین ویژگی در و پنجره دوجداره کشویی می توان عدم مزاحمت برای پرده های داخل منزل، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc  تاکید می کند جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود باید از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد در غیر اینصورت دارای کیفیت لازم نخواهد بود. پنجره های کشویی بالا رونده (لیفتینگ): این نوع پنجره دوجداره که پنجره های آمریکایی هم نامیده میشوند جهت کاربری های خاص پیشنهاد می شود.
شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc : سهولت نصب در و پنجره دوجداره کشویی ، تنوع در طرح و رنگ، استقامت فیزیکی و پایداری در برابر شرایط جوی مختلف، همچنین قابلیت بازیافت پی وی سی از دیگر عواملی هستند که موجب رشد این صنعت شده اند. امروزه در کشورهای اروپایی بیش از ۷۰ درصد سهم بازار درب و پنجره متعلق به upvc است .از در و پنجره دوجداره کشویی در زمان بازسازی نمی توان استفاده کرد و تنها مخصوص نوسازی می باشد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید پنجره دوجداره کشویی upvc خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.

پنجره دوجداره

در و پنجره دوجداره کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه در و پنجره دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از در و پنجره دوجداره کشویی صورت می گیرد.
مهم ترین اجزای در و پنجره دوجداره کشویی
-دستگیره در و پنجره دوجداره کشویی سعی کنید در پنجره های دوجداره یو پی وی سی کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه در و پنجره دوجداره کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن در و پنجره دوجداره کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم در و پنجره دوجداره کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید در و پنجره دوجداره کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
مدل ها و ترکیبات در و پنجره دوجداره کشویی :
پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
پنجره دو لنگه کشویی در بالا
پنجره دو لنگه کشویی در پایین
نکات قبل از نصب در و پنجره دوجداره کشویی :
در و پنجره دوجداره کشویی این قابلیت را دارند، که روی سازه های آجری – سیمانی و… نصب شوند همچنین پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت نصب روی قاب های فلزی را دارند. البته باید توجه داشت که یکی از مراحل مهم ،ساخت و جایگذاری پروفیل فلزی به ضخامت حدود ۵۰ میلیمتر است که این کار باعث نصب سریعتر و کم هزینه تر شدن ساخت درب و پنجره های دو جداره یو پی وی سی میشود.
یکی دیگر از مراحل مهم ساخت شرکت فروش در و پنجره دوسه جداره کشویی upvc  در اندازه گیری دقیق درگاه پنجره توسط ابزار دقیق مانند متر های لیزری و یا نواری می باشد.
مراحل ساخت در و پنجره دوجداره کشویی طراحی درب و پنجره یو پی وی سی است که به وسیله نرم افزارهای دقیق انجام میگیرد که پیشنهاد قیمت به مشتری و همچنین زمانبندی و برنامه تولید به بخش مونتاژ توسط همین نرم افزار انجام میگیرد.
مرحله دیگر از مراحل قبل از نصب در و پنجره دوجداره کشویی مونتاژ در و پنجره دوجداره کشویی دراست که ابتدا با توجه به نوع سفارش درب و پنجره پروفیل مورد نظر انتخاب میشود و سپس پروفیل گالوانیزه که برای تقویت پروفیل دوجداره به کار میرود برش داده میشود و سپس درون آن محکم میشود و در آخرین مرحله یراق آلات و دستگیره روی پروفیل تعبیه میشود و یراق آلات روی درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی نصب میگردد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!