در و پنجره دو سه جداره وین تک

در و پنجره دو سه جداره وین تک

شرکت در و پنجره دو سه جداره وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه استاندارد و مرغوب به ساخت و تولید پنجره ها می پردازد. در و پنجره دو سه جداره وین تک قبل از ورود به بازار درآزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد شرکت در و پنجره دو سه جداره وین تک مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM ، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. https://upvc.pro/

 

شرکت در و پنجره دو سه جداره وین تک با بهره گيري از بهترين مواد اوليه استاندارد و مرغوب به ساخت و تولید پنجره ها می پردازد. در و پنجره دو سه جداره وین تک قبل از ورود به بازار درآزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد شرکت در و پنجره دو سه جداره وین تک مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM ، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. https://upvc.pro/
در و پنجره دو سه جداره وین تک در شرکت پنجره  با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد در و پنجره دو سه جداره وین تک ، عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده از آنها مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد اين شرايط تأثيري بر محصولات ساخته شده از يو پي وي سي ندارد و اين محصولات مي توانند ساليان متوالي بدون تغيير شكل يا هر گونه ايرادي بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه دهند. https://upvc.pro/همچنين اين درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها انجام شده است كه نشان مي در و پنجره دوسه جداره وین تک در آتش سوزي، دافع آتش خواهد بود.
پروفیل در و پنجره دو سه جداره وین تک
شرکت پنجره جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دو سه جداره در سطح کشور می باشد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل های پنجره دوجداره از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید, درب و پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند بعنوان مثال برای پنجره دوجداره کشویی از پروفیل سری W260 استفاده می شود.
انواع پروفیل در و پنجره دو سه جداره وین تک
پروفیل در و پنجره دو سه جداره وین تک سری W700
پروفیل در و پنجره دو سه جداره وین تک سری W640
پروفیل در و پنجره دو سه جداره وین تک سری PP624
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا شرکت و تمامی کارخانجات در و پنجره دو سه جداره وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.


مزایای در و پنجره دو سه جداره وین تک
1-کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
2-ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید https://upvc.pro/
4-امکان تعویض پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومینیومی و غیره با درب و پنجره های دوسه جداره upvc وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب
شیشه در و پنجره دو سه جداره وین تک
در هنگام سفارش در و پنجره دو سه جداره وین تکWINTECH و تعیین قیمت نهایی باید دقیقاً نوع شیشه (داخلی یا خارجی) و ضخامت لایه‌های شیشه و همچنین گازپرکننده (آرگون یا کریپتون) لایه‌ها مشخص گردد. شیشه‌های دوجداره استاندارد و با کیفیت در و پنجره دو سه جداره وین تک WINTECH باعث کاهش اتلاف انرژی، کاهش آلودگی صوتی، جلوگیری از نم‌زدگی شیشه می‌شوند .
در و پنجره دو سه جداره وین تک ” نسبت به انواع چوبي، آلومينيومي و آهني عايق هاي به مراتب بهتري هستند. در ساخت اين نوع پنجره ها، به طور معمول از شيشه دوجداره استفاده مي شود كه امكان رد و بدل شدن گرما يا سرما از محيط داخلي خانه به خارج و يا بالعكس را تقريباً غير ممكن مي سازد. اين خاصيت عايق بودن براي به وجود آوردن محيطي لذت بخش و همچنين پايين آوردن مصرف انرژي بسيار مناسب است.در واقع يو پي وي سي به دليل اينكه هادي حرارت نيست ماده اي مناسب براي كاهش مصرف انرژي به شمار مي رود. در برابر آلودگي صوتي نيز محصولات توليد شده از يو پي وي سي عايق هاي بسيار مناسبي هستند. همچنين اين محصولات از ايمني بالايي برخوردارند. زيرا مكانيزم قفل و يراق آنها بسيار كارآمد است؛ تخريب قفل و شكستن قاب يو پي وي سي براي ورود به ساختمان كار چندان آساني نيست.


کارخانجات در و پنجره دو سه جداره وین تک WINTECH طی سالهای متوالی تولید، علاوه بر افزایش دانش فنی و مهارت نیروهای متخصص، همواره از بهترین تکنولوژی، ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز در این صنعت استفاده می نمایند تا محصولاتی با کیفیت بالا به خریداران ارائه دهد. در شهرهای صنعتی و پر جمعیت با توجه به بالا رفتن هزینه های گرمایشی و سرمایشی و آلاینده های صوتی و آلودگی هوا در، نیاز به استفاده از درب و پنجره های دو جداره روز به روز بیشتر و پر رنگ تر می شود. با توجه به این دلایل نمایندگی های در و پنجره دو سه جداره وین تک در سراسر کشور مشغول به ارائه انواع خدمات درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی می باشند https://upvc.pro/.هر شرکت روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت پنجره روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل در و پنجره دو سه جداره وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...