شرکت پنجره دوجداره ترمال بریک

شرکت پنجره دوجداره ترمال بریک

پنجره دوجداره ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما و لرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیز میسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمال بریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقال حرارت میباشد.
سیستم درب و پنجره های دوجداره و سه جداره آلومینیوم ترمال بریک با برخورداری از تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات ROTO آلمان و لاستیک EPDM توانسته جایگاه مناسبی را در صنعت ساختمان ایران کسب نماید. همچنین در سیستم درب و پنجره های دو جداره پنجره ترمال بریک (Thermal Breakk) ارتباط سطح بیرونی با سطح داخل پنجره توسط یک لایه پلی آمید بعنوان عایق حرارتی از یکدیگر جدا گردیده است.
پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجرهآلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجرهها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجرهها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجرههای آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجرههای ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

به طور خلاصه تمام مزایای استفاده از پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک را به صورت زیر میتوان فهرست کرد:
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۶-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
۸-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
۹- سبکی فوق العاده
۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله
۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!