انواع عکس از شرکت در پنجره دو سه جداره

انواع عکس از شرکت در پنجره دو سه جداره

با مشاهده انواع عکس از شرکت در پنجره دو سه جداره با طرح های گوناگون آن آشنا می شوید و می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای پنجره های دوجداره سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته شود.

طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

با مشاهده انواع عکس از شرکت در پنجره دو سه جداره با طرح های گوناگون آن آشنا می شوید و می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. وجود زیبایی در ساخت و رنگ بندی و ماندگاری بالای پنجره های دوجداره سبب گشته است که بیش از ۹۰ درصد بازار درب و پنجره به این نوع محصولات اختصاص داشته شود.

در کشور ما در سال های گذشته درب و پنجره دو جداره در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال پنجره های همچون upvc و آلومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و آلومینیوم و همچنین یوپی وی سی و آلومینیوم معرفی شدند که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از پنجره های دوجداره و آلومینیوم محیا خواهد شد. پنجره‌ های یو‌ پی‌ وی‌ سی رقیبی در زمینه ارزش، امنیت و زیبایی ندارند. این مساله مهمی است که خانه شما دارای پنجره‌هایی باشد که علاوه بر اینکه از خارج زیبا دیده شوند با دکوراسیون داخلی منزل‌تان متناسب باشد.شما می توانید با مشاهده انواع عکس از شرکت در پنجره دو سه جداره با طرح های گوناگون آن آشنا می شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

درب فولکس واگنی

پنجره دو جداره فولکس واگنی


کشویی
پنجره دوجداره کشویی
واقعیت این است که پنجره دوجداره upvc کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره دوجداره upvc کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره دوجداره upvc کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد.

 

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره upvc دوحالته

لیفت اند اسلاید

درب و پنجره دوجداره لیفت اند اسلاید

ایا عکس انواع پنجره دوجداره upvc می تواند در معماری داخلی تاثیر گذار باشد؟ در جواب این سوال باید عرض کنیم که بی شک یکی از عوامل مهم زیبایی محیطی وجود درب و پنجره های دوجداره upvc و آلومینیوم است، زیرا علاوه بر داخل محیط از بیرون نیز نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار می دهد.

پنجره چندضلعی
پنجره دوجداره چندضلعی

پنجره چندضلعی
پنجره دو جداره هلالی


نحوه صحیح استفاده از پنجره دوجداره
عمدتا پنجره دوجداره از بخش های پروفیل و گالوانیزه، یراق الات و اسپانیولت ، لولا و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام از موارد ذکر شده وظیفه ای را به دوش می کشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره دوجداره می باشد. زمانی که پنجره دوجداره نصب می شود و در فریم اهنی که از قبل توسط بنا جای گذاری شده است محکم میشود ، نوبت به رگلاژ تمامی قطعات می رسد تا لنگه پنجره بدون هیچ مشکلی باز و بسته شود و در این زمان پنجره دوجداره اماده استفاده است. یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره بحث عایق بندی ان است که با چسب های مخصوص این قابلیت به طور کامل ایجاد می شود و نصاب پنجره دوجداره تست های لازم را برای کارکرد صحیح پنجره انجام می دهد. مقاومت پروفیل پنجره دوجداره به اندازه ای بالا می باشد که اگر به درستی نصب و رگلاژ شود هیچ مشکلی برای کارفرما ایجاد نمی کند اما دستگیره و یراق الات ان ممکن است در گذر زمان دچار مشکلاتی شوند برای مثال ممکن است قفل پنجره دوجداره از کار بیوفتد یا اینکه یراق الات به درستی عمل نکنند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض می باشند.
ویژگی های پنجره دوجداره :
۱- زیبائی
۲- عایق صوتی
۳- وجود تیتان در پنجره
تیتان (دی اکسید تیتانیوم) از اهمیت ویژه ای در صنعت درب و پنجره یو پی وی سی برخوردار است.
تیتان مورد استفاده صنعت درب و پنجره upvc ( یو پی وی سی ) بایستی مشخصات ویژه ای داشته باشد.تنها نوع مطلوب این محصول برای این صنعت , نوع روتایل ان است.
۴- عایق حرارتی و برودتی
۵- عدم تغییر حالت
۶- عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!