نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست

نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست

تولید پروفیل های یو پی وی سی با کیفیت و با قیمت مناسب از فعالیت های نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست می باشد. تمامی محصولات این نمایندگی دارای استانداردهای بین المللی و گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می باشد.

 

 

تولید پروفیل های یو پی وی سی با کیفیت و با قیمت مناسب از فعالیت های نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست می باشد. تمامی محصولات این نمایندگی دارای استانداردهای بین المللی و گواهینامه رال آلمان در سطح کشور می باشد.
در پی تحقیقات انجام شده توسط افراد کارشناس در صنعت درب و پنجره دو سه جداره پروفیل شرکت ویستابست توانسته است علاوه بر کسب رضایت مشتریان گرامی از مجموع 40امتیاز, 37 امتیاز مثبت را از نظر کیفیت پروفیل upvc کسب نماید. گروه صنعتی از جمله نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست می باشد.پروفیل های یو پی وی سی ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره میباشد. https://upvc.pro/ در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.
 شرکت تولیدی درب و پنجره ویستابست دربا همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که  در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده مانند نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست دارد. پنجره دوجداره ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد. ویستابست  ( vistabest ) بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی  براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. https://upvc.pro/ ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود.
نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.
مزایای درب و پنجره دوسه جداره upvc ویستابست
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
قابلیت نصب انواع یراق آلات ی پنجره دو سه جداره ویستابست
یفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. https://upvc.pro/ مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.


درب پنجره های دو سه جداره ویستابست در نمایندگی پنجره دو سه جداره ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت ویستاست به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .
مواد UPVC صد در صد قابل بازیافت و برگشت به چرخه تولیدند . همچنین پنجره های قدیمی و ضایعات ساخت پنجره های PVC می توانند خرد شده و مجددا در ساخت دیگر محصولات مورد استفاده قرارگیرند .
زوارهای لاستیکی استفاده شده در پروفیل های شرکت ویستابست از نوع epdm بوده ظریف و زیبا و با طرحهای خاص موجب جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، رطوبت، صدا و آلودگی ناشی از دود صنایع و اتومبیل ها می شود و این امر تا حد زیادی نگرانی خطرات ناشی از آلودگی هوا را کاهش می دهد .

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...