در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید

در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید

در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید ترمال بریک نام دارد که در آن از یراق آلات روتو آلمان استفاده می شود و همین امر سبب می شود دارای کیفیت بالایی باشد. دو نوع از مقاطع لولایی جهت تولید در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید لولایی ترمال بریک می توان سیستم ترمال بریک SARAY و سیستم ترمال بریک LORENZO  را نام برد که در بازار مورد استفاده قرار می گیرند.

در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید ترمال بریک نام دارد که در آن از یراق آلات روتو آلمان استفاده می شود و همین امر سبب می شود دارای کیفیت بالایی باشد. دو نوع از مقاطع لولایی جهت تولید در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید لولایی ترمال بریک می توان سیستم ترمال بریک SARAY و سیستم ترمال بریک LORENZO  را نام برد که در بازار مورد استفاده قرار می گیرند.

 سیستم لولایی جهت در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید مناسب جهت عرض های کم و ارتفاع استاندارد تا ۲.۳۰ می باشد، عرض بازشو استاندارد جهت در پنجره دو سه جداره آلومینیومی جدید لولایی بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ میلی متر می باشد, یراق به کار برده در سیستم لولایی ست کامل یراق آلات ROTO آلمان می باشد. در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید ترمال بریک آخرین دستاورد صنعت آلومینیوم سازی می باشد در این پنجره تعبیه یک عایق epdm باعث شده است که ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با داخل قطع شود . این روش این امکان را به ما می دهد که رنگ داخل محل استفاده با رنگ پروفیل سطح بیرونی متفاوت باشد .قابلیت در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید این محصول عایق بتدی ۱۰۰ درصد فضای درونی ساختمان است .ترمال بریک تمامی قابلیت های پنجره های لولایی و دو جهت باز شو و فیکس شرکت https://upvc.pro/ را دارا میباشد.با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید ترمال بریک به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد. اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بريک  آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های ترمال بریک می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند.


مزایای استفاده از در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید
های دورنگ در سیستم های ترمال بریک
تنوع در سیستم های لولایی و کشویی و امکان انتخاب مناسب با شرایط
استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام
وزن کم و عدم استفاده از میلگرد
تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در در پنجره دو سه جداره
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل
پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید به نام ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره ها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد. کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید شرکت https://upvc.pro/ می توانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.


خدمات تعمیرات تخصصی در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید
– تعمیرات رفع گیر و رگلاژ و رفع مشکلات بوجود امده در هنگام باز و بسته کردن در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید
– افزودن بازشو به پنجره های فیکس
– تعمیر و تعویض یراق آلات نامرغوب
– تعویض و اضافه کردن لولا به در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید
– تعویض شیشه های نامناسب و شکسته
– تعمیرات فریم لس و تعویض لولای بازشو
– تعویض لاستیک (نوار) اطراف در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید
– تعویض و تعمیر اسپانولیت
– تعمیر و تعویض دستگیره از کار افتاده در پنجره دو سه جداره  آلومینیومی جدید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...