بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره

بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره

در همه مناطق ایران لزوم استفاده از شیشه سه جداره وجود ندارد زیرا پنجره ها با شیشه دوجداره به اندازه کافی قابلیت و مزایای کافی را دارند و در صورت نیاز بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره در مناطقی مانند کنار اتوبان یا خیابان های شلوغ یا مناطق کوهستانی از این نوع پنجره ها استفاده می کنند.

پنجره رنگی

در همه مناطق ایران لزوم استفاده از شیشه سه جداره وجود ندارد زیرا پنجره ها با شیشه دوجداره به اندازه کافی قابلیت و مزایای کافی را دارند و در صورت نیاز بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره در مناطقی مانند کنار اتوبان یا خیابان های شلوغ یا مناطق کوهستانی از این نوع پنجره ها استفاده می کنند.
بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره در خصوص تولید محصولات خود با استفاده از تکنولوژی روز اروپا و رعایت استاندارد های تولید ، محصولات خود را به بازار اراِئه می کند. از آنجا که قسمت عمده ی مشتریان بهترین شرکت درب و پنجره دوجداره به چگونگی خدمات نصب توجه زیادی می کنند، بهترین شرکت درب و پنجره دوجداره تاکید ویژه ای بر روی خدمات نصب و پس از فروش دارد، به صورتی که به طور مرتب خدمات خود را از نظر کیفی توسط کارشناسان مجرب کنترل میکند. امروزه استفاده نامناسب از منابع انرژی می تواند صدمات جبران ناپذیری به چرخه اقتصاد یک کشور وارد کند. طبق آمارهای موجود حدود ۳۰ درصد انرژی در ساختمان ها از طریق درب و پنجره ها اتلاف می گردد. از این رو استفاده بهترین درب و پنجره دوجداره امروزه یک ضرورت اساسی در امر ساختمان تلقی می گردد. همان طور که مستحضرید تولید و ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره از سال ۱۳۸۰ و با دستورالعمل های دولت در ارتباط با مبحث ۱۹ صرفه جویی در انرژی رونق گرفت و روز به روز گسترش یافت. بهره گیری از دانش نوین، همواره یکی از عوامل رشد و پویایی و در نهایت موفقیت مجموعه های تولیدی است. به ویژه در مقاطعی که به هر دلیل رقابت ها فشرده تر می شود و مصرف کنندگان گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارند، مطمئنا نو آوری و روز آمدی می تواند به عنوان یک برگ برنده، فاصله یک مجموعه را از مجموعه های هم صنف خود به طور چشم گیری افزایش دهد. در صنعت درب و پنجره دو جداره نیز وضعیت بر همین منوال است. به خصوص در بحبوحه رکود فعلی، شرکت های خلاق تا حد بسیاری توانسته اند گوشه امنی، البته در زیر سایه نوآوری های خود، برای مجموعه خود مهیا سازند. این پنجره را می توان یکی از این شرکت های موفق برشمرد که با بهره گیری از دانش و فناوری های نوین همواره محصولاتی به روز را راهی بازار مصرف کشورمان کرده است.
 این تولید کننده پروفیل upvc از ابتدای شروع به فعالیت خود، با اتکا بر برنامه ها و سیاست های اتخاذی خود، توانسته است نام این شرکت را با فناوری های روز گره بزند. موفقیت ها و دستاوردهای فوق العاده این مجموعه در پرتو مدیریت کارآمد آن و البته سختکوشی پرسنل زحمتکش این مجموعه حاصل شده است. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران راتعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های بامقاومت ضربه ای بالا که در ساخت بهترین درب و ویژگیهای درو پنجره‌های دوجداره UPVC
۱- استحکام ۲- زیبایی فوق‌العاده ۳- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا ۴۰% ۴- کاهش آلودگی صوتی تا میزان ۵- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی ۶- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت ۷- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل ۸- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ۹- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید ۱۰- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق ۱۱- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا ۱۲- ایمن در برابر سرقت ۱۳- بی نیاز به صرف هزینه رنگ آمیزی ۱۴- تنوع در طرح و تطابق با هر نوع معماری ۱۵- تنوع در رنگ ۱۶- نظافت راحت و آسان ۱۷- نصب آسان ۱۸- ثبات رنگ در برابر اشعه خورشید ۱۹- مقاوم در برابر عوامل خوردگی – اسیدها و بازها و موارد شیمیایی
۲۰- مقرون به صرفه
۲۱- تنوع در طرح و نوع بازشوها
۲۲- تقویت مضاعف با استفاده از پروفیل گالوانیزه
۲۳- عدم نیاز به سرویسهای مکرر
۲۴- قابلیت استفاده از روکشهای رنگی
۲۵- قابلیت بازیافت
پنجره دوجداره به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته میشود.به طور کلی هدف
ازایجاد این استاندارد یکسان سازی و تعیین ویژگیهای پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که درجهت تولید بهترین درب و پنجره دوجداره از آنها استفاده میشود.

پنجره دوجداره upvc
در ساخت و سازهای ساختمان، یک درب و پنجره دوجداره خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . ای پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره قرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از بهترین درب و پنجره دوجداره در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است. بهترین درب و پنجره دوجداره در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و از لحاظ کیفیت و ماندگاری و همچنین حفظ انرژی بسیار مناسی می باشد. درب و پنجره های رنگی یا لمینیت بسیار زیبا هستند ولی در انتخاب پنجره های رنگی دقت کنیم که پروفیل رنگ یا لمینیت شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در برابر اشعه ماواری بنفش خورشید دوام داشته و رنگ یا لمینیت را از خود جدا نکند. بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . بهترین درب و پنجره دوجداره که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این بهترین درب و پنجره دوجداره مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.
یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره های دو سه  جداره یو پی وی سی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.
در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره های دو سه  جداره بوجود آمده است.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.
نقش ماشین آلات
یکی از دلایل بی کیفیت شدن صنعت یو پی وی سی ماشین آلات است. زیرا ماشین آلاتی که اکثر شرکت ها در مونتاژ درب و پنجره استفاده می کنند خیلی قدیمی و با بازده تولیدی پایین هستند. اغلب شرکت ها ماشین آلاتی را وارد می کنند که به روز نیستند و تنها دلیل هم این است که از قیمت کمتری برخوردار هستند و موارد جانبی را در نظر نمی گیرند، از قبیل مصرف زیاد انرژی و راندمان تولیدی اندک دستگاه. از همه مهم تر این که ماشین آلات مدرن نیاز کمتری به نیروی انسانی دارند و از دقت بالایی در تولید برخوردار هستند، که به ارتقای کیفیت محصولات تولیدی منجر می شوند. اگر ما می خواهیم پیشرفت در کل صنعت داشته باشیم باید تغییر رویه دهیم. در ایران در بخش تولید هزینه را کم می کنیم و در عوض سود را افزایش می دهیم، در حالی که در کشورهای در حال توسعه برعکس عمل می کنند و نتیجه بهتری هم می گیرند.

انواع شیشه سه جداره
کیفیت بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره
به دلیل نوع بافت در شهر های کوچک و ارتباط نزدیک مشتریان با یکدیگر جهت بقا در بازار، محصولات تولیدی باید از کیفیت مطلوب و مناسبی برخوردار باشند که این مهم از ابتدای کار, در سرلوحه امور شرکت قرار داشته است.
فاکتورهای بهترین شرکت درب و پنجره دو سه جداره موارد مختلفی در این زمینه تاثیرگذار هستند، از جمله این عوامل می توان به این موارد اشاره کرد: بهترین درب و پنجره دوجداره از مواد مصرفی، ملزومات استاندارد و توصیه شده توسط تولید کنندگان پروفیل، استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن و آموزش پرسنل.
تولید بهترین درب و پنجره دوجداره تک تحت نظارت این شرکت ها و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته آلمانی و با به کار گیری پرسنل مجرب و متخصص ادامه دارد. همچنین پخش پروفیل های مرغوب آلمانی، پخش یراق آلات و ملزومات پنجره های دوجداره و پخش ملزومات تولید شیشه های دوجداره اعم از چسب پلی سولفات، اسپیسر و رطوبت گیر به صورت گسترده و انحصاری در استان ها در حال انجام است.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!