پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک

پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک

پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک در کارکانجات دراصل به رنگ سفید تولید میشوند و مورد استفاده قرار می گیرند. ولی با گذشت زمان و توجه به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیازبه پروفیل های رنگی بیشتر احساس شد. بنابراین طراحان ومعماران برای ایجاد طرح های فانتزی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده کردند. https://upvc.pro/

پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک در کارکانجات دراصل به رنگ سفید تولید میشوند و مورد استفاده قرار می گیرند. ولی با گذشت زمان و توجه به نمای داخلی و خارجی ساختمان ها نیازبه پروفیل های رنگی بیشتر احساس شد. بنابراین طراحان ومعماران برای ایجاد طرح های فانتزی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده کردند. https://upvc.pro/

تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجرهupvc  وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجره دو سه جداره upvc وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. https://upvc.pro/درب و پنجره دو سه جداره upvc وین تک، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.
پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و پنجره دو سه جداره upvc وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.


خوشبختانه در چند سال اخیر سازمان بهینه سازي مصرف سوخت کشور و دیگر مسئولین توجه خود را به این نوع صنایع معطوف داشته و توصیه می کنند که صنایع این چنینی در کشور توسعه پیدا کند، خوشبختانه با اجراي طرح هدفمندي یارانه ها از سال ۸۹ و آگاهی همه آحاد جامعه از لزوم استفاده از وسایلی که مصرف انرژي را در ساختمان به شدت پائین می آورد روز به روز در حال افزایش می باشد و این محصول به سرعت در حال گسترش در بازار مسکن می باشد.چندین دهه است که تکنولوژي ساخت پروفیل یو پی وی سی در کشورهاي بزرگ دنیا متداول گشته و محصولات فوق به دلایل امتیاز خاص و منحصر به فرد خود توانسته اند به سرعت در سایر کشورها نیز مطرح گشته و جهان شمول شده است.
این پروژه تحت لیسانس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات و قالبهاي یو پی وی سی در اروپا به نام شرکتTechnoplast  می باشد که می توان پروفیل و ورقهاي یو پی وی سی را با بالاترین کیفیت و تکنولوژي روز اروپا به بازار عرضه نمود.
ما در تولید پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت  پنجرهupvc  وین تک از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. https://upvc.pro/بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره تاثیری بگذارد. در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
ویژگی های مهم پروفیل پنجرهupvc  وین تکWINTECH
قیمت مناسب پروفیل پنجرهupvc  وین تک
مطابق با آب و هوای کشور
دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی
امکان تهیه پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت
دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.
 رنگ بندی پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک درشرکت :
پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشددر کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو سه جداره upvc وین تک عرضه گردد. https://upvc.pro/در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
کنترل کیفی پروفیل در پنجره دو سه جداره upvc وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجرهupvc  وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره دو سه جداره upvc وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...