درب و پنجره دو سه جداره ثابت

درب و پنجره دو سه جداره ثابت

درب و پنجره دو سه جداره ثابت انتخابی کاملاً ایده آل جهت استفاده بهینه انرژی است. این پنجره از میزان قابل ملاحظه ای از آلودگی صوتی می کاهد و از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان نیز می کاهد. خاصیت عایق بندی درب و پنجره دو سه جداره ثابت موجب می گردد که برای نگه داشتن دمای مطلوب محیط، نیاز به مصرف انرژی کمتری داشته باشد و در نتیجه سوخت و هزینه کمتری مصرف نماید. https://upvc.pro/

 

درب و پنجره دو سه جداره ثابت انتخابی کاملاً ایده آل جهت استفاده بهینه انرژی است. این پنجره از میزان قابل ملاحظه ای از آلودگی صوتی می کاهد و از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان نیز می کاهد. خاصیت عایق بندی درب و پنجره دو سه جداره ثابت موجب می گردد که برای نگه داشتن دمای مطلوب محیط، نیاز به مصرف انرژی کمتری داشته باشد و در نتیجه سوخت و هزینه کمتری مصرف نماید. https://upvc.pro/
درب و پنجره دو سه جداره ثابت می تواند بهترین انتخاب برای ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری باشد. از این لحاظ که علاوه بر امنیت و جلوگیری از صدا، مانع خوبی یرای آلاینده های تنفسی و نیز ورود گرد و غبار باشد و همچنین عایق بسیار مناسبی برای گرما و سرما نیز می باشد. پنجره های یو پی وی سی امروزی به صورت اتوماتیک و با استفاده از دستگاه های روز دنیا، اتصالات آن به بهترین شکل صورت گرفته است. که این قطعات و اتصالات در برابر زنگ زدگی و نیز در برابر ضربه های سنگین و پوسیدگی مقاوم می باشد و سرعت نصب و راه اندازی بسیار آسان دارد. درب و پنجره دو سه جداره ثابت : این نوع پنجره به خاطر قیمت پایین دارای کاربرد بالا نیز می باشد. https://upvc.pro/در این پنجره چون ثابت است یراق آلات در آن استفاده نمی شود پس دارای کمترین اجزا نیز می باشد پس دارای کمترین آلودگی صوتی به دلیل فیکس بودن و نیز عایق در برابر گرما و سرما و گرد و غبار نیز می باشد. درب و پنجره دو سه جداره ثابت را می توان پراستفاده ترین نوع یو پی وی سی نیز نام برد چون که در تمام مدل های ترکیبی کاربرد دارد و نیز در نواحی نورده به صورت دیواره نیز استفاده می شود. همچنین در جاهایی که می خواهیم از نور به بهترین شکل استفاده کنیم مثل پوشش سقف های آلاچیقی که در این حالت بهترین عایق برای گرما و سرما نیز می باشد: این درب و پنجره دو سه جداره ثابت می تواند به سه قسمت میانی و در طرفین دو باز شوی سایبانی و تک حالته کاربرد داشته باشد.
مزایای درب و پنجره دو سه جداره ثابت
۱-امنیت بالا در درب و پنجره دو سه جداره ثابت
پروفیلهای درب و پنجره دو سه جداره ثابت دارای گالوانیزه می باشند که همین امر موجب استحکام بخشیدن به پنجره ها می باشد
درب و پنجره دو سه جداره ثابت با توجه به وجود قفل کننده های متعدد که در اطراف باز شو قراردارد ، علاوه بر عایق سازی مناسب و جذب شدن دو قسمت ثابت و بازشو پنجره ، موجب افزایش ایمنی و امنیت نیز می گردد.
۲- درب و پنجره دو سه جداره ثابت عایق صوت
درب و پنجره دو سه جداره ثابت به دلیل استفاده از PVC و طراحی داخلی (سطح مقطع) عایق صوت می باشد.
۳- تنوع رنگ در درب و پنجره دو سه جداره ثابت
با توجه به تکنولوژی خاص در رنگ آمیزی می توان رنگهای متنوعی را در درب و پنجره دو سه جداره ثابت سفارش داد.
۴-عایق در برابرنفوذ آب و گرد و غبار


درب و پنجره دو سه جداره ثابت با استفاده از دو یا سه نوار آبندی در قسمت شیشه و بازشو و همچنین طراحی ویژه مقطع پروفیل upvc  از نفوذ باد ، آب و گرد و غبار به داخل پنجره ها جلوگیری می کند .
در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دو سه جداره ثابت و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . https://upvc.pro/این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دو سه جداره ثابت قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
پروفیل درب و پنجره دو سه جداره ثابت:
پروفیل یو پی وی سی یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد.فرایند تولید پروفیل درب و پنجره دو سه جداره ثابت شامل دو مرحله اصلی میکس و آماده سازی مواد اولیه در دستگاه میکسر و شکل دهی و تولید پروفیل در دستگاه اکسترودر می باشد که در مرحله اول PVC و افزودنی های دیگر ، با درصد مشخص توسط دستگاه میکسر ترکیب سرد و گرم می شود . مواد ترکیب شده بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت در دمای محیط می ماند تا الکتریسیته ساکن حاصل از میکس از بین رفته و دمای آن با دمای محیط یکسان گردد .
ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره تاثیری بگذارد. https://upvc.pro/در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...