در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید

در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید

این شرکت جهت ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی ، این محصول در طرح های متنوع تولید می نماید. در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید دارای انواع طرح های هندسی و منحصر به فرد در رنگ های متنوع می باشد که باعث می شود زیبایی خاصی به در پنجره دو سه جداره شما دهد.

این شرکت جهت ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی ، این محصول در طرح های متنوع تولید می نماید. در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید دارای انواع طرح های هندسی و منحصر به فرد در رنگ های متنوع می باشد که باعث می شود زیبایی خاصی به در پنجره دو سه جداره شما دهد.
در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید از انواع شيشه هاي تزييني مي باشد که در نماي ساختمان و معماري داخلي مورد استفاده قرار مي گيرد و بر روي تمامي درب و پنجره هاي دوجداره یو پی وی سی و آلومینيومي قابل جايگذاري مي باشد. اين نوع شيشه دوجداره از شبکه هايي تزييني با ساختار پروفيل یو پی وی سی و يا پروفيل هاي کوچک آلومينيومي تشکيل گرديده است.  این پروفیل‌ها با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه از کثیفی و خاک گرفتگی مصون می‌مانند و در عین حال تمیز کردن شیشه را همچنان آسان حفظ می‌کنند. با توجه به اینکه قرار گرفتن دکوراتیو در بین دو جداره شیشه باعث کاهش تبادل حرارت در درزها می‌شود این نوع شیشه اتلاف انرژی کمتری دارد. در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید در ساختار انواع پنجره، درب‌های ورودی، کابینت‌های آشپزخانه و خصوصا درفضاهای تلفیقی معماری سنتی و باستانی با نمای دکوراتیو استفاده می‌شود. شبکه های تزیینی برای بکارگیری در بین شیشه های در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید https://upvc.pro/ قابلیت ارائه طرح ها و مدل هایجذاب مورد نظر ارشیتکت را داشته است و علاوه بر ان دلیل انکه در فاطله مابین دوجداره شیشه قرار میگیرد, در  طول عمر شیشه تمیز و زیبا باقی می ماند. درواقع شیشه های مزین به شبکه های تزیینی با دارا بودن سطح بدون مانع در مقایسه با شیشه هایی که با چسباندن مقاطع بر ان و یا شبکه سازی با پروفیل وادار به سهولت قابل نظافت بوده و محلی برای جمع شدن گرد وغبار در گوشه و یا سطح پروفیل تزیینی وجود ندارد طرح های دکوراتیو در بیش از ۹۰ مدل و در رنگ های سفید، طلایی، طرح چوب روشن و تیره قابل ارائه است. در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید با شیشه‌های جورجین بار که به عنوان در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید نیز شناخته می‌شوند، به مجموعه‌ای از پروفیل‌های باریک آلومینیومی گفته می‌شود که با قرار گرفتن در بین دو جداره شیشه در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید در مدل‌ها و طرح‌های گوناگون خصوصا در رنگ‌های طلایی و سفید در ترکیب انواع طرح‌های هندسی، زیبایی منحصر به فردی به شیشه‌های دو جداره می‌دهند.


جزئیات عبور نور خورشید از شیشه در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید:
انرژي خورشيد را مي توان به طيف ماورا بنفش، مرئي و مادون قرمز تقسيم نمود. مشخصات اين طيف ها به شرح زير است:
•    ماورا بنفش: (UV) طول موج ۳۸۰-۳۰۰ نانومتر باعث رنگ پریدگی اثاث منزل می شود.
•    مرئی: (VT) طول موج ۷۶۰-۳۸۰ نانومتر نورمرئی.
•    مادون قرمز: (IR) طول موج ۲۵۰۰-۷۶۰ نانومتر که به صورت گرما احساس می کنیم.
بهترين شيشه در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید، با توجه به نوع كاربري، كمترين عبور اشعه ماورا بنفش، بيشترين عبور نور مرئي و كمترين عبوراشعه مادون قرمز را بايد دارا باشد. شرکت پنجره الماس همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.
معرفی در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید https://upvc.pro/
استفاده از شيشه در نماي ساختمان و دكوراسيون داخلي در دهه هاي اخير بسيار مورد توجه طراحان و معماران قرارگرفته است. زيبائي ، سبكي ، تنوع ، نصب آسان و امكان ايجاد طرح هاي خاص و بديع، تقاضا براي استفاده از شيشه در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید را افزايش چشمگير داده است. با توجه به خلا توليد و تامين اين نوع شيشه در داخل كشور تلاش در زمينه واردات و فرآوري شيشه هاي دكوراتيو را آغاز نموده و اين خانواده از محصولات خود را تحت نام تجاري V-Art عرضه می نماید. شیشه V-Art مجموعه متنوعي از شيشه هاي تزئيني است كه در انواع طرحها و رنگها با روش هاي مختلفي توليد مي شوند. از اين نوع شيشه در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید به نوع ، طرح و رنگ آنها در قسمتهاي مختلف ساختمان مي توان استفاده نمود.


شیشه رنگی Lacobel و Matelac
شیشه های رنگی Lacobel و Matelac محصولات شیشه رنگی کمپانی AGC بلژیک هستند که توسط شرکت پنجره الماس فرآوری و آمادۀ استفاده برای مشتری می شوند. شیشه های Lacobel در ۲۵ رنگ استاندارد تولید می شوند و شرکت پنجره الماس امکان تامین تمامی این محصولات را داراست. درخشندگی و یکنواختی رنگ شیشه های Lacobel آنها را به محصولاتی ایده آل جهت استفاده در داخل ساختمان و امور دکوراتیو تبدیل کرده است. شیشه های Matelac در ۱۲ رنگ استاندارد و با ایجاد پوشش رنگی بر روی شیشه های Acid-Etched تولید می شوند. تلفیق حالت شیشه های رنگی و مات، این محصولات را به گزینه ای خاص جهت پوشش دیوارها، ساخت کابینت و قفسه و سایر امور دکوراتیو مبدل ساخته است.
یکی از مزیت های بسیار جالبی که شیشه های در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید دارند این است که می توان طرح مورد دلخواه را در بین شیشه های دو جدار قرار داد بدون اینکه نگران آن باشیم که شیشه دکوراتیو داخل آن کثیف و گرد و غبار بگیرد. بنا بر این می توان طرح و نقش مورد نظر و دلخواه را به شرکت و کارخانه ی تولید آن سفارش داد تا آن را ما بین شیشه های دو جداره قرار دهند. این کار باعث شده است تا معماران ایده های بهتر و بیشتری را به وجود بیاورند و در اختیار مصرف کنندگان این گونه محصولات قرار دهند. شرکت https://upvc.pro/ همواره کیفیت شیشه های در پنجره دو سه جداره دکوراتیو جدید استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...