شرکت بهترین دستگیره در پنجره دوسه جداره

شرکت بهترین دستگیره در پنجره دوسه جداره

شرکت بهترین دستگیره در پنجره دو سه جداره با رعایت استانداردهایی در تولید محصولات خود رضایت مشتریان را کسب کرده است . در زمان تولید نقطه اتصال اهرم دستگیره به صفحه اصلی توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره پنجره می شود. صفحه اصلی دستگیره پنجره دوجداره اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره می گردد.

دستگیره پنجره دوجداره

شرکت بهترین دستگیره در پنجره دو سه جداره با رعایت استانداردها در تولید محصولات خود رضایت مشتریان را کسب کرده است . در زمان تولید نقطه اتصال اهرم دستگیره به صفحه اصلی توسط ماشین آلات انجام میگردد که باعث حرکت بهتر دستگیره پنجره می شود. صفحه اصلی دستگیره پنجره دوجداره اگر دارای ضخامت غیر استاندارد و از جنس نا مرغوب باشد باعث شکست دستگیره می گردد.
در شرکت بهترین دستگیره در پنجره دو سه جداره با پیشرفت تکنولوژی درب و پنجره دوجداره از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار گرفته است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره یوپی وی سی می گردد.
همان طور که در مقالات مختلف اشاره کردیم درب و پنجره دوجداره upvc و آلومینیومی دارای ساختار و ویژگی های خاصی هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال خود را حفظ کنند. شرکت بهترین دستگیره در پنجره دوسه جداره زمانی که پنجره دوجداره را نصب می کند و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود ، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجرهدوجداره اماده استفاده است. عمدتا پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد. یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد.
شرکت بهترین دستگیره در پنجره دو سه جداره با بکارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید، همچنین انجام انواع آزمایشات مستمر تخصصی دستگیره در آزمایشگاه این شرکت به فکر منافع بلند مدت خریداران می باشد. جهت تحقق این امر الزامات چندین استاندارد بین المللی و ملی در این شرکت استقرار یافته است. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.

یراق فولکس واگنی


شرکت بهترین دستگیره در پنجره دو سه جداره نحوه باز و بسته کردن دستگیره نیز در ماندگاری پنجره دوجداره بسیار موثر میداند به گونه ای که اگر پنجره دوحالته باشد دستگیره در جهت های مختلف عمل می کند و متناسب با خواسته شما لنگه پنجره باز و بسته می شود اما دقت کنید که دستگیره نباید موقع چرخاندن تحت فشار قرار گیرد زیرا بعد از مدتی اسپانیولت از کار می افتد و توپی و زاماک به درستی عمل نمی کند. در بحث شیشه پنجره دوجداره نیز باید دقت کنید که به هیچ وجه نباید زهوار را خارج کنید زیرا باعث افتادن شیشه شده و خطرات زیادی را به دنبال دارد و نکته ای که لازم به ذکر است ساختار خود شیشه دوجداره می باشد که از گوشه ها بسیار حساس است و در صورت کوچکترین ضربه امکان ترک برداشتن و شکستن و پودر شدن کامل را دارد.
یراق الات پنجره دوجداره نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشد برای سالیان متوالی به درستی کار می کنند ، اما در صورت بروز هر گونه ایراد می توان یراق الات را تعویض کرد و جای هیچ نگرانی نیست. در این بخش سعی کردیم مهمترین بخش های شرکت بهترین دستگیره پنجره دوجداره را بررسی کرده و نحوه صحیح به کارگیری ان ها را ذکر کنیم اما نکته پایانی اینکه پنجره های دوجداره یو پی وی سی و الومینیوم دارای مزایای بی نظیری هستند و در صورت ایراد نیز قابل تعمیرات و تعویض می باشند.
یراق آلات مصرفی در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلمینیوم از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده هستند که کار آبندی و عایق بندی درب و پنجره ها را انجام می دهند. لذا می بایست در انتخاب نوع مکانیزم و برند آن دقت بعمل آورد تا درب و پنجره خریداری شده با مشکل روبرو نشود. یراق الات مصرفی درب و پنجره های دوجداره در انواع مختلف در بازار موجود می باشند و سطح کیفیتی متفاوتی بین یراق الات وجود دارد، اما باید دقت کنیدکه یراق الات مرغوب و بی کیفیت قابل تشخیص هستند. یراق الات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق الات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای تعویض،تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!