شرکت در پنجره دو سه جداره روتو

شرکت در پنجره دو سه جداره روتو

شرکت پنجره دو سه جداره که کار تولید ونصب درب وپنجره دوجداره را انجام می دهند باید به خواص پنجره دوجداره توجه ویژه ای داشته باشند،چراکه بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد وغبار و سر و صدای بیرون داخل واحد می گردد پس باید برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوبی استفاده شود.

یراق روتو

شرکت پنجره دو سه جداره که کار تولید ونصب درب وپنجره دوجداره را انجام می دهند باید به خواص پنجره دوجداره توجه ویژه ای داشته باشند،چراکه بحث عایق بودن آن می باشد که باعث جلوگیری از دود و گرد وغبار و سر و صدای بیرون داخل واحد می گردد پس باید برای پنجره دوجداره یو پی وی سی یراق آلات خوبی استفاده شود.
یراق آلات Roto بالای ۲۰۰۰ ساعت تست خورندگی یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی (تست آب و نمک) را پاس نموده است و این در حالی است که هیچ یراقی در دنیا نتوانسته است بیشتر از ۸۰۰ ساعت تست خورندگی (آب و نمک) را پاس نماید. برای ابعاد مختلف درب دوجداره و پنجره و مصارف گوناگون یراق آلات پیشرفته در اختیار دارد. روتو یک یراق ماژولار و دارای انعطاف پذیری است و براحتی می توان آنها را از حالت تک حالته به دو حالته تغییر داد و امنیت در و پنجره ها را افزایش داد. روش آبکاری منحصر به فرد و انجام تست های مختلف از نکات قابل توجه در مورد این یراق آلات است. کیفیت هر قطعه از محصولات Roto در آبکاری و سایر مراحل ۴ مرتبه تست می شود و همچنین جهت بررسی میزان فرسودگی محصولات توسط مرکز تست مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ۱۰ سال استفاده روزانه آماده شود.

یراق روتو


خصوصیات درب و پنجره دوجداره روتو
امنیت بیشتر برای اتاق کودکان
کودکان در هنگام بازی ممکن است به راحتی پنجره را باز کنند و خود را به خطر بیاندازند. Roto از طریق فناوری جدید ابتدا مورب باز شو «Tilt-First» راه حلی مطمئن را برای کاشفان کوچک شما ارائه داده است. در صورتی که دستگیره قفل باشد، پنجره تنها به صورت مورب از بالا Tilt باز خواهد شد.
تعویض خودکار هوا (برای نمونه در حمام)
هنگام دوش گرفتن اغلب رطوبت بالایی در حمام به وجود می آید اما، به دلیل عجله و شتا بزدگی صبحگاهی وقت کافی برای گردش هوا نخواهیم داشت. سیستم Roto E-Tec Driv عمل گردش هوای منظم و تنظیم خودکار را امکانپذیر میسازد. بدین صورت دیگر هیچگونه امکانی برای پیدایش و رشد قارچ ها باقی نمیماند.
گردش هوای متناسب در اتاق خواب
در زمستان، باز بودن پنجره در حالت مورب از بالا ( Tilt ) اغلب اتاق را بیش از اندازه سرد میکند. از سوی دیگر در تابستان نیز جریان هوا ممکن است کافی نباشد. بنابراین بوسیله قطعه یراق اضافی و اهرم تهویه، حالت قرارگیری پنجره قابل تنظیم خواهد بود که نام این قطعه (night vent) قطعه تهویه هوا است.
طبقه همکف
امنیت پنجره های طبقه همکف، قابلیت دسترسی ونفوذپذیری را برای سارق افزایش میدهد. اما میتوان به وسیله زبانه های قفل کننده چرخان، دستگیره های قفل شونده و دستگاه های هوشمند الکترومکانیکی، حفاظت را تا بالاترین درجه افزایش داد.
اتاق نشیمن
یراق آلات به صورتی که فناوری بالای آن نهفته باشد بالاترین طراحی را به ارمغان می آورد از طریق ایجاد زاویه دید وسیع چشم اندازی بدون زحمت را امکان پذیر می نماید.
درب های تراس و بالکنی راحت
مبلمان و دکوراسیون منزل ممکن است در هنگام باز بودن درب بالکن در اثر فشار یا ضربه باد صدمه ببیند. درب های بالکن که ناگهان بسته شده و به هم میخورند به سادگی به پرده ها صدمه میزنند. شرکت Roto ، در اینباره نیز فکری اندیشیده و چاره ای مناسب در نظر گرفته است.
راحتی بیشتر(برای نمونه درا تاق مطالعه)
با وجود Roto ، زمان تلاش و عمل مشقت بار برای باز کردن پنجره به سر آمده است. در مکا نهایی که پنجره به سختی قابل دسترسی است. پنجره های راحتی Roto سرویس دهی را آسان میکند.
پنجره های کشوئی در آشپزخانه
در مقایسه با پنجر ههای لولایی دو حالت بازشو ( Tilt & Turn ) این نوع، دارای دهانه خروجی بزرگتری برای تعویض سریعتر هوا است. به این منظور به هنگام باز کردن به فضای کمتری نیاز دارد. بگونه ای که هیچ لنگه پنجره ای فضای اتاق را اشغال نمیکند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!