پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست

پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست

تولید پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست، یکی از فعالیت های تخصصی و اصلی شرکت ما می باشد. که برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و بازار در حال حاضر در سراسر کشور نمایندگان فعال و مجرب خود را دارد. در پنجره دو سه جداره ویستابست این شرکت  با استفاده از قالب های متنوع ساخت واجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد. https://upvc.pro/

 

تولید پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست، یکی از فعالیت های تخصصی و اصلی شرکت ما می باشد. که برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و بازار در حال حاضر در سراسر کشور نمایندگان فعال و مجرب خود را دارد. در پنجره دو سه جداره ویستابست این شرکت  با استفاده از قالب های متنوع ساخت واجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد. https://upvc.pro/
پنجره های دو سه جداره ویستا بست به دلیل تنوع در محصول و داشتن گواهینامه ها و استاندارد های معتبر جهانی مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. این شرکت از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرده و هم اکنون یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در سطح جهانی محسوب می گردد.از افتخارات پنجره دوجداره ویستا بست در راستای مدیریت کیفی پروفیل پنجره UPVC دریافت گواهینامه کیفیت RAL آلمان می باشد. این استاندارد از جمله بهترین استانداردهای کیفی محصول است و شرکت ویستا بست VISTABEST ملزم به رعایت تمامی معیارهای کیفی این استاندارد در ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد.
شرکت درب و پنجره دو سه جداره ویستا بست VISTABEST با توجه به نیاز ساختمان سازان و مشتریان گرامی تنوع محصولات خود را افزایش داده و در حال حاضر با ۱۳ خط تولیدی و ظرفیت تولید سالانه ۱۸۰۰۰ تن از پیشگامان صنعت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی می باشد. ویستا بست تنها پروفیل یو پی وی سی ایرانی استاندارد می باشد که با مراجعه به سایت جهانی RAL نام آن را می توان در میان بزرگان صنعت پروفیل درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی جهان مشاهده کرد. https://upvc.pro/ ترکیب مواد به کار رفته در ساخت پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست با مد نظر قرار دادن شرایط آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی ایران انجام می شود که توسط آزمایشگاه پیشرفته SKZ آلمان و شرکت های با تجربه و معتبر اروپایی آزمایش و تایید شده است.پنجره های دوجداره شامل پروفیل های مختلفی هستند که هر چه تنوع این پروفیل ها بیشتر باشد، تنوع در مدل نصب و یا تعویض پنجره بدون تخریب و حالت های بازشو پنجره UPVC افزایش پیدا می کند. پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست در ۴ سری با اسامی پروفیل سه محفظه ای، پروفیل ۵ محفظه ای، پروفیل سری کشویی و پروفیل های جانبی تولید می گردند. زیرمجموعه این سری ها هر یک دارای چندین نوع پروفیل (۳۶ قالب) برای پاسخگویی به نیاز روز افزون مشتریان می باشد.پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست (VISTA BEST) بررسی های انجام گرفته در رابطه با قابلیت ها ی مختلف پروفیل ویستابست و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان مختلف در این صنعت و همچنین کارخانه داران ، تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی و همچنین مصرف کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ، پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست از مجموع ۴۰ بارم ، با کسب ۳۷ بارم مثبت از نظر کیفیت پروفیل در آزمایشات مختلف سختی، قابلیتهای فنی، استحکام و…..در رتبه نخست پروفیلهای ایران قرار دارد.


میکسر فول اتومات و یا همان تمام خودکار مورد استفاده از خطوط تولید پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست هم یک تکنولوژی بی نقص آلمانی است که دستاورد سترگی است، چه این که انتقال مواد اولیه به درون ماشین آلات و خطوط تولید، به صورت کاملا خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی صورت می گیرد و اکسترودر های ویستابست هم ساخت شرکت معتبر جهانی کراس مافای آلمان است که یکی از بهترین اکسترودر های جهان محسوب می شود. ویستابست با بهره مندی از قالب های متنوع ساخت اجزای مختلف پروفیل از شرکت گراینر آلمان موفق شده تا تولید پروفیل در کلاس A جهانی داشته باشد که این روز ها از آن به عنوان یک افتخار ملی یاد می شود. عامل سوم و شاید مهم ترین و اثر بخش تر در پیشرفت ویستابست را می توان بهره مندی از نیروی انسانی مجرب، دانش محور و همگام با دانش روز جهانی دانست.
آمار ارائه شده بر حسب داده هایی است که بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان پنجره یو پی وی سی، کارشناسان و تولیدکنندگان پنجره دو سه جداره ویستابست بطور روزانه و داینامیک تهیه گردیده است.
مزایای مهم پروفیل پنجره دو سه جداره ویستابستVISTABEST
کاهش مصرف انرژی در پنجره دو سه جداره ویستابست:
شما می توانید با استفاده از درب و پنجره دو سه جداره ویستابست با یراق و شیشه دوجداره استاندارد در میزان مصرف انرژی بطور قالب ملاحضه ای صرفه جویی نمایید. https://upvc.pro/
بالا رفتن بهره وری انرژی درپنجره دو سه جداره ویستابست:
پنجره دو سه جداره ویستابست علاوه بر کاهش تبادل حرارتی بین فضای داخلی و خارجی ساختمان ها از اتلاف انرژی به میزان قابل توجهی جلوگیری می نماید و در نتیجه بهره وری انرژی را بالا می برد.
جنبه ديگري که در تعيين کيفيت پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفيل‌هاي يو پي وي سي است که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط خريداران نيست و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد. https://upvc.pro/ پروفيل يو پي وي سي و ديگر استابيلايزرها يا پايدارکننده‌ها؛ معمولا بين ۲۰ تا ۳۰ درصد مواد تشکيل‌دهنده پروفيل، پودر پي وي سي يا همان پلي وينيل کلرايد است و ۸۰ تا ۸۵ درصد باقي مانده را مواد پايدارکننده پودر پي وي سي يا همان استابيلايزر تشکيل مي‌دهد. اما نکته حايز اهميت اينجاست که ارزش ريالي ?? درصد استابيلايزر به کار رفته در پروفيل يو پي وي سي برابر با ?? درصد قيمت مواد به کار رفته برآورد مي‌شود، به ويژه اينکه کيفيت پروفيل و مواد پليمري را همان استابيلايزرها تعيين مي‌کنند.
مهمترین مسئله در شناخت پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست بررسی و مطالعه کاتالوگ های فنی شرکت های تولید کننده پروفیل و مقایسه وزن در هر مقطعی و مقطع مشابه می باشد. به عنوان مثال یک متر طول پروفیل فریم بزرگ ویستابست بدون گالوانیزه ۱۳۸۰ گرم می باشد، در صورتی که دیگر پروفیل های موجود در بازار ایران وزنی تا حدود ۸۵۰ گرم در متر طول را دارا می باشند. مقدار وزن در طول برای هر پروفیل نشانگر چگالی مواد مصرف شده در ساخت پروفیل می باشد. این فاکتور باعث استحکام پروفیل، افزایش قدرت در مقابل افتادگی و خم شدن می شود.
همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل در پنجره دو سه جداره ویستابست از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...