شرکت تولید بهترین در پنجره دو سه جداره عایق صدا

شرکت تولید بهترین در پنجره دو سه جداره عایق صدا

شرکت تولید بهترین در پنجره دو سه جداره عایق صدا با محصولات درجه یک خود به مشتریان کمک می کند تا سطح صدا را بین ۲۰ الی ۳۵ دسیبل کاهش ‌دهند. حال ممکن است با وجود استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژپنجره ها و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی درب و پنجره دوجداره باز می گردد.

درب پنجره دوجداره ویستابست

شرکت تولید بهترین در پنجره دو سه جداره عایق صدا با محصولات درجه یک خود به مشتریان کمک می کند تا سطح صدا را بین ۲۰ الی ۳۵ دسیبل کاهش ‌دهند. حال ممکن است با وجود استفاده از پنجره های دوجداره یو پی وی سی باز هم صدا وارد محیط شود و اسایش را از شما سلب کند اما این مشکل کاملا قابل حل است و با رگلاژپنجره ها و درزگیری اصولی و رفع ایرادات کارایی درب و پنجره دوجداره باز می گردد.
بیشتر مشکلات شهرنشینان سرو صدای زیاد و آلودگی هوا می باشد که با بهترین پنجره دوجداره عایق صدا می توان به میزان قابل توجهی آلودگی های صوتی را کاهش داد و این مشکل را حل کند. علت جلوگیری از داخل شدن سر وصدا به داخل خانه وجود شیشه ها و پروفیل های پنجره هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی های خاص ساخته شده اند و مانع از ورود سرو صدا به داخل خانه یا محل کار شما می شوند. شرکت بهترین پنجره دوجداره عایق صدا: امروزه آلودگی صوتی از سوی مشتریان مانند سایرآلودگی‌ها مورد توجه زیادی قرار گرفته و خرید بهترین پنجره دوجداره عایق صدا از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ مانند به شمار می‌رود. پنجره و شیشه‌های ساختمان مهمترین بخش هدردهنده انرژی به شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی مؤثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی را کاهش می‌دهد. با پنجره دوجداره عایق صدا استاندارد، ضمن کاهش ۲۵ تا ۴۰ درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد. همچنین ممکن است با وجود پنجره های دو جداره بازهم کمی سر و صدا به داخل ساختمان وارد شود که می توان با رگلاژ کردن پنجره ها و یا درز گیری درست و اصولی این مشکل را هم برطرف کرد. امروزه درب و پنجره دو جداره upvc و الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دو جداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد.
شرکت تولید بهترین در پنجره دو سه جداره عایق صدا با تولید محصولات درجه یک خود کمک می کند تا سطح صدا را بین ۲۰ الی ۳۵ دسیبل کاهش ‌دهد. متوسط شدت سر و صدا در محیط‌های معمولی زندگی در شهرها در حدود ۶۰ الی ۷۰ دسیبل می‌باشد. از لحاظ علمی صدا با شدت ۶۰ دسیبل به عنوان صدای مزاحم و با شدت ۹۰ دسیبل مضر برای سیستم شنوایی و با شدت ۱۲۰ دسیبل بالاتر از آستانه تحمل بوده که خطرناک تلقی می‌گردد.
اجزای اصلی پنجره دوجداره عایق
قاب و بازشو پنجره
شیشه سه جداره Low-e
استیک درزگیر EPDM
پروفیل گالوانیزه بعنوان استراکچر پنجره
درصد عایق صدا و کاهش آلودگی صوت

پنجره های عایق upvc


با استفاده از شیشه دو جداره ، سطح صدا را بین ۲۰ الی ۳۵ دسیبل کاهش می‌دهد. متوسط شدت سر و صدا در محیط‌های معمولی زندگی در شهرهای بزرگ در حدود ۶۰ الی ۷۰ دسیبل می‌باشد. از لحاظ علمی صدا با شدت ۶۰ دسیبل به عنوان صدای مزاحم و با شدت ۹۰ دسیبل مضر برای سیستم شنوایی و با شدت ۱۲۰ دسیبل بالاتر از آستانه تحمل بوده که خطرناک تلقی می‌گردد. دلیل عایق صوتی بودن درب و پنجره upvc به خاطر نوع پروفیل یو پی وی سی که خود عایق صوتی و حرارتی و همچنین شیشه دو جداره که با تزریق گاز آرگون در بین دو شیشه محیطی خلاء را ایجاد کرده و این محیط خلاء از وارد شدن سر وصدا جلو گیری میکند.
ویژگیهای پنجره دوجداره عایق صدا
در بعضی موقعیت‌ها این عایق برای کم کردن سر و صدا می‌باشد. در این شرایط یک فاصله هوایی بزرگ کیفیت عایق صوتی یا انتقال صدا را بهبود می‌بخشد پنجره عایق نامتقارن که از ضخامت‌های مختلف شیشه به جای سیستم‌های متقارن معمول استفاده می‌کند ویژگی‌های عایق صوتی پنجره عایق را بهبود خواهد بخشید. اگر فاصله‌های استاندارد هوا مورد استفاده قرار بگیرد، از سولفور ۶ فلوریدی برای جایگزین یا تقویت گاز راکد استفاده می‌شود و عملکرد عایق صوتی را بهبود می‌دهد. تنوع مواد شیشه‌ای بر صوت‌ها تاثیر می‌گذارد. رایج ترین پیکربندیهای شیشه‌ای مورد استفاده قرار گرفته برای عایق صوتی شامل شیشه لمینت با ضخامت متغیر لایه درونی و ضخامت شیشه می‌باشد. مانع حرارتی آلومنیوم که از لحاظ گرمایی بهبود یافته است. در شیشه عایق می‌تواند عملکرد عایق صوتی را با کم کردن انتقال منابع سروصدای بیرونی را در سیستم پنجره بندی بهبود ببخشد. بررسی کلی مولفه‌های سیستم پنجره‌ از جمله مواد استفاده شده در شیشه عایق می‌تواند پیشرفت کلی انتقال صوت را تضمین کند.
طول عمر پنجره دوجداره عایق بسته به کیفیت مواد استفاده شده اندازهٔ شکاف بین قاب درونی و بیرونی، تفاوت‌های دما، طرز ساخت و مکان نصب هم بر حسب نما و موقعیت جغرافیایی و همچنین کاربری واحد متفاوت می‌باشد. پنجره دوجداره عایق معمولاً ۱۰ تا ۲۵ سال دوام دارند پنجره‌هایی که رو به خط استوا می‌باشند کمتر از ۱۲ سال دوام دارند. این پنجره ۴ بسته به سازنده ۱۰ تا ۲۰ سال گارانتی دارند. اگر این پنجره‌ها تغییری ایجاد شود ضمانت نامه ممکن است از طرف سازنده از اعتبار ساقط شود. پیمان سازندگان پنجره دوجداره عایق (IGMA) مطالعهٔ جامعی را برای مشخص کردن شکسته‌های شیشه‌های عایق تجاری بعد از مدت ۲۵ سال انجام دادند. بر اساس آمار، یکی از مهم ترین مصارف انرژی در بخش ساختمان در کشور ما مطبوع سازی محیط کار یا سکونت است. به صورتی که ۴۰ درصد سرانه سوخت در بخش خانگی و تجاری مصرف شده و از این بخش نیز بیش از ۵۰ درصد به مطبوع سازی دمای محیط اختصاص دارد. در این مقاله یک واحد مسکونی با مشخصات داده شده از نظر افت حرارتی از ساختمان به بیرون درشرایط زمستان در حالت واقعی و زمانی که دیوارها عایق بندی شده و پنجره ها دو جداره شوند با هم مقایسه شده است.
شرکت تولید بهترین در پنجره دو سه جداره عایق صدا در زمینه رگلاژ و تعمیرات ، سابقه طولانی داشته و عایق صوتی و حرارتی پنجره های شما را با رفع ایرادات موجود در تضمین می کند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!