شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره

شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره

شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره محصولات خود را به دلیل دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجدارهیو پی یو سی و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد.

پنجره چندجداره

شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره محصولات خود را به دلیل دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجدارهیو پی یو سی و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد.
فریم های شرکت فروش جدیدترین مدل پنجره دوجداره از موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا upvc ساخته می شوند. جدیدترین مدل پنجره دوجداره حداقل باید دارای دو جداره باشد ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. جدیدترین مدل پنجره دوجداره به همراه شیشه دوجداره بسیار کارآمد هستند، به این معنی که در تابستان گرمای محیط خارج نمی‌تواند به داخل خانه نفوذ کرده باعث گرم شدن بیش از حد داخل شود و به عکس در زمستان مانع از فرار گرمای داخل خانه به بیرون می‌شود. این قابلیت در دیگر نوع پنجره‌ها به این شکل کارآمد وجود ندارد، در زمستان منابع حرارتی در حداقل کارکرد گرمای مورد نیاز خانه شما را تامین می‌کنند و در تابستان شما نیازی به استفاده از سیستم‌های خنک کننده مانند کولر نخواهید داشت. همچنین این مواد به طور کامل غیر سمی بوده، قابل بازیافت هستند و حتی دوستدار محیط زیست به شمار می‌روند. بنابراین کسانی که از ایده پنجره از جنس یو‌پی‌وی‌سی را دوست دارند، اما نگران اثرات زیست محیطی آن هستند؛ نباید نگران باشند زیرا انتخاب جدیدترین مدل پنجره دوجداره یک انتخاب سبز و در عین حال ارزان و کارآمد است. شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره ، دارای دو شیشه می باشد که بین آنها یک فضای کاملا درزبندی شده وکیوم وجود دارد و اکثرا با گازهای آرگون یا کریپتون پر می شود. این فاصله معمولا بین ۶ تا۲۰ میلی متر است.دو جداره کردن شیشه جلوی ورود نور را نمی گیرد ولی گرمای خورشید را کاهش می دهد.
پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.نسل جدید پنجره های دوجداره یو پی یو سی ، عایق گرما و سرما بوده و در برابر زنگ زدگی و ضربه های شدید مقاوم تر و سرعت نصب و تعویض شان در مقایسه با مدل های معمولی و قدیمی تر بسیار بالاتر می باشد. شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره محصولات خود را با بالاترین کیفیت به همشهریان گرامی عرضه می نماید. از نظر میزان مصرف انرژی، پنجره دو یا سه جداره ای که عایق حرارتی آن بیشتر باشد مناسب تر است. به طور کلی میزان عایق حرارتی جدیدترین مدل پنجره دوجداره به عوامل زیر بستگی دارد:
۱- نوع شیشه مصرفی
۲- تعداد لایه های شیشه موجود در پنجره یا درب دوجداره (تک، دو و چند جداره )
۳- ضخامت لایه هوایی موجود بین دوجداره شیشه
دسته بندی شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره
جدیدترین مدل پنجره دوجداره می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. جدیدترین مدل پنجره دوجداره امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. انواع پنجره های یو پی وی سی عبارتند از:

فواید پنجره دوجداره یو پی وی سی

شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره ثابت
پنجره یو پی وی سی ثابت: این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. این نوع پنجره را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این پنجره یو پی وی سی ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره دوحالته
جدیدترین مدل پنجره دوجداره دو حالته: جدیدترین مدل پنجره دوجداره روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است. این پنجره چون در داخل ساختمان قرار داده می شود بیشتر در جایی که تبادل هوا نیاز است مانند آشپزخانه، اصولاً لواز جانبی آن بهتر است که آلمانی باشد. به لحاظ اینکه جای کمتری اشغال کند و نیز مزایای آن از جمله امنیت بالا، پنهان بودن یراق آلات زیر محور و دارای رگلاژ آسان و امنیت و آسانی برای باز و بسته کردن توسط کودکان می باشد. روش های نگه داری این پنجره می توان روغن کاری برای افزایش طول عمر و کارایی و بهتر کارکردن لوازم جانبی اشاره کرد البته سعی شود از روغن چرخ خیاطی در استفاده شود همچنین برای نرمی لاستیک های درزگیر و تمیز کردن پنجره یو پی وی سیسالیانه ۴ تا ۵ بار توسط صابون مایع باشد، با توجه به اینکه دما دارای اختلاف زیاد می باشد. این سرد و گرم شدن می تواند دارای انقباض و انبساط بالا و در نتیجه از رگلاژ خارج شود که باید تنظیم اولیه مجدد انجام شود. جدیدترین مدل پنجره دوجداره از لحاظ نوع بازشو به دو بخش اصلی لولایی و کشویی تقسیم بندی می شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. عمده ترین مشکل در پنجره های کشویی بحث هوابندی و آب بندی این نوع از پنجره هاست که در سیستم های Lift and Slide این نقص کاملا مرتفع گردیده است.
شرکت فروش جدیدترین مدل پنجره دوجداره، آلومینیومی و پی وی سی یک انتخاب کارآمد جهت صرفه جویی در انرژی و همچنین کاهش آلودگی صوتی است . هوای محبوس شده بین فضای پنجره یو پی وی سی دو جداره یک لایه عایق ایجاد می کند . این فضا یک عایق حرارتی است که مانع از هدر رفتن گرمای فضای داخل در زمستان می شود و باعث ایجاد یک دمای متعادل در فضای خانه می شود . پنجره دو جداره عملکردی معکوس در فصل تابستان نیز دارند که مانع از ورود هوای گرم بیرون به داخل شده . این عایق اضافی نیاز شما به گرمکن ها و سیستم های تهویه مطبوع را کاهش داد . و در نهایت باعث کم شدن هزینه های مصرف انرژی می شوند.
شرکت فروش جدیدترین مدل در پنجره دو سه جداره از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست ، آلو پلاس ، و وین تک میباشد. گروه درب و پنجره دو جداره یو پی سی شرکت با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید شرکت فروش جدیدترین مدل پنجره دوجداره به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!