درب و پنجره دو سه جداره رنگی

درب و پنجره دو سه جداره رنگی

با روی کار آمدن درب و پنجره دو سه جداره رنگی کار برای طراحان و معماران آسان گردید چرا که می توانند نمای مورد نظر خود را با رنگ دلخواه طراحی کنند. تنوع رنگی در پنجره های دو سه جداره به واسطه دو فرآیند کاملا متفاوت صورت می پذیرد و هر دو روش نیز از لحاظ کیفی و مهم از آن استاندارد پذیرفته شده و قابل قبول است.

 

با روی کار آمدن درب و پنجره دو سه جداره رنگی کار برای طراحان و معماران آسان گردید چرا که می توانند نمای مورد نظر خود را با رنگ دلخواه طراحی کنند. تنوع رنگی در پنجره های دو سه جداره به واسطه دو فرآیند کاملا متفاوت صورت می پذیرد و هر دو روش نیز از لحاظ کیفی و مهم از آن استاندارد پذیرفته شده و قابل قبول است.

امکان استفاده از درب و پنجره دو سه جداره رنگی https://upvc.pro/ با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع درب و پنجره دو سه جداره رنگی (Color variety of UPVC door and window) یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره UPVC ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد.
پروفیل های روکش شده (لمینت) درب و پنجره دو سه جداره رنگی
پروفیل های لمینت مخصوص درب و پنجره یو پی وی سی برای ایجاد طرح های تزینی و برجسته رنگی جهت نماهای طرح چوب ساخته شدند و در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب وهوایی، ضد خش بودن، دوام و استحکام نیز دارند و به راحتی نظافت می شوند. جنس روکش و چسب روکش در کیفیت این نوع پروفیل ها از اهمیت بسزایی برخوردار است. لازم بذکر است درب و پنجره دو سه جداره رنگی  دارای ضمانت می باشد.


سیستم رنگ آمیزی درب و پنجره دو سه جداره رنگی
سری درب و پنجره دو سه جداره رنگی https://upvc.pro/ اغلب بصورت بیرون رنگ و برای همخوانی پنجره با نمای ساختمان کاربرد دارد و شامل ۱۹۰ نوع رنگ می باشد که انتخاب رنگ آن بوسیله کالیته رنگ صورت می پذیرد. از فواید اینگونه رنگ آمیزی در بحث تعویض پنجره های قدیمی می باشد زیرا شما قادر خواهید بود با تعویض پنجره و اعمال همان رنگ بر روی در و پنجره دو سه جداره upvc جدید نمای ساختمان را حفظ کرده بدون اینکه تغییری در ساختمان و در میان پنجره های قدیمی با پنجره دو سه جداره جدید دیده شود.
با بکار بردن شیشه های دو جداره در پنجره های یو پی وی سی با ضخامت های مختلف و متناسب و رنگ های متنوع بسته به شرایط و محیط مورد نظر می توان علاوه برجلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال صدا به زیبایی هرچه بیشتر در محیط سکونت یا کار خود بوجود آورد .
بدین منظور (شرکت پنجره ماندگار) با راه اندازی خط تولید شیشه های دو جداره و با بهره گیری از دستگاه های کاملا اتو ماتیک و پیشرفته ساخت شیشه های دو جداره بر این باور است که خدماتی بی نظیر را به مشتریان گرامی ارایه نماید .

رنگ بندی درب و پنجره دو سه جداره رنگی
پروفیل های  یو پی وی سی به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد. شرکتهای تولید کننده پروفیل درب و پنجره دو سه جداره علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...