درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست

درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست

درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست از مهم ترین مزیت های درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست نسبت به سایر برندهای یو پی وی سی می توان دوام و طول عمر زیاد و هم چنین مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور شدید افتاب ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) را نام برد.

درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست از مهم ترین مزیت های درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست نسبت به سایر برندهای یو پی وی سی می توان دوام و طول عمر زیاد و هم چنین مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور شدید افتاب ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) را نام برد.

پروفیل های پنجره upvc  ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل upvc  در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دو جداره می باشد. در پروفیل های ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر می گردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستا بست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی EPDM باعث با کیفیت بودن پنجره upvc می گردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها در نمایندگی ها می باشد. ترکیب مواد استفاده شده در تمامی نمایندگی های درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست از برترین فرمولاسیون روز دنیا و با کیفیت ترین مواد اولیه می باشد و با توجه به سخت ترین شرایط آب و هوایی مناطق جغرافیایی کشور در نظر گرفته شده است.


شرکت ویستابست از جمله برندهای معروف و صاحب نام در عرصه تولید پروفیل درب و پنجره upvc می باشد که توانسته است با کیفیت بالای محصولات خود رضایت مشتریان را جلب نماید. شاید در نگاه اول قیمت درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست نسبت به سایر برندها کمی بالاتر باشد اما شما محصولی را خریداری می نمایید که دارای استاندارد های جهانی بوده و هزینه خرید خود را با صرفه جویی در اتلاف انرژی ،جبران خواهد کرد. پروفیل های ویستا بست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست میباشد. در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست https://upvc.pro با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست میگردد .ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.

لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد. همچنین استفاده از گالوانیزه های یک تکه مناسب با ضخامت های لازم و استاندارد و به صورت کیپ داخل پروفیل در کنار انتخاب برند برتر پروفیل درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست بسیار مهم و حیاتی می باشد. موارد ذکر شده در انتخاب پروفیل مناسب جهت ساخت درب و پنجره ها بسیار مهم بوده که نبود هرکدام باعث می گردد محصول نهایی و پروفیل یو پی وی سی از حالت اصلی خود خارج شده و باعث عدم وکیوم پنجره ها شود.
قبل از خرید درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست https://upvc.pro باید توجه داشته باشید که درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست دارای انواع مختلفی از لحاظ شکل ظاهری و نوع بازشو می باشند, پس برای داشتن بهترین خرید باید با انواع مدل های پنجره های دوجداره upvc آشنا شوید. در ادامه با برخی از این درب و پنجره های دوجداره وین تک آشنا می شوید.


خصوصیات درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست
 • استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست https://upvc.pro
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد
• قابلیت شست و شو و کاملا بهداشتی
• عایق صوتی تا ۷۰% با استفاده از شیشه های دوجداره در درب و پنجره دو سه جداره برند ویستابست

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...