در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک

در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک

در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک به دلیل قیمت مناسب و کاربرد فراوان آن در ساختمان های مسکونی و اداری بیشترین استفاده را دارد. در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک بدلیل نداشتن بازشودر آنها و ثابت بودن از عایقبندی بالایی نسبت به پنجره های دو جداره دیگر برخوردار است.

در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک به دلیل قیمت مناسب و کاربرد فراوان آن در ساختمان های مسکونی و اداری بیشترین استفاده را دارد. در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک بدلیل نداشتن بازشودر آنها و ثابت بودن از عایقبندی بالایی نسبت به پنجره های دو جداره دیگر برخوردار است.

در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پنجره پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک انعطاف پذیری بسیار بالا در ایجاد منظره دید را به همراه طراحی زیبا و خوش فرم ترکیب می کنند. https://upvc.pro/ در عین حال که به کارآیی انرژی کمک می کنند، از نظر امنیتی بسیار خوب عمل کرده و همچنین در برابر تمام شرایط آب و هوایی مقاوم هستند.در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. در ساخت و سازهای ساختمان، در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک  قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
با افزایش رو به رشد جمعیت در شهرهای بزرگ استفاده از درب پنجره هاي دوجداره استاندارد، روشی ساده براي كاهش هزينه هاي انرژي و در نتيجه كاهش گازهاي گلخانه اي می باشد. به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که استانداردهای در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک  در زمان تولید رعایت شوند در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.
شرکت در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است.
۱– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل یو پی وی سی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.
مزایای در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی https://upvc.pro/
امکان تعویض پنجره های قدیمی از جمله آهنی، چوبی و آلومینیومی و غیره با در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک در حداقل زمان ممکن و کمترین تخریب
رنگ بندی پروفیل های پنجره دوجداره ثابت وین تک:
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.


شرکت پنجره از نمایندگان برتر شرکت ویستا بست ، آلو پلاس ، و در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک میباشد. گروه در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک پنجره با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه در پنجره دو سه جداره ثابت وین تک کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید شرکت پنجره به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد. https://upvc.pro/
همچنین با بهره گیری از کارشناسان متخصص در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد پنجره دوجداره ،این آمادگی را دارد تا مشتریان عزیز را از خدمات مناسب خود در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی بهره مند نماید.
همچنین می توانید با بازدید از پروژه های انجام گرفته توسط شرکت پنجره از میزان رضایت مندی مشتریان و کیفیت محصولات این شرکت مطلع گردید.

 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...