در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی

در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی

نوع بازشو در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی بصورت ریلی می باشد و از یراق آلات خاصی در آن ها استفاده قرار می شود. از مهم ترین خصوصیات در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی می توان به نوع بازشو و اشغال نکردن فضای داخلی ساختمان اشاره کرد.

نوع بازشو در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی بصورت ریلی می باشد و از یراق آلات خاصی در آن ها استفاده قرار می شود. از مهم ترین خصوصیات در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی می توان به نوع بازشو و اشغال نکردن فضای داخلی ساختمان اشاره کرد.

با حرکت دادن ۹۰ درجه ای دستگیره، پنجره فولکس واگنی از قسمت بالا (مانند پنجره دوحالته) باز می شود، که ما می توانیم هوای مطبوع خارج از منزل را در کنار خروج هوای داخل داشته باشیم. در انتها با فشردن دستگیره به سمت بالا (۴۵ درجه)، اهرم های کشویی از حالت قفل بودن خارج شده و پنجره upvc مانند حالت کشویی به سمت چپ یا راست باز می شود. برای بستن نیز با کشیدن لنگه بازشو تا انتها، ریل قسمت زیرین، لنگه بازشو را به سمت خود کشیده و به حالت بازشو از بالا تبدیل می شود https://upvc.pro/. در آخر با چرخاندن دستگیره، لنگه بازشو به سمت داخل کشیده شده و کاملا بسته می شود. در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی به سبب داشتن مکانیسم یراق آلات پیچیده و پر هزینه، محدودیت مصرف دارند. البته استفاده از یراق آلات غیر استاندارد و بدون کیفیت ممکن است قیمت در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی را پایین آورد اما به هیچ وجه کیفیت مورد نظر را تامین نمی سازد. این شرکت برای تولید و اجرای در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی از معتبرترین یراق آلات upvc از جملهROTO  و GU آلمان استفاده می کند.


در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی دارای سه نوع می باشد:
پنجره دو سه جداره فولکس واگنی با یراق مکانیکی
پنجره دو سه جداره فولکس واگنی با یراق نیمه اتومات
پنجره دو سه جداره فولکس واگنی با یراق فول اتومات
در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است. برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی https://upvc.pro/ را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند. نوع عملکرد در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی مانند ماشین های ون می باشد. در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی بصورت کشویی باز می شود با این تفاوت که ریل بازشو در “پنجره کشویی” در یک ردیف با لنگه ثابت نیست و بنابراین پس از بسته شدن پنجره عایق بندی کامل بوجود نمی آید ، اما در این در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی لنگه بازشو با لنگه ثابت در یک عرض قرار دارد و زمان باز شده یک ردیف به جلو می آید و عملا هنگام بسته شدن عایق بندی کامل است.


در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی در راحتی باز و بست تفاوت دارند و نه در حالت بازشدن. در نیمه اتومات با هول دادن پنجره قسمت بالای آن بسته خواهد شد ولی در در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی https://upvc.pro/ فول اتومات با چرخاندن دستگیره به سمت بالا این عمل انجام خواهد شد. تصویر دستگیره بیانگر حالت نیمه اتومات است که در پایین ترین حالت پنجره بسته، دستگیره در وسط، حالت بازشو از بالا و در حرکت ۴۵ درجه ای به سمت بالا(دستگیره پس از این عمل به حالت ۹۰ درجه برمی گردد) به حالت کشویی عمل می کند.
ویژگی های فنی در پنجره های دو سه جداره فولکس واگنی :
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...