نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک

نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک

شما می توانید انواع مدل های درب و پنجره دو سه جداره upvc را در ابعاد و رنگ های مختلف به نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک سفارش دهید. در سیستم پنجره دو سه جداره تک حالته یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود.

شما می توانید انواع مدل های درب و پنجره دو سه جداره upvc را در ابعاد و رنگ های مختلف به نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک سفارش دهید. در سیستم پنجره دو سه جداره تک حالته یک طرف بازشو بعنوان محل دستگیره و قفل شو و طرف مقابل بعنوان محل نصب لولا ها در نظر گرفته می شود.
در مدل در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک که دارای یک جهت بازشو می باشد و حرکت بازشوی پنجره دوجداره upvc تک حالته وینتک بر روی یک محور و به صورت افقی می‌باشد. از ویژگی‌های پنجره دوجداره upvc تک حالته وینتک می‌‌توان به به صرفه بودن قیمت در مقایسه با دیگر مدل‌های بازشو، قابلیت جابجایی جهت بازشو (از چپ به راست و یا بلعکس) و همچنین قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته اشاره داشت. نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک از ابتدایی ترین مدل های درب و پنجره دوجداره می باشد که دارای قیمت مناسب تری نسبت به سایر مدل های بازشئ می باشد و شما می توانید با صرف کمترین هزینه و بدون وارد کردن هر گونه صدمه و آسيب به ظاهر پنجره ها آن را به مدل دوحالته تبدیل نمایید.
نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وینتک با رنگ بندی متنوع نموده است. علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل upvc وینتک https://upvc.pro/ با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وینتک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت https://upvc.pro/ با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.


برچسب های روی پروفیل را بلافاصله پس از نصب جدا نمایید, در غیر این صورت در اثر تابش آفتاب خشک شده و جدا نمی شود یا اثر چسب روی پروفیل باقی می ماند. سطح پروفیل را با یک محلول پاک کننده ناساینده تمیز نمایید تا پنجره های شما همیشه تمیز و درخشان وبدون خط وخش باقی بماند. قطعات فلزی داخلی و بیرونی باید مرتب, تمیز وعاری از گرد وغبار شوند. لولاها, لاکینگ پلیت ها و قطعات متحرک باید بصورت حرفه ای از نظر سفتی پیچ ها و عملکرد صحیح بازدید شوند. شیارهای تخلیه آب بازدید شوند تا در اثر تجمع گرد و غبار مسدود نشده باشند. نوارهای آب بندی باید گرد وغبار گیری و با یک محلول پاک کننده و ناساینده تمیز شوند تا پنجره ها بهترین آب بندی را داشته باشند.
مکانیزم سيستم نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک
مکانیزم سيستم بازشوي پنجره دوجداره upvc تک حالته وینتک به صورت چرخش يک جهت بازشو و یا تک حالته حول محور کناري از روبرو و افقي است.
مزيت هاي سيستم یراق در نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک
– به صرفه بودن قيمت در مقايسه با انواع ديگر یراق آلات
– قابليت تعويض آسان لولاها و يراق در صورت آسيب ديدگيو یا سرویس مجدد
- قابليت جابجايي و تعويض جهت بازشو (از چپ به راست و یا برعکس) با صرف کمترين زمان و هزينه در محل نصب پنجره
نمایندگی در پنجره دو سه جداره upvc تک حالته وینتک دارای دفتر فروش پنجره دوجداره upvc تک حالته است روند کاری فروش درب پنجره دوجداره upvc تک حالته وینتک در این شرکت https://upvc.pro/ بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وینتک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...