شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی

شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی

امروزه استفاده از شیشه های رنگی در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی توجه بسیاری از طراحان و معماران را جلب کرده است. زیبائی ، سبکی ، تنوع ، نصب آسان و امکان ایجاد طرح های خاص ، تقاضا برای استفاده از شیشه های دکوراتیو را افزایش داده است. شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی با توجه به خلا تولید و تامین این نوع شیشه در داخل کشور تلاش در زمینه واردات و فرآوری شیشه های دکوراتیو را آغاز نموده و محصولات خود را تحت نام تجاری V-Art عرضه می کند.

شیشه رنگی

امروزه استفاده از شیشه های رنگی در نمای ساختمان و دکوراسیون داخلی توجه بسیاری از طراحان و معماران را جلب کرده است. زیبائی ، سبکی ، تنوع ، نصب آسان و امکان ایجاد طرح های خاص ، تقاضا برای استفاده از شیشه های دکوراتیو را افزایش داده است. شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی با توجه به خلا تولید و تامین این نوع شیشه در داخل کشور تلاش در زمینه واردات و فرآوری شیشه های دکوراتیو را آغاز نموده و محصولات خود را تحت نام تجاری V-Art عرضه می کند.
در خیلی از موارد به جهت هارمونی نوع و رنگ متریال مصرفی  با نمای ساختمان  و یا طرح  دکوراسیون داخلی باید از پنجره هایی با رنگهای مختلف استفاده کرد و چه زیباست که علاوه بر استفاده از مزایای پنجره های یو پی وی سی بتوان انتخاب رنگ نیز داشت به این جهت پایاپن توانسته  سبد محصولات خود را با استفاده از پروفیل هایی با روکشهای لمینت مخصوصاً طرح چوب و با کدهای محدود و یا اعمال رنگ دلخواه  مشتری ، بر روی پنجره ساخته شده  کاملتر نماید.
بطور کلی در پنجره هایی که رنگ میشوند لایه آستر این پوشش برپایه اپوکسی پلی استر بوده و بصورت گرم بروی قطعه پلیمری اعمال میگردد و جهت افزایش میزان چسبندگی لایه آستر بروی قطعه پلیمری ، از حلالی مناسب جهت نفوذ رزین به داخل UPVC  استفاده شده است و رنگ رویه این پوشش نیز حاوی پیگمنت های مقاوم در برابر اشعه UV بوده که ثبات رنگی پوشش را به حداکثر ممکن افزایش داده و طی نتایج حاصل از تست های شبیه سازی شده حداقل ۱۰ سال عمر برای این پوشش در شرایط سخت آب و هوایی تخمین زده شده است.
امکان استفاده از پروفیل رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی (Color variety of UPVC door and window)یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره UPVC ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های UPVC با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد.شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین این شرکت با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و گروه صنعتی  این شرکت امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.طبیعی است که لمینیت دارای بافت و طرح رنگی بوده و بطور کلی ظریف تر از رنگ میباشد. در و پنجره دوجداره رنگی در بدلیل اینکه بصورت استاتیک سولوکو انجام میپذیرد دارای مقاومت بالاتری میباشد . نکته ای که در استفاده از پروفیلهای در و پنجره دوجداره رنگی میتوان مورد توجه قرار داد این است که میتوان ازهر طرف نما چه بیرون و چه داخل پنجره از دو رنگ مختلف استفاده کرد یا اینکه فقط یک طرف پروفیل ( نمای بیرونی همسان با نمای کلی ساختمان) را رنگی استفاده کرد .
آنچه شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی در برای شما به ارمغان می آورد و قادر به انجام آن خواهد بود ،قابلیت انتخاب رنگ و طرح درب و پنجره شما ،با نظر وسلیقه شما خواهد بود ، یکی از مهمترین مزیت های پروفیل یو پی وی سی این است که می توان در رنگ ها و طرح های مختلف تولید شد و بسیار مقام در برابرتاثیرات محیطی با در نظر گرفتن گذشت زمان می باشد .
شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی به واسطه افزودن مقدار کمی اکسید فلزی به مجموعه مواد اولیه شیشه تولید می گردد. اکسیدهای فلزی مورد استفاده عمدتا اکسید آهن ، کوبالت و سلنیوم می باشند که بسته به میزان مصرف شیدهای متنوعی از شیشه های رنگی برنز ، خاکستری، آبی و سبز تولید می شوند . با این روش رنگ بصورت کاملا یکنواخت درضخامت شیشه پخش می شود.
جزئیات عبور نور خورشید از شیشه ها:
انرژی خورشید را می توان به طیف ماورا بنفش، مرئی و مادون قرمز تقسیم نمود. مشخصات این طیف ها به شرح زیر است:
•    ماورا بنفش: (UV) طول موج ۳۸۰-۳۰۰ نانومتر باعث رنگ پریدگی اثاث منزل می شود.
•    مرئی: (VT) طول موج ۷۶۰-۳۸۰ نانومتر نورمرئی.
•    مادون قرمز: (IR) طول موج ۲۵۰۰-۷۶۰ نانومتر که به صورت گرما احساس می کنیم.
بهترین شیشه، با توجه به نوع کاربری، کمترین عبور اشعه ماورا بنفش، بیشترین عبور نور مرئی و کمترین عبوراشعه مادون قرمز را باید دارا باشد این شرکت پنجره همواره کیفیت شیشه های استفاده شده در محصولات خود را تضمین می نماید.
خواص در و پنجره دوجداره رنگی
بیش از ۳۵ درصد ازانرژی گرمایی و سرمایی از طریق درب و پنجره به هدر می روند . در و پنجره دوجداره رنگی در که آینه ای از تکنولوژی مدرن با دانش فنی روز می باشند ، این امکان را به شما می دهند که با بکار بردن پروفیل های چند حفره ای در این نوع درب و پنجره ها مزیت عایق بودن وثابت گذاری انرژی که درحد ارقام قابل قبول استانداردهی بین المللی را کسب کند.

شیشه دودی پنجره


رنگ بندی در شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی :
پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.
شرکت تولیدکننده در و پنجره دو سه جداره رنگی علاوه بر تولید پروفیل های سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند .
۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت
همانطور که می دانید شیشه ها در رنگهای مختلف تولید می گردند، از اینرو شیشه های دوجداره را نیز می توان در رنگهای مختلف تولید کرد. از جمله رنگهای بسیار پر طرفدار در بین شیشه های رنگی، شیشه دودی می باشد. انتخاب رنگ شیشه دوجداره به عوامل مختلفی برمی گردد. در راستای ارج نهادن به سلایق مشتریان درب و پنجره یو پی وی سی ، این محصول در رنگ های متنوعی تولید می شود. با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد. درهمین خصوص شرکت های تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست، گزینه های بیشتری در زمینه رنگ پنجره دوجداره در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!