انواع در پنجره دو سه جداره رنگی

انواع در پنجره دو سه جداره رنگی

انواع در پنجره دو سه جداره رنگی بعد از اینکه بوسیله رنگ های مخصوص پروفیل و با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ آمیزی می شوند و به بازار  عرضه می گردند. شما می توانید پنجره های دو سه جداره خود را در هر رنگی که مورد سلیقه و متناسب با ساختمان مورد نظرتان است سفارش دهید. https://upvc.pro/

 

انواع در پنجره دو سه جداره رنگی بعد از اینکه بوسیله رنگ های مخصوص پروفیل و با استفاده از دستگاه های مخصوص رنگ آمیزی می شوند و به بازار  عرضه می گردند. شما می توانید پنجره های دو سه جداره خود را در هر رنگی که مورد سلیقه و متناسب با ساختمان مورد نظرتان است سفارش دهید. https://upvc.pro/
انواع در پنجره دو سه جداره رنگی در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی باهم تفاوت هایی دارند. انواع در پنجره دو سه جداره رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند . https://upvc.pro/ شما می توانید محیط اطراف خود را با رنگ مورد علاقه خود رنگ آمیزی کنید،بنا به سلیقه و معماری داخلی و خارجی ساختمان خود رنگ مورد نظر را سفارش دهید، ساخت و تولید پروفیل دکوراتیو یا رنگی به دو طریق امکان پذیر است:
رنگ آمیزی پروفیل با رنگ های مخصوص و مقاوم در برابر عوامل جوی
لمینت که شامل طرح یا رنگ مورد نظر به صورت یک لایه بر روی پروفیل روکش می شود.
انواع در پنجره دو سه جداره رنگی یا دورو لمینیت
به طور کلی پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید تولید و مورد استفاده قرار می گیرد و از دیدگاه معماری داخلی و دکورسازی پروفیل رنگ شده نیز مورد استفاده قرار می گیرد و امکانات لازم را جهت رنگ آمیزی پروفیل حسب سفارش مشتریان فراهم می گردد.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود، کیفیت مرغوبیت روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت زیادی داشته و در ماندگاری محصول نقش مهمی را ایفا می کند.
لازم به ذکر است که پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی می شود و همچنین در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقام است. https://upvc.pro/


آنچه (شرکت پنجره ) برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .
انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی
سیستم بازشوی انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی به صورت (sliding) ریلی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این نوع انواع در پنجره دو سه جداره رنگی می توان عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده، عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن و قابلیت نصب کتیبه را نام برد. پنجره دوجداره کشویی خود به دو نوع، انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود. در مواردی که عایق بودن در برابر نفوذ آلودگی هوا، صدا و انتقال دما اهمیت ویژه ای دارد، پنجره تک حالته و دو حالته بیشتر توصیه میشود.
-دستگیره انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی  (swing سعی کنید در انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی از دستگیره های مخصوص این پنجره که در ظاهر نسبت به دستگیره های پنجره لولایی بزرگتر استفاده کنید زیرا به علت وزن لنگه بازشو و شیشه دوجداره فشار فیزیکی کمتری از جانب شما برای جابجایی لنگه انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی مورد نیاز است.
–یراق ضد سرقت و ایمن انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی حتما در هنگام خرید از مباحث ایمنی و ضد سرقت بودن یراق پنجره خود اطمینان حاصل کنید زیرا انواع در پنجره دو سه جداره رنگی مدل کشویی در صورت رعایت نشدن اصول ایمنی و ضد سرقت بودن می تواند به راحتی ورود افراد را به داخل منزل و یا محیط داخلی ساختمان فراهم سازد.
شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، انواع در پنجره دو سه جداره رنگی با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین پنجره در با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.
به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و گروه صنعتی امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد. https://upvc.pro/شرکتهای تولید کننده پروفیل انواع در پنجره دو سه جداره رنگی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
خواص انواع در پنجره دو سه جداره رنگی
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . انواع در پنجره دو سه جداره رنگی که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...