پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

یکی از انواع مختلف پنجره دو جداره یو پی وی سی پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست می باشد.این پنجره به خاطر قابلیت های منحصر به فردی که دارد آن را از انواع دیگر بازشوها متمایز کرده است. پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست بهترین گزینه برای کسانی است که تمایل به استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی با بازشوی ریلی هستند. https://karaj-upvc.com/

فولکس واگنی

یکی از انواع مختلف پنجره دو جداره یو پی وی سی پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست می باشد.این پنجره به خاطر قابلیت های منحصر به فردی که دارد آن را از انواع دیگر بازشوها متمایز کرده است. پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست بهترین گزینه برای کسانی است که تمایل به استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی با بازشوی ریلی هستند. https://karaj-upvc.com/

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد. https://karaj-upvc.com/ ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود.
پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست کرج یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم  می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست است.
مزیت های سیستم یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج:
– عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های کشویی
– باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دوحالته Tilt
–  تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.
– ایمنی بسیار بالا مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا
– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگن
کاربری آسان پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج یا Tilt & Slide:
در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد. https://karaj-upvc.com/
پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست کرج به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.
برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره دوجداره  یو پی وی سی وستابست با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.

پنجره فلوکس واگنی


از مهمترین عوامل محبوبیت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
• کاهش چشمگیر آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل
پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست کرج به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .
پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست در کرج با یراق فول اتومات 
این نوع یراق در اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید https://karaj-upvc.com/.در درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.
شرکت پنجره ماندگار در کرج در تولید و اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست خود از معتبرترین یراق آلات فولکس واگنی از جمله ROTO و GU آلمان استفاده می کند که هرکدام از معتبرترین تولید کنندگان اینگونه یراق آلات هستند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...