در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک

در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک

در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک ساخته شده از پروفیلهای یو پی وی سی علاوه بر زیبایی و ظرافت ، دارای مزایای زیادی ازجمله قیمت مناسب می باشد که نسبت به پروفیل ویستابست ارزانتر می باشد در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک در ابعاد, مدل های مختلف بازشو و تنوع رنگ در بازار فروش موجود است. https://upvc.pro/

 

در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک ساخته شده از پروفیلهای یو پی وی سی علاوه بر زیبایی و ظرافت ، دارای مزایای زیادی ازجمله قیمت مناسب می باشد که نسبت به پروفیل ویستابست ارزانتر می باشد در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک در ابعاد, مدل های مختلف بازشو و تنوع رنگ در بازار فروش موجود است. https://upvc.pro/
تمامی محصولات تولیدی در شرکت در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تکدر کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای تولید شده در کارخانه upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.


طابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. https://upvc.pro/درهمین راستا تمامی کارخانجات در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تکمطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
مزایای در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
پروفیل در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک
پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.
در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
رنگ بندی پروفیل در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک :
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. https://upvc.pro/ در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.
کیفیت محصولات در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک
به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که این مهم از ابتدای کار, در سرلوحه امور شرکت قرار داشته است. هم چنین به واسطه کیفیت بالای محصولات تولیدی، توانستیم در کمترین زمان در اخذ نمایندگی محصولات وین تک و ویستابست موفق باشیم.


 در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند. در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود. در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.
کارخانجات در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. https://upvc.pro/در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دو جداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی های در پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وین تک در سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...