شرکت درب و پنجره رنگی دوجداره

شرکت درب و پنجره رنگی دوجداره

شرکت های تولید درب و پنجره دوجداره در بیشتر موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح دکوراسیون داخلی باید پنجره هایی با رنگهای مختلف تولید گنند و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های UPVC بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت پایاپن توانسته  سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره ساخته شده  کاملتر نماید.
تنوع رنگ پروفیلهای یوپی‌وی‌سی
رنگ پایه و خام پروفیلهای یوپی‌وی‌سی، به دلیل فرمولاسیون مواداولیه سفید رنگ می‌باشد بااین حال پروفیلهای رنگی برای معماران و گروه‌های عمرانی و یا حتی برای افرادی که برای تعویض پنجره‌های قدیمی منزل خود با پنجره یوپی‌وی‌سی افدام می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی از لحاظ رنگ به دو دست کلی تقسیم می‌شوند:
پروفیل رنگ شده
این نوع پروفیل یوپی‌وی‌سی با استفاده از رنگ‌های مخصوص به صورت پاششی با ابزار، رنگ آمیزی می‌شوند. از ویژگی‌های پروفیل رنگی می‌توان ضد خش بودن، نظافت آسان و تنوع رنگ بالا (حدود ۱۹۰ رنگ) را نام برد.
پروفیل لمینت
این نوع پروفیل به دلیل طرح‌های برجسته و تزئینی رنگی مورد استقبال بسیاری از معماران قرار گرفته است. پروفیل‌های لمینت در کنار زیبایی امتیازاتی همچون ثبات رنگ در شرایط مختلف آب و هوایی، استحکام بالا و نظافت آسان را دارند.

بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل 10 سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.
امکان استفاده از پروفیل رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (Color variety of UPVC door and window)
یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره UPVC ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد.
شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین شرکت ماندگار با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و گروه صنعتی ماندگار امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.
شرکت پنجره یو پی وی سی رنگی

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!