نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک

نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک

درب و پنجره ساخته شده در نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک علاوه بر ظاهری زیبا و کیفیت بالا دارای مزیت های متعددی می باشد.یکی از این مزیت ها این می باشد که قیمت پروفیل های وین تک بسیار مناسب تر از پروفیل های ویستابست می باشد.

 

درب و پنجره ساخته شده در نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک علاوه بر ظاهری زیبا و کیفیت بالا دارای مزیت های متعددی می باشد.یکی از این مزیت ها این می باشد که قیمت پروفیل های وین تک بسیار مناسب تر از پروفیل های ویستابست می باشد.

نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تکWintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره upvc وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وینتک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد مورد نیاز این صنعت نمود
نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هاي دوجداره UPVC ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد. https://upvc.pro/اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي دهد درب و پنجره يو پي وي سي در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.


مقاومت پروفیل های نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک به اندازه ای بالا می باشند که اگر به درستی تولید , مونتاژ و نصب  شوند به هیچ عنوان  به کوچکترین مشکلی بر نخواهند خورد. اما دستگیره ها و یراق الات مصرفی ممکن است در گذر زمان و در اثر استفادم نا صحیح دچار مشکلات کوچکی شوند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض و رگلاژ می باشند.
یراق الات نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دوجداره دچار ایراد می شوند تمام کارایی درب و پنجره دوجداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
کنترل کیفی پروفیل در نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک
تمامی محصولات تولیدی در نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره upvc وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل
پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد https://upvc.pro/.پروفیلهای تولید شده درنمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد .


نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک WINTECH طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دو جداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک در سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.
مزایای نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
تمامی محصولات تولیدی در پنجره upvc وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. https://upvc.pro/ جهت کنترل و حفظ کیفیت برند پنجره upvc وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد پروفیلهای تولید شده درنمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...