شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی

شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی

شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی شما را در انتخاب رنگ شیشه مورد نظر راهنمایی میکند. جرا که انتخاب رنگ شیشه دوجداره به عوامل مختلفی از قبیل نوع کاربری، مطابق با معماری و دکوراسیون ساختمان و منازل و شرایط آب و هوایی بستگی دارد.

شیشه دودی پنجره

شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی شما را در انتخاب رنگ شیشه مورد نظر راهنمایی میکند. جرا که انتخاب رنگ شیشه دوجداره به عوامل مختلفی از قبیل نوع کاربری، مطابق با معماری و دکوراسیون ساختمان و منازل و شرایط آب و هوایی بستگی دارد.
شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی این امکان را برای شما فراهم میکند تا بسته به شرایط رنگ شیشه دوجداره پنجره upvc خود را تغییر دهید.رنگ شیشه پنجره دوجداره یکی از پارامترهای زیبایی می باشد که در انتخاب آن باید دقت فراوان بعمل آید. عوامل تأثیرگذار در رنگ شیشه دوجداره جهت پنجره دوجداره یو پی وی سی به شرح ذیل است:
۱- نوع کاربری :: اولین نکته و مهمترین نکته شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی برمی گردد به کاربری محلی که در آن پنجره دوجداره یو پی وی سی نصب شده است. به عنوان مثال در کاربری های مسکونی و تجاری اکثراً از شیشه های ساده و یا clear استفاده می کنند. برعکس در مکان های اداری جهت جلوگیری از ورود نور به داخل و همچنین نداشتن دید از بیرون اکثراً از شیشه های رنگی و یا شیشه دودی استفاده می شود. شیشه دودی باعث می شود که افراد از بیرون به داخل دید کافی نداشته باشند و همچنین شیشه های دودی نسبت به سایر رنگ ها، نور کمتری را به داخل انتقال می دهند.
۲- شرایط آب و هوایی و جغرافیایی :: در مناطق سردسیری با توجه به اینکه گرمای خورشید نقش بسیار مهمی در گرم کردن محل های مسکونی دارد از اینرو حتماً از شیشه های clear یا شفاف استفاده می کنند که از تابش حداکثری نور خورشید برخوردار باشند و یا حتی در مناطق خیلی سردسیری از شیشه های کنترل کننده انرژی یا low-e استفاده می کنند که کل انرژی گرمایی خورشید منهای اشعه ماوراء بنفش و اشعه های مضر خورشید، به طور کامل وارد محیط می گردد.

شیشه دوجداره


۳- مطابق با معماری ساختمان :درب یو پی یو سی و پنجره دوجداره  شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های دودی استفاده می کنند. در نماهایی که در آن از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است نیز می توان از شیشه دوجداره دودی و با برنز استفاده کرد. پنجره upvc شما و متعاقباً شیشه دوجداره آن باید از نظر رنگ یک نوع همخوانی با معماری ساختمان شما داشته باشد. به عنوان مثال در اکثر نماهایی که از سنگ های کرم استفاده شده است از شیشه های ساده و یا برنز و یا رفلکس برنز استفاده می کنند. در نماهایی که از ورق های نقره ای کامپوزیت استفاده شده است اکثراً از شیشه های سیلورف دودی، رفلکس آبی استفاده می کنند. در نماهای سفید یک دست می توان از شیشه های دوجداره clear و یا آبی استفاده کرد. در نماهایی که در ان از تلفیق چوب، شیشه و آجر استفاده شده است می توان از شیشه دوجداره به رنگ برنز و یا دودی استفاده کرد. بسته به نوع معماری و سلیقه می توان از شیشه های دوجداره در رنگ های مختلف استفاده کرد.
تولید پنجره استاندارد دغدغه اصلی تمامی دلسوزان صنعت پنجره سازی است. روشن است که شیشه بیشترین بخش یک پنجره را تشکیل می دهد. در سال های گذشته شیشه جزئی ساده از مصالح ساختمانی به شمار می آمد، اما امروزه با تحولات پیش آمده شیشه به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل و انواع و کاربری های متنوعی یافته است. با در نظر گرفتن این موارد، صنعت شیشه ساختمانی امروزه یکی از صنایع استراتژیک و مهم محسوب شده که مهم ترین نقش را نیز در تولید یک پنجره استاندارد ایفا می کند. با توجه به نقش قابل توجه شیشه در ساخت پنجره ها، کیفیت آن نیز بیش از سایر اجزا پنجره اهمیت می یابد.
شرکت در پنجره دو سه جداره با شیشه دودی استفاده از برچسب یا پوشش پنجره، را روشی ارزان قیمت معرفی می کند برای محافظت از مبلمان و فرش خانه در مقابل نور مستقیم و اشعه UV. اگر بخواهید از پرده یا سایبان بجای پوشش استفاده کنید، نور بیشتری را از دست خواهید داد که باعث تاریکی داخل خانه می‌شود ولی با استفاده از یک نوع پوشش پلاستیکی تنها از عبور اشعه UV جلوگیری می‌کنید.
چگونه برچسب (پوشش) پنجره را نصب کنیم؟
این پوشش‌ها نصب بسیار ساده ایی دارند. با توجه به ابعاد شیشه، پوشش را خریده و به کمک یک لیسه ی شیشه پاک کن، محلول آب و صابون، اسفنج و تیغ، آن را روی شیشه نصب کنید. مراحل نصب بدین صورت است ؛
1. ابتدا شیشه را کاملا تمیز کنید .
2. محلول آب و صابون را روی سطح شیشه بپاشید .
3. برچسب (پوشش) را کمی بزرگتر از اندازه دقیق شیشه ببرید و لایه پشتی آن را جدا کنید.
4. برچسب (پوشش) را روی شیشه بچسبانید.
5. با حرکت دادن لیسه به روی آن، از وسط به سمت لبه‌ها، حباب‌های زیر پوشش را از بین ببرید.
6. در آخر با تیغ، لبه‌های برچسب را ببرید.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!