شرکت در پنجره دو سه جداره وکا

شرکت در پنجره دو سه جداره وکا

طراحی تجاری بدون وقفه شرکت در پنجره دو سه جداره وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل شرکت در پنجره دو سه جداره وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.

پنجره دوجداره

طراحی تجاری بدون وقفه شرکت در پنجره دو سه جداره وکا بالغ بر چهل سال است که در کل جهان مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه براین, تکنولوژی داخلی پروفیل شرکت در پنجره دو سه جداره وکا بسیار عالی است. قاب یا فریم چند جداره و ارسی از خصوصیت عایق بودن هوای مرده استفاده می کنند تا بتوانند نیازهای عایق حرارتی را بر آورده کنند.
شرکت در پنجره دو سه جداره وکا آلمان بزرگترین تولید کننده پروفیل های یو پی وی سی است که در ساخت درب ها و پنجره ها استفاده می شود. شرکت پنجره دوجداره وکا آلمان کار خود را از سال ۱۹۶۹ در sendenhorst آلمان به عنوان یک شرکت تولید کننده کرکره پنجره آغاز کرد. و در دوازده کشورامکانات تولید محصولات از پروفیل را دارا می باشند. شرکت های ارائه دهنده این محصولات در بیش از چهل کشور جهان به صورت فعال مشغول به ارائه خدمات هستند از جمله در کشورهای هند و ایالات متحده عربی.
شرکت در پنجره دو سه جداره وکا دنیایی از رنگ های متفاوت را در اختیار شما می گذارد تا بتوانید در منزل یا محیط کار هر طرح و رنگی که مورد پسند شما واقع شود را بدون محدودیت انتخاب کنید. طیف رنگی شرکت در پنجره دو سه جداره وکا بسیار کامل می باشد و تمامی رنگ های طبیعی و طرح چوب را شامل می شود. پروفیل لمینیت شده شرکت در پنجره دو سه جداره وکا به دو صورت مات و براق قابل سفارش هستند.
سیستم شرکت در پنجره دو سه جداره وکا از تمام خصوصیات خوب یو پی وی سی استفاده می کند تا نیازهای یک سازه تجاری را برآورده کند. مهندسی صحیح درب ها و پنجره های وکا باعث شده است که امروزه در بازار فروش آنها را به عنوان درب ها و پنجره هایی با بالاترین کارایی و عملکرد بشناسند. عایق بودن این محصولات در برابر گرما و سرما باعث می شود که در هزینه های گرمایشی و سرمایشی صرفه جویی شود و همچنین مصرف انرژی کاهش یابد. درب ها و پنجره ها اجزایی هستند که به یک روش فنی تولید شده اند و با نیازهای ساختمان شما و سبک معماری آن مطابقت داده شده اند. به همین دلیل درب ها پنجره های وکا با طرح ها و سبک های مختلف و لوازم جانبی گوناگون در دسترس می باشند.
از دیگر مزایای پروفیل پنجره دوجداره وکا حفظ ویژگی های فیزیکی یکنواخت مطابق با حد تغییرات مجاز قابل قبول در ساختمان می باشد. مقاومت پروفیل شرکت در پنجره دو سه جداره وکا در برابر شرایط جوی مطابق با استاندارد RAL-GZ 716/10 می باشد. شرکت آلمانی VEKA.AG محصولات خود را به پنج قاره ارسال می نماید و در سراسر دنیا فعالیت گسترده ای را دارا است. مرکز اصلی وکا در ( سندن هورست ) به صورت مستقیم به ۵۰ کشور دنیا محصول صادر می کند علاوه بر این ۱۷ واحد تولیدی وکا در نقاط مختلف دنیا پروفیل های مخصوص بازار های آن منطقه از دنیا را تولید می کند.
نکته قابل توجه در سیستم پروفیل های وکا آگاهی از معماری و فرهنگ کشورهای مختلف است و پروفیل های خود را با نیازهای ملی هر کشور عرضه می کنند به عنوان مثال سیستم (دن لاین) برای دماهای بسیار پایین کشور دانمارک تولید شده است. ( تاپ لاین ان ال) ویژه کشور هلند و ترکیه نیز سیستم ( سافت لاین ) و( یورولاین ) مخصوص خاور میانه طراحی شده است و برای آب و هوای متفاوت هر منطقه از پروفیل مناسب با آن منطقه استفاده می شود.

پنجره یو پی وی سی

پنجره های لولایی دوحالته شرکت در پنجره دو سه جداره وکا :
پنجره ی لولایی دوحالته شرکت در پنجره دو سه جداره وکا یک پنجره دومنظوره است که برای تهویه مناسب هوا، امنیت، خروج اضطراری و تمیز کردن آسان از داخل اتاق طراحی شده است. به همراه یک دسته تک حالته که شما می توانید به سادگی دسته را ۹۰ درجه بچرخانید، در این حالت پنجره به طرف داخل می چرخد. این نوع چرخش ممکن است یک عملکرد کلیدی برای برقراری امنیت باشد. حال دسته را ۱۸۰ درجه بچرخانید، به این صورت پنجره از بالا در یک موقعیت ایمن کج می شود. این حالت برای تهویه هوا و برقراری امنیت مناسب است.
پنجره های فیکس شرکت در پنجره دو سه جداره وکا:
این نوع پنجره با فریم پنجره دوحالته ساخته می شود. پنجره های فیکس، واحدهای ثابتی هستند که به صورت جدا و یا به صورت گروهی با دیگر واحدهای بی حرکت مورد استفاده قرار می گیرند. و یا به صورت ترکیبی با پنجره های لولا دار، سایبان ها و درب ها استفاده می شوند. معمولا پنجره های فیکس در جایی استفاده می شوند که نقطه کانونی یا حداکثر ورود نور مورد نظر استو یا به عنوان پنجره های نوار یا روبان که در ساخت و ساز تجاری مورد استفاده هستند.
پنجره های سایبانی شرکت در پنجره دو سه جداره وکا:
در این نوع پنجره که سبکی اروپایی دارد به جای دستگیره پنجره از قفل مخصوصی استفاده می شود. لولای این پنجره ها هم به داخل و هم به بیرون باز می شوند تا تهویه هوای مناسبی را برای ما ایجاد نمایند. این سبک از پنجره اغلب در مکان های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند زیرا با باز شدن کامل آنها علاوه بر این که جای کمی اشغال می نمایند، تهوی هوای مناسبی صورت می پذیرد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!