شرکت فروش در و پنجره های دو سه جداره آکاردئونی

شرکت فروش در و پنجره های دو سه جداره آکاردئونی

شرکت فروش در و پنجره های دو سه جداره آکاردئونی با تولید و فروش این پنجره ها باعث شده است تا مردم بتوانند با فضاهایی مانند پذیرایی منازلی که به حیاط خانه متصل هستند ارتباط برقرار کنند و از منظره آن لذت ببرند این نوع پنجره های یو پی وی سی عوامل جدا کننده مناسبی برای محیط هایی همچون فضاهایی که ارتباط بیرونی در آنها اهمیت دارد را شامل شوند.

شرکت فروش در و پنجره های دو سه جداره آکاردئونی با تولید و فروش این پنجره ها باعث شده است تا مردم بتوانند با فضاهایی مانند پذیرایی منازلی که به حیاط خانه متصل هستند ارتباط برقرار کنند و از منظره آن لذت ببرند این نوع پنجره های یو پی وی سی عوامل جدا کننده مناسبی برای محیط هایی همچون فضاهایی که ارتباط بیرونی در آنها اهمیت دارد را شامل شوند.
پنجره های دوجداره آکاردئونی همانند پنجره دوجداره فولکس واگن (Tilt & Slide) از نوع پنجره های دوجداره با یراق خاص محسوب می شود که در مقالات گذشته به تشریح و چگونگی کارکرد پنجره فولکس واگن پرداختیم و حال قصد داریم در این مقاله شما را با پنجره دوجداره با یراق آکاردئونی در سیستهمای یو پی وی سی آشنا کنیم. در مقام قضاوت می بایست پنجره های دوجداره آکاردئونی نسبت به پنجره فولکس واگنی دارای پیچیدگی های خاص بیشتری می باشد، چه در هنگام تولید و چه در هنگام نصب و اجرا و همچنین نوع کاربری و فواید این دو نوع پنجره دوجداره در ساختار ( جدا از بحث کنترل انرژی و کاهش صدا ) با هم کاملا متفاوت است. یکی از انواع پنجره های دوجداره ، پنجره های دوجداره آکاردئونی (Fold & Slide) است که دارای یراق آلات خاص و منحصر به فردی می باشد و در هنگام بازدید بسیار جلب نظر می کند و کارکرد آن بسیار برای عموم جالب است.
این شرکت یکی از تولید کنندگان بزرگ در زمینه تولید شیشه های ساختمانی است که بهترین و باکیفیت ترین شیشه های دوجداره و سه جداره صنعتی که توسط دستگاه های پیشرفته تولید و مونتاژ میشود را در اختیار مشتریان و همکاران عزیر قرار می دهد.
در مقالات آموزشی قبلی عمده صحبت ما در مورد درب و پنجره هایی با شیشه دوجداره بود اما در این بخش قصد داریم مطالبی را در مورد شیشه های سه جداره و فواید آن بیان کنیم.همان طور که می دانید اصلی ترین کارایی پنجره های یوپی وی سی و آلومینیوم بحث عایق صدا و حرارت آن است و این امر باعث افزایش آسایش و کاهش هزینه خانوارها میشود اما چرا در مواردی از شیشه سه جداره استفاده میشود؟در پاسخ به این سوال باید مثالی برایتان عرض کنیم : فرض کنید که منزل شما در کنار اتوبان یا خیابان شلوغ واقع شده است با وجود چنین شلوغی سرسام اور آیا پنجره با شیشه دوجداره کارایی لازم را خواهد داشت آیا می توان آسایش شما را تضمین کرد.برای همین منظور در سال های گذشته پنجره هایی با شیشه سه جداره مهندسی و تولید شده است و به طور کلی یک لایه دیگر به شیشه دوجداره اضافه شد و این امر کارایی پنجره ها را در بحث عایق بندی دوچندان کرد.
استفاده از پنجره UPVC آکاردئونی در فضا های مختلف:
استفاده از این نوع پنجره های یو پی وی سی در فضاهایی مانند پذیرایی منازلی که به حیاط متصل هستند بسیار مرسوم است. بطوریکه در شکل مشاهده میکنید براحتی این دو فضا به هم متصل شده و میتوان از محیط لذت کامل را برد. این نوع پنجره های یو پی وی سی عوامل جدا کننده مناسبی برای محیط هایی همچون فضاهایی که ارتباط بیرونی در آنها اهمیت دارد را شامل می شوند.
با استفاده از این نوع پنجره ها می توان فضای داخل و فضای خارجی مانند بالکن، حیاط و … را جدا کرد و در نهایت با باز کردن درب ها به راحتی این فضا ها را در مواقع لزوم به هم متصل کرد.
کاربرد پنجره های دوجداره آکاردئونی :
شرکت فروش در و پنجره های دو سه جداره آکاردئونی عموما پنجره های خود را در مکانهایی با عرض بسیار زیاد استفاده می کند که می تواند در اجرا بسیار بیشتر از پنجره فولکس واگنی باشد و جالب ترین مسئله در زمان وجود این پنجره این است که در هنگام نیاز شما می توانید کل پنجره و قسمتهای میانی ( اعم از پروفیل بازشو و یراق آلات و شیشه دوجداره ) را به سمت کناره ها هدایت کنید و این در حالی است که در مقابل دید شما فضای پشت پنجره به طور کامل قابل رویت می باشد و هیچ قسمتی از پنجره در دید شما نخواهد بود. پنجره های دوجداره آکاردئونی می تواند در خانه های ویلایی بسیار مفید باشد و جاذبه خاصی را به محل اجرای خود بدهد. همچنین این نوع پنجره می تواند در فصل زمستان فضای داخلی را کاملا ایزوله کند و در فصول دیگر در صورت همواره تعامل خاصی میان ساختمان ها و پنجره ها وجود دارد و طراحان و مهندسان از پنجره ها به عنوان ابزاری در خصوص طراحی ساختمان ها استفاده می نمایند. پروفیل یو پی وی سی ساخت پنجره ها را درانواع طرح, رنگ و بازشو در امکان پذیر می سازند. پنجرها ی لولایی تک حالته(TURN) و لولایی دو حالته (TILT&TURN) جهت پنجره های اقتصادی با ویژگی انتقال حرارتی پایین و در نتیجه ذخیره انرژی بالا
_پنجره های کشویی (SLIDING) جهت استفاده در مکان هایی که محدودیت فضا دارند.
_پنجره های فولکس واگنی (TILT&SLIDE) , پنجره های دوجداره آکاردئونی (FOLDING) در خصوص پنجره های لوکس که نیاز به بازشو های بزرگ دارند.
_پنجره های چرخشی (PIVOT), بیرون بازشو(OUT Side OPening) و غیره جهت جوابگویی به سلائق خاص
_اشکال مختلف هندسی از قبیل چند ضلعی ها یا پنجره های قوسی شکل
_استفاده از رنگ ها و طرح های چوب توسط سیستم های مختلف همچون لمینت


از دیگر مزایای تولید شرکت فروش در و پنجره های دو سه جداره آکاردئونی در می توان:
استفاده و نگهداری آسان پنجره های دوجداره آکاردئونی
بازشو پنجره های دوجداره آکاردئونی ما بسیار سبک وزن هستند. بنابراین می توان آنها را با حداقل تلاش بلند کرد. یو پی وی سی بادوام هرگز پوسیده نمی گردند, پوسیده پوسیده, ورقه ورقه و یا کنده نمی شوند. همچنین گزینه ای دارند با عنوان شیشه های خود پاک شونده. طراحی بازشوها به صورتی است که تمیز کردن شیشه های بیرونی از داخل بسیار ساده است.
بازشو پنجره های دوجداره آکاردئونی در با استفاده از متریال و مواد مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف ساخته شده است و در برابر کوران مقاوم خواهد بود. این بدان معناست که این پنجره ها گرمای بیشتری را نسبت به پنجره های قدیمی که عملکرد حرارتی B دارند، ذر داخل خانه حفظ می کنند.
پروفیل چند چنبر، فضای ۱۶ میلی متری بین دو لایه شیشه پر شده با گاز آرگون و لنگه های به هم چسبیده در بازشو پنجره های دوجداره آکاردئونی در ، کمک می کنند که به سر و صداهای ناخواسته بیرونی اجازه ورود به داخل خانه را ندهیم.
یکی از مزایای اصلی و مهم درب و پنجره های ۲ و ۳ جداره یو پی وی سی و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.
در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های دوجداره استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید درب و پنجره های ۲ و ۳ جداره بوجود آمده است.
با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده از پنجره های یو پی وی سی و الومینیوم با شیشه های دوجداره و یا سه جداره است.
یراق آلات مناسب برای پنجره های آکاردئونی
کیفیت یراق آلات بکار رفته در درب و پنجره های یو پی وی سی نوع آکاردئونی (fold and slide) بسیار مهم است. این شرکت پنجره تمام تلاش خود را دارد تا با استفاده از بهترین یراق آلات آلمانی، مناسب ترین پنجره را به شما عرضه کند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!