پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک

پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک

انواع پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک شامل سری W700, W640, W260 و PP624 می باشند که به وسیله تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت و استاندارد تولید و پس از نظارت دقیق به بازارعرضه می گردند. پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک علاوه بر زیبایی ، دارای مزایای فراوانی می باشند. https://upvc.pro/

 

انواع پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک شامل سری W700, W640, W260 و PP624 می باشند که به وسیله تکنولوژی پیشرفته و مواد اولیه با کیفیت و استاندارد تولید و پس از نظارت دقیق به بازارعرضه می گردند. پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک علاوه بر زیبایی ، دارای مزایای فراوانی می باشند. https://upvc.pro/
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تا سال ۲۰۱۵ تمامی تولیدات و محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله پنجره دو سه جداره وین تک بایستی قابل بازیافت بوده و آلودگی زیست محیطی نداشته باشند.در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. https://upvc.pro/در کارخانه وین تک کشور ایران نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک استفاده می گردد.
در کارخانه وین تک WINTECH ایران تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد.
قیمت پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک
قیمت پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک رابطه مستقیم با کیفیت نهایی درب و پنجره دوجداره دارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره به مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند.جنبه ديگري که در تعيين کيفيت در و پنجره استاندارد بايد مورد توجه قرار گيرد، بعد شيميايي پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک می باشد که متاسفانه به راحتي قابل شناسايي توسط خريداران محترم نمی باشد و در اين مورد فقط بايد به استانداردها و گواهينامه‌هاي فني اکتفا کرد.
رنگ پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک
برای محاسبه قیمت هر متر مربع پنجره upvc عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. يکي از عوامل موثر در ارزيابي فني و شيميايي کيفيت يک درب و پنجره يو پي وي سي، واکنش پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. معمولا يکي از ايرادهاي وارد بر درو پنجره هاي يو پي وي سي تغيير رنگ احتمالي پروفيل در برابر نور و تابش خورشيد است. به واقع آنچه باعث تغيير رنگ يا استحکان رنگ پروفيل مي شود، ترکيب و فرمول استفاده از استابيلايزرها پايدارکننده هاي پودر پي وي سي است. مهمترين استابيلايزر، تيتانيوم دي اکسايد است که ميزان مصرف اين مواد اوليه در تغيير يا پايداري رتگ پروفيل هاي يو پي وي سي نقش اساسي دارد. https://upvc.pro/اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهاي بين المللي نشان مي دهد که ايران از حيث تابش مستقيم نور خورشيد و اثر گذاري آن بر کيفيت محصولات شيميايي جزو کشورهاي خطرناک محسوب مي‌شود و احتمال تغيير رنگ پروفيل هاي يو پي وي سي در ايران بيش از ديگر کشورها ارزيابي شده است.


انواع پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک
پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک سری W700
پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک سری W640
پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک سری W260
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت پنجره دو سه جداره وین تک به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. https://upvc.pro/باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت پنجره دو سه جداره وین تک بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت پ پنجره دو سه جداره وین تک تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
مزایای پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک
سیستم های درب و پنجره های دوجداره ساخته شده از پروفیلهای یو پی وی سی وین تک علاوه بر زیبایی و ظرافت ظاهری، دارای مزیت های متعدد دیگری به شرح ذیل میباشند:
کاهش آلودگی صوتی
دوام و استحکام بالای پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک
مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و اکسیداسیون
قابلیت نصب شیشه های چند جداره
قابلیت بازیافت و عدم ایجاد آلودگی زیست محیطی
نظافت آسان پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک
تمامی پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و پنجره دوسه جداره وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیل در پنجره دو سه جداره وین تک در با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...