شرکت شیشه لمینت پنجره دو سه جداره upvc

شرکت شیشه لمینت پنجره دو سه جداره upvc

شرکت شیشه لمینت پنجره دو سه جداره upvc با تولید محصولات باکیفیت توانسته است مشتریان زیادی جذب کند. شیشه های لمینت مناسب برای سلولهای فتو ولتائیک، کف شیشه ای، درب های ورودی، دکوراسیون داخلی و پنجره ساختمانهای تجاری و مسکونی می باشد.

شیشه لمینت نشکن

شرکت شیشه لمینت پنجره دو سه جداره upvc با تولید محصولات باکیفیت توانسته است مشتریان زیادی جذب کند. شیشه های لمینت مناسب برای سلولهای فتو ولتائیک، کف شیشه ای، درب های ورودی، دکوراسیون داخلی و پنجره ساختمانهای تجاری و مسکونی می باشد.
تولید در شرکت شیشه لمینت پنجره دو سه جداره upvc با توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه طبق استاندارد ملی ایران صورت می‌گیرد. در تدوین این استاندارد تا حد امکان استانداردهای کشورهای صنعتی پیشرفته و بین‌المللی لحاظ شده است. هدف از این استاندارد تعیین روش‌های آزمون، شیشه‌های دو جداره به منظور بررسی و حصول اطمینان از کیفیت آن‌ها می‌باشد. حداقل تعداد نمونه‌ها باید ۲۰ عدد از یک محصول باشد. کلیه نمونه‌ها باید حداقل به مدت ۲ هفته در محیط آزمایشگاهی با دمای c2±°۲۳ به صورت عمودی قرار گرفته باشند.
شیشه های لمینت معمولاً در کارخانه تولید شیشه از دوجداره شیشه ساده به ضخامت ۳ میلی متر و یک لایه رزین در وسط آنها تشکیل شده است . شیشه لمینت در موقع برخورد مانع سخت به آنها خرد نشده و تنها ترک بر می دارد . شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت است . شرکت شیشه لمینت پنجره دوجداره upvc، سه ویژگی عایق حرارتی، امنیت و عایق صوتی را به صورت یکجا در بر می گیرند. این شیشه ها در اثر ضربه شدید به هیچ عنوان نمی‌ریزد و به طلق می چسبند. همچنین آن ها میزان صوت عبوری را در هر محدوده فرکانسی تا میزان مشخصی کاهش می‌دهند. برخی از انواع این نوع شیشه های لمینت از عبور حدود ۹۹ درصد از اشعه مضر فرا بنفش (UV) نور خورشید جلوگیری می نمایند. و بدین صورت مانع از کاهش تدریجی رنگ پارچه‌ها، فرش‌ها و مبلمان به وسیله نور خورشید می‌شوند.

شیشه لمینت

در شرکت شیشه لمینت پنجره دو سه جداره upvc ابتدا لمینت کردن به وسیله رزین انجام می گرفت. اما به علت بروز مشکلاتی مانند جدا شدن لایه های شیشه از یکدیگر و زرد شدن شیشه ها به مرور زمان ، این شیوه لمینت در اروپا و امریکا منسوخ گردید. لمینیت کردن به وسیله طلق PVB مشکلات مرتبط به لمینیت رزینی را مرتفع نمود. اما به منظور بهبود بخشیدن به ویژگیهای شیشه های لمینت تحقیقات بر روی میان لایه ها صورت گرفت و منجر به پیدایش طلق های ۳D Elastic گردید . این نوع طلق ها نسبت به PVB از قدرت چسبندگی بالاتری برخوردارند و مقاومت بیشتری در برابر گرما، سرما و رطوبت از خود نشان می دهند. شیشه های لمینت با طلق ۳D Elastic شفافیت بالائی دارند و میزان عبوردهی نور در آنها می تواند در حد ۰۹ % هم برسد. دوام بالای این طلق در محیط های مرطوب موجب شده است تا در این گونه شرایط که لبه های شیشه ها پوشانده نشده است از شیشه های لمینت با طلق ۳D Elastic استفاده شود. یکی دیگر از مزایای مهم طلق های ۳D Elastic بر PVB سازگاری این طلق با مواد گوناگون است به طوریکه به وسیله این طلق می توان شیشه ها را با موادی مانند پارچه و عکس لمینیت نمود که منجر به تولید شیشه در انواع طرحهای دلخواه با کاربری زینتی و دکوراتیو میگردد.برخی از طرح های شیشه های لمینیت با طلق های ۳D Elastic در ذیل آمده است.
درب ها و پنجره های دوجداره upvc را می توان به صورت دورو لمینیت و یا یک رو لمینیت تهیه نمود. درب و پنجره دورو لمینت هم از داخل و هم از بیرون رنگ می شود. ولی درب ها و پنجره های یکرو لمینت بنا به خواست مشتری و یا طراحی بیرونی یا داخلی بنای ساختمانی از یک طرف لمینیت می گردد. در صورتی که درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ما از بیرون رنگ شود به آن بیرون لمینیت و در صورتی که نمای داخلی درب و پنجره دوجداره ما رنگ شده باشد به آن داخل لمینیت می گویند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!