شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی

شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی

شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی ترمال بریک به علت دارا بودن عایق حرارتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .

شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی ترمال بریک به علت دارا بودن عایق حرارتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .
پنجره دو جداره ساخته شده از جنس آلومینیوم در هر ابعادی قابل ساخت می باشد ولی باید به سایز بسیار ریز و همچنین بسیار بزرگ آن دقت کرد. و همین طور آلومینیوم دارای خمیدگی و شکل پذیری می باشد. پنجره های آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجره های دوجداره آلومینیومی وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همانجا ریشه میگیرد. این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجره های آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است . پنجره های دوجداره آلومینیومی از مزایایی برخوردار می باشند که یکی از این مزایای استفاده از آن مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی آب و هوایی می باشد و وزن آن بسیار سبک است. اگر از متریال نامناسب در ساخت آن استفاده شود، از سطح زیرین پنجره یو پی وی سی مشخص می شود زیرا با فولاد و مواد دیگری پر نمی شود و این مواد ارزان و نا مناسب انتقال دهنده انرژی می باشند.
شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی عایق حرارت:
آلومینیوم رسانای گرماست و حرارت را به خوبی از خود عبور می دهد. مثلا در ساخت رادیاتورهای ساختمان که برای گرمایش استفاده می شود از آلومینیوم استفاده می کنند. استفاده از پنجره های آلومینیومی باعث می شود که حرارت داخل خانه و محل کار به آسانی به بیرون رود و اتلاف انرژی بسیار زیادی بوجود بیاید. برای حل این مشکلات کارخانه های تولیدکننده پنجره های آلومینیومی ، به درب و پنجره خود ماده ای به نام ترمال بریک – Thermal Break اضافه می کنند. اضافه کردن این ماده به فریم پنجره اگرچه باعث افزایش میزان عایق بودن پنجره می شود ، اما یکپارچگی فریم پنجره را از بین می برد. علت این امر تفاوت انسجام و محکمی این ماده با آلومینیوم است. اما بزرگترین مشکل این راهکار ، افزایش قیمت بسیار زیاد این نوع از پنجره های آلومینیومی است.در مقابل وینیل به طور طبیعی عایق حرارت است. در سرمای زمستان فریم پنجره های شما همچنان گرم می ماند و اجازه خارج شدن هوای مطبوع خانه به بیرون را نمی دهد. یکی از خصوصیات ویژه پنجره های یو پی وی سی امکان ساخت پنجره از پروفیل های چند حفره ای – Multi Chambered است که این حفره ها باعث تقویت بیشتر عایق بودن پنجره می شود. حفره ها در پنجره جنس وینیل با عایق مخصوصی احاطه شده است که برخلاف حالت حفره ها در پنجره های آلومینیومی ، هوای بیرون را به داخل انتقال نمی دهد.
شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی:
پنجره های دوجداره آلومینیومی به علت دارا بودن مشخصه خاص و بارز در زمینه رفع معایب انواع پنجره های دوجداره و تجمیع مزایای آن ها در یک محصول دارای جایگاه خاصی در بین محصولات مرتبط می باشد. قسمت بیرونی این محصول از جنس آلومینیوم و قسمت داخلی آن از جنس یو پی وی سی می باشد.با توجه به مطالعات صورت گرفته با توجه به مزایای بالا، پنجره های دوجداره آلومینیومی ترمال بریک در به علت قیمت بالا و پنجره یو پی وی سی به علت عدم شناخت به خصوص در مناطق گرمسیر با مشکلات ترویج فرهنگ مواجه می باشد.
شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی ترمال بریک:
اتلاف انرژی در پنجره های ترمال بریک آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. پنجره های Thermal break ( با شکست حرارتی) از انواع پنجره های عایق در برابر حرارت می باشند. به دلیل ضریب انتقال حرارت بالا در آلومینیوم علاوه بر دو جداره بودن شیشه ها، پروفیل آلومینیومی نیز از طریق تیغه های پلی آمید به هم متصل و دو جداره می شوند. این روش باعث عدم انتقال حرارت در پروفیل میشود .پروفیل های حاصل پروفیل های ترمال بریک می باشند که از دو مقطع پروفیل آلومینیومی مجزا که به وسیله تیغه های پلی آمید به هم متصل می گردند، تشکیل شده اند.
سیستم ترمال بریک به دلیل داشتن لاستیک پلی آمید مابین جدار داخلی و خارجی پروفیل که توسط ماشین آلات پانچ میگردد امکان نفوذ گرما، سرما ولرزش را به صفر رسانده و امکان دو رنگ بودن نمای داخلی و خارجی را نیزمیسر می نماید. پلی آمید خواص مکانیکی خود را در حرارتهای بالا و در برابر  مواد شیمیایی و آب و اشعه یو وی حفظ می کند. بالا بودن استحکام و طول عمر بالا از دیگر مزایای تیغه های پلی آمید می باشد. تیغه پلی آمید مانع انتقال حرارت از یک سطح به سطح دیگر میشود. در واقع اطلاق عنوان ترمالبریک به این سیستم به دلیل ایجاد شکست حرارتی و ممانعت از انتقالحرارت میباشد.
خصوصیات پشرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی :
پروفیل آلومینیوم تولید شده شرکت پنجره
خدمات رنگ پودری، آنادایز، دکورال این شرکت پنجره
دارای تائیدیه فنی از مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن
دارای بیمه نامه ده ساله شرکت بیمه ایران
قابلیت مونتاژ با ماشین آلات پنجره upvc
قابلیت نصب یراق آلات upvc
نصب یراق آلات بر روی قسمت آلومینیومی پروفیل
توسعه نمایندگی های تولید در کشور
بومی سازی محصولات با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه
تدوین قوانین و فرهنگ سازی کاربری محصولات بهینه سازی مصرف انرژی تحت نظر و با همکاری شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور
بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش پنجره های دوجداره آلومینیومی مشاهده کرد. از این رو شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل پنجره های دوجداره آلومینیومی در استان البرز بهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما قیمت های مناسب از آن شما است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پنجره های دوجداره آلومینیومی و upvc شرکت فروش در پنجره های دو سه جداره آلومینیومی میتوانید تماس گرفته و درباره سفارش محصول خود راهنمایی شوید.معمولا ساختار پنجره های آلومینیومی به گونه ای است که قابل تعمیر و رگلاژ می باشند و با استفاده از ابزار مخصوص و همچنین آچار آلن برای تنظیم یراق الات و زاماک ، عملیات تعمیرات انجام می پذیرد.
لازم به ذکر است که پنجره های آلومینیومی در بحث رگلاژ دارای پیچیدگی های منحصر به فردی هستند که نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد، زیرا یراق آلاتی که در این نوع پنجره ها به کار می رود دارای مهندسی خاص بوده و برای تنظیم دقیق ان باید پارامترهایی را رعایت کرد تا از ایرادات بعدی آن جلوگیری کرد.
در رگلاژ درب و پنجره آلومینیومی آچار آلن کاربرد زیادی دارد و معمولا پس از زیر شیشه مخصوص و اندازه گیری لولا ها و جابه جایی در صورت لزوم ، الن بیشترین استفاده را در رگلاژ و تعمیرات دارد.
توصیه ما به شما عزیزان در بحث رگلاژ پنجره آلومینیومی تماس با افراد خبره و با تجربه می باشد زیرا علاوه بر افزایش کارایی بعد از تعمیرات ، همه چیز را برای استفاده بهتر شما از پنجره آلومینیومی و یا یو پی وی سی محیا می کند.
این شرکت پنجره سالیان طولانی است که به تولید و عرضه درب ها و پنجره های یو پی وی سی مشغول می باشد و همواره در این عرصه رضایت مشتریان را هدف قرار داده است.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.
ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!