در و پنجره دو سه جداره استاندارد

در و پنجره دو سه جداره استاندارد

در ساخت انواع در و پنجره دو سه جداره استاندارد, استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات در و پنجره دو سه جداره استاندارد, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض در و پنجره دو سه جداره استاندارد باید رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای در و پنجره دو سه جداره استاندارد به نحو احسن استفاده نمایند.

در ساخت انواع در و پنجره دو سه جداره استاندارد, استانداردهایی وجود دارد که در هنگام تولید پروفیل, یراق آلات در و پنجره دو سه جداره استاندارد, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب و یا تعویض در و پنجره دو سه جداره استاندارد باید رعایت شوند تا مصرف کنندگان بتوانند در دراز مدت از مزایای در و پنجره دو سه جداره استاندارد به نحو احسن استفاده نمایند.
در و پنجره دو سه جداره استاندارد از ماده سخت و محكمی به نام UPVC ساخته شده است که مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride)  می باشد. پلی وینیل کلراید ماده اصلی پروفیل یو پی وی سی است که حدود ۸۵% آن را در بر می گیرد, علاوه بر این ماده مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب در و پنجره دو سه جداره استاندارد اضافه می‌گردد که عدم وجود آنها یا تغییر در مقدار آنها در فرمولاسیون اصلی می‌تواند محصول نهایی ساخته‌ شده را به‌ شدت تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن بکاهد.در و پنجره دو سه جداره استاندارد از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه های سنتی (پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی) از عایق بندی بسیار مناسب تری برخوردار می باشند https://upvc.pro/ در و پنجره دو سه جداره استاندارد از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. در و پنجره دو سه جداره استاندارد بر خلاف ظاهر ظریی که دارا می باشد از بالاترین ضریب امنیتی و استحکام برخوردار است  و مهم ترین دلیل آن ساختار شبکه ای پروفیل upvc می باشد که ضریب مقاومت ضربه ای را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف بوده در نتیجه سارقین و دزدان نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند.


مزایای در و پنجره دو سه جداره استاندارد
۱- دوام و استحکام بالا
۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
۳- عایق بندی بالا در برابر سرما و گرما
۴- عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
پروفیل در و پنجره دو سه جداره استاندارد یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیري، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیري در کاربردهاي متعدد، پلیمرهاي مزبور را به مناسب ترین جایگزین براي آلیاژهاي فلزي و غیره فلزي در صنعت در و پنجره سازي تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهاي مختلف را دارا می باشد. https://upvc.pro/ از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
پنجره دوجداره وین تک از برند های معروف و معتبر پنجره دوجداره یو پی وی سی در کشورمان ایران است که با سابقه چندین ساله در زمینه تولید پرفیل های یو پی وی سی فعالیت دارد. این شرکت دفتر فروش وین تک پنجره دوجداره می باشد که روز به روز در حال پیشرفت است و از تجهیزات بسیار پیشرفته ای که از کشور اتریش و آلمان تهیه کرده است اقدام به ساخت درب و پنجره دوجداره وین تک نموده است. شرکت وین تک از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های upvc در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل پنجره دوجداره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود. پنجره دوجداره وین تک ساليان متوالي بدون تغيير شكل و بدون نياز به نگهداري خاصي به كار خود ادامه می دهند. همچنين درب و پنجره های دوجداره وین تک در برابر آتش مقاوم بوده و آزمايش هاي بسياري در اين زمينه بر روي آنها صورت گرفته كه نشان مي دهد درب و پنجره دوجداره وین تک در آتش سوزي، دافع آتش می باشد.


خصوصیات یراق در و پنجره دو سه جداره استاندارد به شرح زیر است:
آبندی کامل در و پنجره دو سه جداره استاندارد:
اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد.
لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.
ایمنی و ضدسرقت بودن در و پنجره دو سه جداره استاندارد:
بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در تمام انتخابات انسان نقش به سزایی دارد. همانطور که شما در خرید ماشین ، منزل و… به این مسئله توجه خاصی دارید. یراق مورد استفاده در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی باید به گونه ای طراحی شود که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن سازد که این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق پنجره صرت می پذیرد. https://upvc.pro/ برای مثال وجود پلیت ها و قفلهای قارچی باعث درگیری قفلها در یکدیگر شده و هیچ شخصی حتی با دیلم و وسایل دیگر از بیرون قادر به باز کردن پنجره نمی باشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...