در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت

در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت

در تعریف ساده و غیر فنی، در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت از دید یک خریدار امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است و ورود سر و صدا به داخل ساختمان، تاثیر بسزایی داشته باشد. در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد، موارد زیر نیز در آن صدق نماید.

در تعریف ساده و غیر فنی، در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت از دید یک خریدار امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است و ورود سر و صدا به داخل ساختمان، تاثیر بسزایی داشته باشد. در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت علاوه بر این که قیمت مناسبی دارد، موارد زیر نیز در آن صدق نماید.

هنگام خرید درب و در پنجره دو سه جداره upvc  این سوال در ذهنتان پیش می آید که مشخصات در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت چیست؟ اولین عامل و مشخصه در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت و استاندارد, کیفیت پروفیل یو پی وی سی است. پروفیل یو پی وی سی باکیفیت دارای استاندارد های RAL آلمان و BSانگلستان می باشد. از مهم ترین مشخصات در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت از دید یک مصرف کننده جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما و در نتیجه کاهش هزینه های مصرفی انرژی می باشدما یک سری اصول مهمی که  در خرید در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت و کلا هر نوع پنجره دو جداره که باید بدانید را به شما میگوییم. اول از همه اینکه دقیقا بدانید که چه میخواهید. شما چه نوع پنجره ای با توجه به شرایط منزل خود برای اتاقهای خواب، پذیرایی، آشپزخانه، راهروها و … میخواهید .مثلا برای آشپز خانه با توجه به  قرار گرفتن سینک ظرف شویی یا گاز ویا هر وسیله ای که شما در آشپز خانه استفاده  میکنید باید نوع پنجره خود را انتخاب بکنید. دوم اینکه ،شما از مشکلات خانه خود در زمینه پنجره ، بیشتر از هر شخص دیگری مطلع هستید بنابراین قبل از اینکه کارشناس پنجره به منزل شما برای اندازه گیری و مشاوره بیاید تمام مشکلات در رابطه با پنجره را در کاغذی یادداشت کرده و با کارشناس تمام آنها را مطرح کنید تا کارشناس بتواند بهترین نوع پنجره دو جداره را با توجه به مشکلات منزلتان  طراحی بکند. به سبب طراحی خاص در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت که هر فریم به صورت یک تکه می باشد و همینطور استفاده از زوارهای مخصوص به هیچ وجه آب به داخل درب و پنجره های یو پی وی سی نفوذ نمی کند. ضمن آنکه محفظه هایی نیز در آن تعبیه می شود که در صورت نفوذ آب ( در هنگام شستشو ) ، آب از انتهای درب یا پنجره تخلیه شده و به داخل نفوذ نکند.


 

عوامل موثر در تولید در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت https://upvc.pro/
۱-پروفیل یو پی وی سی :
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت درب و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.
نقش کیفیت شیشه دوجداره در تولید در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت https://upvc.pro/
ابتدا باید دید منظور از یک در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت چیست؟ اگر شیشه دوجداره به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت شیشه دوجداره رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود.


۳ – یراق آلات در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت
یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت نقش اساسی را ایفا می کنند. یراق آلات مصرفی در ساخت درب و پنجره دو جداره باکیفیت شامل لولا , قفل , دستگیره , اسپانیولت و … می باشند.
بسیاری از در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت https://upvc.pro/ وجود دارند که بسیار ارزان بوده ولی هیچ یک از شرایط یک در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت را ندارند. در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت قابل سفارش در ابعاد و رنگ های مختلف است. محاسبه قیمت در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت درهر شرکت متفاوت است. در شرکت پنجره ماندگار روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل در پنجره دو سه جداره upvc باکیفیت از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...