در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید

در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید

در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید یکی از متداول ترین سیستم های پنجره آلومینیومی ترمال بریک می باشد که عملکردی بسیار ساده و کاربردی دارد. در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید دو نوع از مقاطع لولایی جهت تولید پنجره آلومینیومی لولایی ترمال بریک می توان سیستم ترمال بریک SARAY و سیستم ترمال بریک LORENZO را نام بردکه در بازار مورد استفاده قرار می گیرند.

در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید یکی از متداول ترین سیستم های پنجره آلومینیومی ترمال بریک می باشد که عملکردی بسیار ساده و کاربردی دارد. در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید دو نوع از مقاطع لولایی جهت تولید پنجره آلومینیومی لولایی ترمال بریک می توان سیستم ترمال بریک SARAY و سیستم ترمال بریک LORENZO را نام بردکه در بازار مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد در این پنجره تعبیه یک عایق epdm باعث شده است که ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با داخل قطع شود. قابلیت در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید عایق بتدی ۱۰۰ درصد فضای درونی ساختمان است . در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکس شرکت پنجره  https://upvc.pro/  را دارا می باشد.
اتلاف انرژی در در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو سه جداره https://upvc.pro/ می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند. پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

نتیجه استفاده از پروفیل در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید، جلوگیری از انتقال سرما و گرما از جدار خارجی به جدار داخلی و بالعکس می باشد. در صورت استفاده از سیستم در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید در درب و پنجره ها ۳۸% کاهش اتلاف انرژی حرارتی در فصل سرما و ۳۲% کاهش اتلاف انرژی برودتی در فصل گرما، ۲۸% کاهش مصرف سوخت، ۲۰% کاهش هزینه در سرمایه گذاری اولیه تاسیسات و همچنین به میزان قابل توجهی از آلودگی صوتی جلوگیری میشود. در پنجره‌هاي آلومينيومي با تکيه بر چند اتصال رايج به خصوص يراق آلات دپيچ و پرچي و همچنين پانچ با استفاده از لقمه‌هاي توپر آلومينيومي قدرت داتصال به نحوي فوق‌العاده بالاست. يراق‌آلات مستقيماً به فلز آلومينيوم متصل هستند.
در پنجره دو سه جداره المینیومی رنگی https://upvc.pro/
در در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید رنگهاي پودري الکترواستاتيک با تنوع فوق‌العاده بيش از ۲۰۰ رنگ متنوع را در اختيار مصرف‌کنندگان پروفيل آلومينيوم مي‌گذارد که در کوره سخت شده و ضد ضربه و ريختگي است. علاوه بر آن تنوع و زيبايي يک سيستم پوشش و رنگ‌ آميزي ديگر يعني آنادايز تنها برای پروفیل آلومينيوم قابل انجام است. در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید با رنگ‌هاي چاپي و سخت‌شدن در کوره دوام و زيبايي دو چنداني دارند. امروزه استفاده از فریم های آلومینیومی به علت شکل پذیری بالا و سبکی متداول شده است چرا که با افزوده شدن تعداد شیشه های موجود، لازم است به طریقی وزن ساختمان را کاهش دهیم و لذا در این مقوله آلومینیوم فلز مناسبی به نظر می رسد. همچنین استفاده از پرده کرکره های عایق در فصول سرد باعث محدودیت در تلفات انرژی بالاخص در هنگام شب خواهد شد.


در پنجره دو سه جداره المینیومی
بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید مشاهده کرد. از این رو شرکت پنجره https://upvc.pro/ به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل در پنجره دو سه جداره ترمال بریک جدید در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما قیمت های مناسب از آن شما است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...