شرکت فروش پنجره دو سه جداره کمانی

شرکت فروش پنجره دو سه جداره کمانی

در شرکت فروش پنجره دو سه جداره کمانی تمامی کارشناسان فروش به صورت تمام وقت آماده ارائه خدماتی در زمینه پنجره با اشکال خاص به شما می باشند. تیم نصب این شرکت نیز به صورت کاملا حرفه ای درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی شما را بدون هیچ گونه نقص و آسیبی نصب می نمایند.

در شرکت فروش پنجره دو سه جداره کمانی تمامی کارشناسان فروش به صورت تمام وقت آماده ارائه خدماتی در زمینه پنجره با اشکال خاص به شما می باشند. تیم نصب این شرکت نیز به صورت کاملا حرفه ای درب و پنجره دو سه جداره یو پی وی سی شما را بدون هیچ گونه نقص و آسیبی نصب می نمایند.
برای سفارش پنجره دوجداره کمانی باید به شرکت های معتبر ساخت درب و پنجره یو پی وی سی مراجعه نمود. تمامی پنجره دوجداره کمانی تولید شده در شرکت های معتبر ، دارای ضمانت نامه و گارانتی می باشند. شرکت فروش در پنجره دو سه جداره کمانی با بهره گیری از کادری مجرب و دستگاه های استاندارد موفق شده است که تمامی پنجره های دوجداره کمانی را تولید نماید. یکی از زیباترین پنجره ها که امروزه مورد توجه قرار گرفته و در نمای ساختمان ها به کار می رود پنجره دوجداره کمانی (خم) است. پنجره دوجداره کمانی از افق دارای قوس می باشد . پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره های چندضلعی و قوس دار و پنجره دوجداره کمانی است.
استفاده از پنجره دوجداره کمانی بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل upvc ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد. اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های تولید کننده درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های درب و پنجره چند ضلعی و کلاف ساخته شده اند.
انعطاف پذیری در طراحی پنجره های دوجداره یو پی وی سی با اشکال خاص فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های upvc با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه آرک برخوردار هستند. پنجره دوجداره کمانی و با اشکال خاص پس از خم دار شدن به قسمت های دیگر جوش خورده و مستحکم می شوند.
مدل پنجره دوجداره کمانی به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون ایجاد می کند. این پنجره یو پی وی سی مقاومت بالای انواع ثابت وبازشو را حفظ میکند. بسیاری از مردم تصور می کنند که پنجره های پیش آمده از ساختمان ، سنتی و منسوخ شده اند،حال آنکه این مدل پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارا هستند ،که آنها را واجد ارزش می کنند.

پنجره چندضلعی

مزایای پنجره دوجداره کمانی :
اضافه کردن نور و روشنایی به فضا
امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره دوجداره کمانی
پنجره دوجداره کمانی با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند
درب ها و پنجره های دوجداره upvc خصوصیاتی به شرح زیر دارند:
• بازه کاملی از سایز، شکل، استایل و طراحی شیشه را در بر می گیرد.
• لیست جامعی از رنگ ها برای این درب ها و پنجره های یو پی وی سی موجود می باشد. از جمله طرح های چوبی و انواع رنگ های ساده.
• پروفیل ۵ چنبر استفاده شده در این درب ها و پنجره های یو پی وی سی کارآیی انرژی را بالا می برد. همچنین استفاده از شیشه های دوجداره و سه جداره باعث می شود که کارآیی گرمایی این محصولات به درجه A++ در رتبه بندی رسمی بریتانیا دست یابد.
شرکت فروش در پنجره دو سه جداره کمانی با اخذ نمایندگی فروش پنجره های دوجداره، کار خود را آغاز کرد. نوع فعالیت این شرکت باعث شد تا با افزایش سفارشات روبرو شوند. شرکت فروش در پنجره دو سه جداره کمانی فعالیت خود را به مرور زمان افزایش داد و در کنار تولید درب و پنجره دوجداره، به فروش پروفیل، پیچ، یراق آلات و پخش ملزومات تولید شیشه دوجداره در سطح استان ها روی آورد. در ادامه این شرکت دست آورد دیگری بدست آورد و موفق شد نمایندگی های رسمی دو پروفیل ویستابست و وین تک را نیز دریافت کند.
مزایای پنجره دو جداره یو پی وی سی :
انتخاب های بیشتر
بازشوهای پنجره یو پی وی سی ما، تنوع و رنج وسیعی در طراحی و رنگ دارند. همین امر باعث می شود که بتوانیم مطابق با نوع شیشه، یو پی وی سی مناسبی را انتخاب کرد.
امنیت بیشتر
کلید قابل قفل شدن مرسوم توسط یک تقویت فولاد گالوانیزه ضمانت شده است که این کار جهت استحکام و امنیت بیشتر انجام گرفته است.ما جهت حفظ امنیت درب و پنجره های یو پی وی سی مطابق با استاندارد بریتانیا عمل می کنیم. یک محدودیت اختیاری هم وجود دارد که اجازه تهویه هوا به صورت امن را می دهد.
گارانتی
بازشو های پنجره یو پی وی سی ما دارای گارانتی هستند و این گارانتی به هر نوع و مدلی از این درب ها و پنجره ها و همچنین به نصب آنها تعلق می گیرد.


هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!