شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک

شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک

به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک از ابتدای کار, این امر را سرلوحه خود قرار داده اند. هم چنین به واسطه کیفیت بالای محصولات تولیدی، توانسته اند در کمترین زمان در اخذ نمایندگی این محصولات موفق باشند.

prodotti-105706-rela3d684b8757f447dabafa6568204fe96

به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک از ابتدای کار, این امر را سرلوحه خود قرار داده اند. هم چنین به واسطه کیفیت بالای محصولات تولیدی، توانسته اند در کمترین زمان در اخذ نمایندگی این محصولات موفق باشند.
پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر در نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک در بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد. در پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است. قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد. پنجره های دوجداره فولکس واگنی دارای سه نوع مکانیکی ، نیمه اتوماتیک و پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک می باشد. یراق فول اتوماتیک در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را دارا می باشد.
یراق آلات شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. تعمیرات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک در با تعمیرات پنجره آلمینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو آشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است. زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک در تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده و شیشه دوجداره را جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.
آب بندی و هوابندی کامل و قوی پنجره دوجداره فولکس واگنی:
در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی از همان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.
در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.
شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک
عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.

فولکس واگنی دوجداره


مزیت های سیستم یراق آلات شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک:
– عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های کشویی
– باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دوحالته Tilt
– تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.
– ایمنی بسیار بالا مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا
– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگن
– هیچ‌ گونه فضای داخلی ساختمان هنگام باز و بسته شدن بازشو (لنگه) در هر دو حالت (۱و۲) اشغال نمی‌شود.
– ترکیبی زیبا با ظاهری متفاوت نسبت به سایر بازشوها مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا در ۲ طرح نیمه اتومات و فول اتومات.
دقت در انتخاب شرکت در پنجره دو سه جداره فولکس واگنی فول اتوماتیک:
اولین تصمیم هر سازنده ساختمان انتخاب جنس پنجره ها است. با در نظر گرفتن مزیت های برشمرده شده برای درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می توان به جرات گفت که در تمامی پروژه ها مهم ترین انتخاب پنجره های دوجداره یو پی وی سی است. زیرا مستقیما با ارامش و اسایش خانواده در ارتباط است.
فاکتورهای بسیاری برای انتخاب تولیدکننده خوب وجود دارد. در بسیاری از موارد مشتریان فاکتورهای مهم یک سازنده خوب را در نظر نمی گیرند و تنها به قیمت تمام شده محصول فکر می کنند.
بنابراین لازم است تا مشتریان با روش قیمت گذاری و سفارش درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی آشنا شوند تا علت تفاوت در قیمت های برآورد شده تولیدکنندگان مختلف را دریابند و قرارداد تولید را امضا کنند.
در ادامه عناصر مختلف تشکیل دهنده پنجره ها آمده است که هر یک از این المان ها تفاوت در قیمت را ایجاد می کند. شرکت طرف قرارداد شما وظیفه دارد تا تمام اجناس به کار رفته در  درب و  پنجره خود را به شما معرفی کند تا شما تفاوت در قیمت ها را دریافته و با علم به سفارش خود ، قرارداد خرید خود را امضا کنید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!