شرکت در پنجره دو سه جداره به کسانی که می خواهند پنجره های دوجداره بزرگ در خانه، ویلاو.. خود نصب کنند مدل فولکس واگنی را پیشنهاد میدهدچرا که آنها نضای زیادی را اشغال نمی کنند. در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور کل می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.
شرکت در پنجره دو سه جداره به کسانی که می خواهند پنجره های دوجداره بزرگ در خانه، ویلاو.. خود نصب کنند مدل فولکس واگنی را پیشنهاد میدهدچرا که آنها نضای زیادی را اشغال نمی کنند. در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور کل می توان گفت سیستم فولکس واگنی یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است.
درب و پنجره فولکس واگنی یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد. سیستم فولکس واگنی جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی است.
ویژگی های فنی:
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره ۴-۶ با اسپیسر ۱۲ میل تولید کشور بلژیک.
یراق: فولکس واگنی محصول شرکت GU آلمان.
یراق آلات عایق بندی: گسکت های EPDM
دستگیره/ قفل/ لولا
در این مقاله قصد داریم شما را با پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide و خصوصیات و چگونگی کاربری آن آشنا کنیم.
آب بندی و هوابندی کامل و قوی پنجره دوجداره فولکس واگنی:
در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی از همان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.
در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.
درب فولکس واگنی
اجرای نمای شیشه دوجداره با حداکثر اندازه و کمترین تعداد باشو و تقسیم بندی:
یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.